NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
koningsjpc
29-11-2006 10:31 handleiding ixus 65 Reageer met quote




Peter,

graag je e-mailadres. Zie mijn berichtje hierboven.

Groeten

jan Konings
 




Gast
20-12-2006 19:49 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings


Beste Jan,

Zou je mij ook die PDF kunnen toesturen? Ik zou het zeer waarderen! Bij voorbaat dank,

Martijn.

Mijn e-mailadres is tinusss75@hotmail.com
Gast
21-12-2006 16:04 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Beste Jan,

Ik zou graag de nederlandse handleiding ontvangen van de Canon ixus 65. Je mag hem sturen naar d.hoogakker@wanadoo.nl
Alvast bedankt voor je moeite!!

Groetjes Diana
Gast
22-12-2006 17:43  Reageer met quote




Hee Jan,

Zou je mij die handleidning ook kunnen toesturen? Super!

BVD,

Robert

robert.jansen@home.nl
Gast
14-01-2007 15:48 handleiding Reageer met quote




Zou je ook een handleidng willen mailen naar hatsuflats@hotmail.com? Bij voorbaat dank !
Gast
16-01-2007 19:20 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings
Gast
16-01-2007 19:21 handleiding Reageer met quote




gaarne de handleiding ixus 65

veel dank !!

en keep up the good work !
Gast
26-01-2007 15:22 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Jan,

Pas een ixus gekocht maar kan niet aan een nl handleiding komen, gaarne mailen

Dank u
Gast
04-02-2007 11:53 Handleiding NL Ixus 65 Pdf Reageer met quote




Ik zou deze NL-handleiding graag via e-mail van u willen ontvangen.
Alvast hartelijk dank!

Groet
Gast
21-02-2007 11:35 handleiding ixus 65 Reageer met quote




goede morgen ik lees dat u de handleidingen verstuurt hier zou ik echt heel blij mee zijn mijn email adres is pietervanderplas@hotmail.com
alvast bedankt
Gast
24-02-2007 19:28  Reageer met quote




Hallo Jan,

Ik heb ook een canon ixus 65 gekocht en ik zou het fijn vinden als ik een nederlandse gebruiksaanwijzing kon krijgen.

Met vriendelijke groet,
Marion
Gast
25-02-2007 11:45 Nederlandse handleiding CANON IXUS 65 Reageer met quote




jan Konings,

heb zopas de Ixus 65 aangeschaft. Fijn toestel maar spijtig genoeg geen Nederlandse handleiding.
Kan u mij deze doormailen a.u.b.

dank u,

Alex Verstraeten
Gast
26-02-2007 15:40 ned. handleiding IXUS65 Reageer met quote




Heeft iemand de nederlandse handleiding van de CANON IXUS 65? Ik ben hier al een tijd naar op zoek...
Groeten van twwesseling@hotmail.com
Gast
26-02-2007 15:43  Reageer met quote




Graag zou ik in het bezit komen van de nederlandse handleiding van de Canon ixus 65. Ben hier al een tijd naar op zoek.
Gast
02-03-2007 18:38 Nederlandse handleiding CANON IXUS 65 Reageer met quote




Beste Jan,

Graag zou ik de nederlandse handleiding ontvangen van de Canon ixus 65. Je mag hem sturen naar coberg@planet.nl
Alvast bedankt voor je moeitem kan ik mijn vriendin weer blijmaken!!

Groetjes

Rob
Gast
07-03-2007 18:25 canon ixus 65 Reageer met quote




Ik heb ook de canon iZux 65 gekocht en inderdaad met Engelse handleiding. Graag zou ik de nederlandse ontvangen dus bij deze het verzoek. Kan dit pdf bestand gestuurd worden naar:

men_nguyen2001@yahoo.com

Hartstikke bedankt.
Gast
08-03-2007 21:17 nederlandse handleiding van de Canon digital Ixus 65 Reageer met quote




Wie heeft er toevallig nog een exemplaar over ???
Gast
08-03-2007 21:26 Canon digital Ixus 65 /PDF handleiding. Reageer met quote




Graag zou ik de nederlandse versie ontvangen.
Bedankt.
C.H.
Gast
12-03-2007 10:17 handleiding canon ixus65 Reageer met quote




Beste Jan,
Je aanbod om een pdf van de nederlandse handleiding te sturen van de ixus 65 is alweer een half jaar oud, maar....wil je mij er nog een exemplaar sturen? Alvast bedankt voor je moeite.
Hartelijke groet, Yvonne
Gast
12-03-2007 10:23  Reageer met quote




Vergat mijn email op te geven.
Je kunt het turen naar ytammer@hotmail.com
Bedankt,
Yvonne
Gast
15-03-2007 15:07 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Beste Jan.

Ik zou het geweldig vinden als jij mij de nederlandse handleiding van de canon ixus 65 toe wilt sturen.

Gr. Bennie.
bennie_scholten@hotmail.com
Gast
16-03-2007 11:07 Nederlandse gebruikershandleiding Canon ixus 65 Reageer met quote




Hallo Jan,

Ook ik zou graag de nederlandse gebruikershandleiding van je ontvangen. Heb wel een .pdf file met allemaal info over het bewerken van de foto's e.d. op de cdrom gevonden. Maar dus geen gebruikershandleiding...
PS slecht dat op de Canonsite de handleiding ook niet staat!
Alvast dank,

mvrgr Claudia
Gast
19-03-2007 21:19 Re: handleiding ixus 65 Reageer met quote




Graag zou ik de handleiding van de Canon Ixus 65 PDF
ontvangen
Mijn e-mail adres is: charsveld@quicknet.nl
bvd.
C.Harsveld
Gast
12-04-2007 11:14 Re: Handleiding NL Ixus 65 Pdf Reageer met quote




Beste Jan, Ik zou de nederlandse handleiding van de Canon digital IXUS 65 graag via e-mail van u willen ontvangen.
Alvast hartelijk dank!

Groet
Charlotte
Gast
13-04-2007 21:09 Handleiding Ixus 65 Reageer met quote




Hallo Jan en iedereen die naar Jan mailt.

Ik heb de handleiding nog steeds niet mogen ontvangen.
Het is ondertussen al 1½ maand geleden.
Is er iemand die hem wel heeft ontvangen?
Graag hoor ik het dan of mail het a.u.b. naar: marionvanderlast@hotmail.com

Met vriendelijke groet,
Marion
Gast
15-04-2007 10:10 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings



Kun je mij de handleiding toe sturen? Het zou het werken met de canon een stuk gemakkelijker maken. Mijn e-mail adres is jabinepouwelse@zeelandnet.nl
B.v.d. Jabine.
Gast
23-05-2007 12:45 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




ik las dat u de nederlandse handleiding verstuurd zou u dit ook naar mij willen doen.
heel erg bedankt
Gast
26-05-2007 15:21  Reageer met quote




beste Jan
ik zou graag van jou de nederlandse beschrijving van de xuis 65 ontvangen als dat kan.
bij vootbaat mijn hartelijke dank.
Henriette
Eef
28-05-2007 11:47 handleiding ixus 65 Reageer met quote




Beste Jan,

Ik hou mij ook aanbevolen.

duitscher.hummel@casema.nl
Gast
28-05-2007 22:21 handleiding IXUS 65 Reageer met quote




Geachte heer of mevrouw (of wat dan ook),

Ik heb geen idee of en hoe dit werkt, maar ik ben op zoek naar een Nederlandstalige handleiding van die prachtige Canon Ixus 65. Uit de berichtjes maak ik op dat ik bij u aan het goede adres ben.

Alvast hartelijk bedankt voor de verzending

Met vriendelijke groet, Theo
Plaats Reactie Pagina 2 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden