NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

rechtenstudie deeltijd / rechten studeren deeltijd

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> RECHTEN
Gast
23-09-2006 22:29 rechtenstudie deeltijd / rechten studeren deeltijd Reageer met quote




Ik wil graag na mijn vwo nederlands recht studeren, zijn er rechtenstudenten die tips hebben hieromtrent. En graag zou ik dit in deeltijd willen doen? Welke universiteit moet ik nemen, ik woon in den haag.

En voor degene die rechten hebben gekozen: waarom voor deze studie en niet voor iets anders?
 




Gast
23-09-2006 22:39 Re: rechtenstudie / rechten studeren Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik wil graag na mijn vwo nederlands recht studeren, zijn er rechtenstudenten die tips hebben hieromtrent. En graag zou ik dit in deeltijd willen doen? Welke universiteit moet ik nemen, ik woon in den haag.

En voor degene die rechten hebben gekozen: waarom voor deze studie en niet voor iets anders?



Ik studeer rechten aan het erasmus te rotterdam, dat is niet ver van den haag, maar je zou ook voor leiden kunnen kiezen. Leiden was vroeger toonaangevend op het gebied van rechtenstudies, maar dat is al heel lang niet meer het geval.

Als je rechten wil studeren is het handig dat je van lezen houdt, want je moet voor elk vak een aantal dikke boeken lezen. Wettenbundels dien je altijd bij je te hebben en zijn best zwaar, haha. Nadelen zijn er bij elke studie natuurlijk, maar bij rechten is het misschien dat je ontzettend veel moet lezen. Maar als je van nature een lezer bent is dat voor jou geen nadeel natuurlijk. succes
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden