NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 76 (rechts van oranje buisjes)

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
22-10-2006 21:06 level 76 (rechts van oranje buisjes) Reageer met quote




Ik zit vast bij level 76 en wel in het vak rechts van de oranje buisjes.
Daar zitten 3 infotrons boven elkaar en daarboven 5 bommen.
Op welke wijze ik het ook probeer, telkens blijft 1 bom de gang naar boven toe versperren. Het stukje waar ik mee zit geef ik hieronder schematisch weer. 0 = bom I=infotron G=groen vlakje
Wie wil uitleggen hoe je dit het beste kunt aanpakken?

00
00
0
IG0
I0
I
 




Gast
07-12-2006 1:55 oplossing level 76 Reageer met quote




OO
OO
O
IGOG <-
IOGG
IGGG


Bij het pijltje kom je het vak binnen. Ga er dan 2 naar beneden en dan 3 naar links. De bal rechts van de middelste infotron valt dan naar beneden. Ga naar boven waarbij je alle 3 de infotrons opeet. Slurp naar rechts het groene vakje weg. Ga dan weer keihard naar beneden (let op ballen komen achter je aan) en duw onderaan de bal naar rechts.
Als alles klaar is met vallen ga je naar boven (het laatste groene vakje) en kun je door de ingang!


Wie helpt mij bij dit level helemaal rechtsonderin? De 2 vakjes met infotrons en 2 diskettes? Ik krijg het bovenste vakje niet open!
Gast
08-12-2006 10:24 level 76 Reageer met quote




je gaat boven het poortje in, duw de onderste groene diskette 1 naar rechts, zuig groene vakje onder je weg , en weg wezen, de diskettes vallen, en allebei de vakjes zijn open,
gr abby
Gast
11-12-2006 9:32  Reageer met quote




Thanks!!! Het is idd zo enorm makkelijk!
Gast
11-12-2006 10:24  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Thanks!!! Het is idd zo enorm makkelijk!

ik ben met het zelfde level bezig , maar dan links om,en ik ben vergeten hoe het daar aan het einde ,daar boven ook al weer ging, je laat de bommen vallen om het beneden te openen zonder dat die hele rij bommen ontploffen, als jij die al hebt, zou je die mij dan nog even willen uitleggen?doe maar gewoon recht om, ik kom er dan wel uit,
gr abby
Gast
11-12-2006 15:22  Reageer met quote




Ik vraag me af of dat wel kan, want zodra die schaartjes weggaan valt de bovenste van de 2 stenen/bommen op de rij diskettes waardoor die ontploffen.
Ik ga dus gewoon rechtsom, want linksom lukt mij niet! Kan je dus verder niet helpen, sorry Smile

Gr Marco
Gast
11-12-2006 16:46  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik vraag me af of dat wel kan, want zodra die schaartjes weggaan valt de bovenste van de 2 stenen/bommen op de rij diskettes waardoor die ontploffen.
Ik ga dus gewoon rechtsom, want linksom lukt mij niet! Kan je dus verder niet helpen, sorry Smile

Gr Marco

het kan wel , want ik heb hem al eens gedaan, en met linksom bedoel ik een dlevel van winplex , dat zijn de zelfde levels als van de classic, alleen begin je rechts in plaats van links, maar kan het dan ook anders dan? als je door het poortje gaat bij die 2 vakken die ik je uitgelegd hebt, dan lukt het toch ook niet om die infotron te pakken bij die lange rij bommen? of wel???
gr abby
Gast
11-12-2006 21:35  Reageer met quote




Anonymous schreef:
het kan wel , want ik heb hem al eens gedaan, en met linksom bedoel ik een dlevel van winplex , dat zijn de zelfde levels als van de classic, alleen begin je rechts in plaats van links, maar kan het dan ook anders dan? als je door het poortje gaat bij die 2 vakken die ik je uitgelegd hebt, dan lukt het toch ook niet om die infotron te pakken bij die lange rij bommen? of wel???
gr abby

laat maar zitten, het is al gelukt, je kan inderdaad ook beneden langs, maar je moet op een bepaalde manier de groene diskettes laten vallen,boven, om die 2 infotrons te pakken, en dat is gelukt,
gr abby
Gast
18-04-2007 14:26 level 76 van classic Reageer met quote




Hey wie kan mij helpen met all the family?
Ik kom niet uit het derde blok.

Thnx
Gast
05-06-2007 15:57  Reageer met quote




Ik kom niet uit het stuk met de zwaartekracht, hoe moet ik alle rechters infrotrons pakken?
Gast
05-06-2007 16:54 Re: level 76 van classic Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hey wie kan mij helpen met all the family?
Ik kom niet uit het derde blok.

Thnx

neem aan dat je het blok bedoel meteen na het eerste,en dat je het linkervak bedoelt? je gaat naar binnen als je eerst die bal heb laten vallen en dan meteen naar beneden, helemaal naar links en bal helemaal naar rechts duwen, terug naar links en infotronnen pakken, dan 2 naar boven, en ga dan onder de bal staan die je in het midden ziet, laat de ballen op z'n plek vallen en doe dan een stap naar rechts , en de ballen vallen zodat je het vak boven in kan, als je nog iets moet weten hoor ik het wel,
gr abby
Gast
05-06-2007 16:54  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik kom niet uit het stuk met de zwaartekracht, hoe moet ik alle rechters infrotrons pakken?

welke level bedoel je?
Gast
05-06-2007 18:27  Reageer met quote




het was level 76, maar ik ben nu langs het stuk met zwaartekracht dus dat maakt niet uit, alleen kom ik nu niet langs het vak rechtsboven.
zodra ik de schaartjes los laat gaat er een infrotron kapot, dus kan iemand me helpen?
Gast
05-06-2007 20:44  Reageer met quote




Anonymous schreef:
het was level 76, maar ik ben nu langs het stuk met zwaartekracht dus dat maakt niet uit, alleen kom ik nu niet langs het vak rechtsboven.
zodra ik de schaartjes los laat gaat er een infrotron kapot, dus kan iemand me helpen?

je moet de schaartjes niet vrijlaten door de bovenkant stuk te gooien, je moet de infotrons boven pakken door de groene diskettes 1 voor 1 naar beneden te laten vallen, je kan dat doen zonder dat ze ontploffen , ga onder een diskette staan ga naar beneden , de diskette valt achter je aan , beneden vlug 1 opzij en op het moment dat de diskette wil neervallen er tegen duwen, je duwt hem dan opzij en hij ontploft niet, dan ga je door het poortje naar beneden, en kan je van beneden af de rij diskettes laten vallen en de infotron blijft heel.
gr abby
abbycail
13-10-2008 20:31 Re: level 76 van classic Reageer met quote




neem aan dat je het blok bedoel meteen na het eerste,en dat je het linkervak bedoelt? je gaat naar binnen als je eerst die bal heb laten vallen en dan meteen naar beneden, helemaal naar links en bal helemaal naar rechts duwen, terug naar links en infotronnen pakken, dan 2 naar boven, en ga dan onder de bal staan die je in het midden ziet, laat de ballen op z'n plek vallen en doe dan een stap naar rechts , en de ballen vallen zodat je het vak boven in kan, als je nog iets moet weten hoor ik het wel,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden