NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

bamset key ofzo dat de deur opent naar nieuw meuvilcitey

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
wesleymen
12-09-2006 7:02 bamset key ofzo dat de deur opent naar nieuw meuvilcitey Reageer met quote




war kan je dat vinden?

nog een vraag waar haal je white rock
 




quina
12-09-2006 10:22 welk spel Reageer met quote




wesleymen heb je het over emarald of welke...?
wesleymen
12-09-2006 15:53 Re: welk spel Reageer met quote




quina schreef:
wesleymen heb je het over emarald of welke...?


pokemon emerald
quina
12-09-2006 21:22 ik zit ook vast Reageer met quote




ik heb de pokemon league al verslagen en ik wil groudon vangen maar ik weet niet waar hij is en rayquaza heb ik al weet jij waar je groudon kan vinden ....?
wesleymen
13-09-2006 15:52 Re: ik zit ook vast Reageer met quote




quina schreef:
ik heb de pokemon league al verslagen en ik wil groudon vangen maar ik weet niet waar hij is en rayquaza heb ik al weet jij waar je groudon kan vinden ....?



je moet naar een mannetje in het water indrustrie 2 etage bij een computer en hij zeg een route daar kan je goudon vangen
Pokéfan 2
18-11-2006 21:43 Re: bamset key ofzo dat de deur opent naar nieuw meuvilcitey Reageer met quote



Woonplaats: Brugge

wesleymen schreef:
war kan je dat vinden?

nog een vraag waar haal je white rock

Sorry hoor maar ik snap je eerste vraag niet.Voor een White Rock moet je naar Steven zijn huis gaan ten zuiden van zijn huis is er een jongetje praat met hem en ik denk dat je dan ook nog eens yes moet zeggen en je hebt hem.
School-Sucks
24-11-2006 23:01 Re: bamset key ofzo dat de deur opent naar nieuw meuvilcitey Reageer met quote




wesleymen schreef:
war kan je dat vinden?

nog een vraag waar haal je white rock

Als je de Gym in die stad (mauweille City) Moet je praten met de gymleider die staat buiten!!!
chanyt-sa
21-01-2007 22:01 basement key Reageer met quote




als je de basement key wilt hebben moet je je nadat je de 3 gym leader hebt verslagen naar de hoofstraat van mauvile city gaan en daar met heb praten en dan krijg je de basement key
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden