NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp nodig bij levels 71, 72, 82, en 83

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
07-09-2006 8:06 hulp nodig bij levels 71, 72, 82, en 83 Reageer met quote




level 71, 72, 82, en 83
bij level 71 kom ik bij een stuk helemaal onderin in het midden ergens bij een stuk met 3 infotrons en 3 scharen
bij 72 kom ik bij een stuk met gele diskettes
bij 82 kom ik op het eind de hele tijd 3 tronnen tekort ik denk dat ik het onderin bij de ballen fout doe bij 83 ben ik net begonnen dus ik weet eigenlijk nog niks van dit level

kan iemand mij deze levels uitleggen


groets len
 




Gast
20-09-2006 17:35 level 71 72 82 en 83 Reageer met quote




de levels staan uitgelegd op de site hulp bij supaplex, je zal er even door moeten bladeren,
Gast
05-12-2006 17:07 LEVEL 72! Reageer met quote




18-07-2006 18:45 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Level 72: Duw de bovenste diskete 1 naar rechts dan de middelste 1 naar rechts. Ga 1 naar onder 1 naar rechts Duw 1 naar rechts. Dan 1 omhoog duw 1 naar rechts. Duw dan de diskette waar je opstaat 1 omlaag. Dan 3 keer links, 1 omhoog duw 1 naar rechts. Dan 2 naar links 1 omhoog 2 naar links naar beneden naar rechts en duw de diskette 1 naar rechts. Dan 1 omhoog 2 naar rechts 1 omhoog duw diskette 1 naar links. Dan kun je er aan de boven kant uit Duw de diskette 1 omhoog Duw de groene diskette naar beneden op die andere 2 Maak het om de hokken vrij (let op, dat buisje kun je niet door. Maak 1 hokje ervoor en 1 daar onder vrij en duw die groene diskette daar in zodat het buisje wegploft

Als je dan goed kijkt kun je de gele er zo uit duwen

Suc6
Gast
01-06-2007 21:12 Level 72 Reageer met quote




Beste mensen, ik kom niet langs het ene stukje waar ik de gele floppy's eruit moet schuiven.. ik kan er hoogstens 3 of 4 uit krijgen.. kan iemand me dat stukje uitleggen??
bedankt
Gast
01-06-2007 22:43 Re: Level 72 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Beste mensen, ik kom niet langs het ene stukje waar ik de gele floppy's eruit moet schuiven.. ik kan er hoogstens 3 of 4 uit krijgen.. kan iemand me dat stukje uitleggen??
bedankt

als je nu even terug gaat naar de lijst waar je dit forum hebt aangemaakt, lees dan eens alle onderwerpen van boven naar beneden, als je goed kijkt zie je dat iemand om 4 levels vraagt en 72 zit daar bij en als je die aanklikt zie je daar dat hij is uitgelegd.
gr abby

edit Numix: berichten om deze reden ook verplaatst naar dit topic
Gast
03-06-2007 17:03  Reageer met quote




heel erg bedankt Razz het is gelukt, ik ben nu bij 73 Very Happy
Gast
04-06-2007 19:07 Level 71 Reageer met quote




Het laatste stukje , onderaan, vanaf de onderste rand.
wie kan me helpen ? ik kan het nergens vinden..
Gast
04-06-2007 21:52 Re: Level 71 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Het laatste stukje , onderaan, vanaf de onderste rand.
wie kan me helpen ? ik kan het nergens vinden..

even iets duidelijker waar je precies bedoelt?
gr abby
Gast
05-06-2007 14:36  Reageer met quote




het kan het niet goed uitleggen, bij level 71 in ieder geval. onder aan, waar je nog maar 2 of 3 scharen groepjes hoeft los te laten..
Gast
05-06-2007 17:13  Reageer met quote




Anonymous schreef:
het kan het niet goed uitleggen, bij level 71 in ieder geval. onder aan, waar je nog maar 2 of 3 scharen groepjes hoeft los te laten..

laten we dus de laatste 3 nemen je komt bij 3 scharen en 3 infotrons, je zuigt het groen weg en op het moment dat de 3 scharen naast elkaar staan gaje naar links zuig de infotron die valt en wegwezen, als je geluk hebt valt de andere infotron achter je aan, maar dit gaat nog al eens mis, die laat je even liggen, en je gaat je weg vervolgen, pak de infotrons die je tegen komt tot je bij de volgende groep scharen bent, de 2de groep scharen even laten zitten, ga terug naar boven en pak de infotron op het moment dat er geen schaar in de buurt is, soms best lang wachten, maar dat geeft niet, dan ren je weer naar boven, en laat nog steeds de 2de groep scharen zitten , ga naar de 3de groep, 4 infotrons kan je zuigen wacht tot de 3 scharen naar boven gaan pak de infoteon en de ander die eronder zit vlug zuigen en ren terug naar de 2de groep scharen en ga daar staan, de scharen gaan langs je heen naar boven, als de laatste voorbij is kan je de infotron naast je zuigen en vlug je weg vervolgen, je kan schaartjes terug sturen als ze vlak bij je zijn door stil te blijven staan en op het moment dat hij vlak naast je is door te rennen, het schaartje gaat dan terug de andere kant op,
gr abby
Gast
06-06-2007 18:00  Reageer met quote




Bedankt voor je hulp abby!
ik weet trouwens hoe hij altijd goed gaat zodat die infrotron altijd goed valt bij de eerste: je moet hem pakken en naar links gaan zodra de spin wat langer erop draait:P
roosii_doosii
19-04-2008 19:20  Reageer met quote




ik ben bij level 72 bij het begin
ik kan het eerste vakje zonder problemen halen maar het 2e vakje lukt me niet. er blijft dan alstijd een infotron achter.
hoe doe je dat stukje?
abbycail
21-04-2008 20:58  Reageer met quote




roosii_doosii schreef:
ik ben bij level 72 bij het begin
ik kan het eerste vakje zonder problemen halen maar het 2e vakje lukt me niet. er blijft dan alstijd een infotron achter.
hoe doe je dat stukje?

ga 1 naar beneden en 1 naar rechts en zuig de infotron onder je.
dan 1 naar rechts en als de ballen gevallen zijn 1 omhoog.
dan infotron links zuigen en 1 naar rechts gaan en infotron rechts zuigen en de bal links van je naar links duwen, en je pakt de laatste infotron boven.
gr abby
roosii_doosii
22-04-2008 17:00  Reageer met quote




dank je voor je antwoord:)
het is me gelukt nu nog verder komen dan de gele diskettes en dan gaat het hopelijk beter:)
tammetje001
17-10-2008 21:37  Reageer met quote




roosii_doosii schreef:
dank je voor je antwoord:)
het is me gelukt nu nog verder komen dan de gele diskettes en dan gaat het hopelijk beter:)


Zijn die gele diskettes al gelukt?
Zo ja heb je misschien een duidelijke uitleg?

gr Tam
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden