NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

persoonlijke gegevens bij reizen naar amerika/usa

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
23-09-2006 21:52 persoonlijke gegevens bij reizen naar amerika/usa Reageer met quote




Ik vind het belachelijk dat we onze persoonlijke gegevens moeten geven bij een vliegreis naar amerika, zogenaamd moet dit om het terrorisme tegen te gaan. Maar sinds we met zijn allen naar de documentaire loose change hebben kunnen kijken, is er dus reden om aan te nemen dat de amerikaanse regering achter de 11 september ramp zit. Er zijn explosieven gebruikt om de twin towers te vernietigen, dit is wetenschappelijk bewezen. Nu is het toch belachelijk dat een check in op schiphol zo lang duurt, alleen omdat de amerikaanse regering, bush dus dit wil, terwijl ze zelf corrupt zijn. Het personeel van de luchtvaartmaatschappij heeft meer tikwerk, er moet vanzelf ook meer security personeel worden aangenomen, kortom we moeten als nederlanders buigen voor de amerikaanse regering. We komen er nu achter dat het eigenlijk voor niks is. Ik heb het onderwerp vloeibare middelen nog niet aangesneden, want dit mag ook al niet mee aan boord wordengenomen. Lippenstift en dure parfums moet zelfs worden weggegooid. Ik reis zelf best veel en heb moeten zien hoe een moeder moest huilen bij een gate voor een amerikaanse vlucht, want het heilige water dat zij voor haar zieke zoontje had opgehaald moest worden weggegooid. Waarom , voor de corrupte amerikaanse regering? Ik heb er geen woorden meer voor, het is gewoon belachelijk
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden