NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Leuke jongerencamping in Frankrijk (Ardeche)

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
06-09-2006 19:47 Leuke jongerencamping in Frankrijk (Ardeche) Reageer met quote




Voor de volgende zomer zoeken we nog een leuke camping. We hebben 4 jongeren mee (14,15,17,18 jaar). Wie weet er in de omgeving van de Ardeche nog een leuke camping met eventueel een disco of leuke uitgaansgelegenheden in de omgeving?
 




Gast
26-12-2006 17:15 Re: Leuke jongerencamping in Frankrijk (Ardeche) Reageer met quote




Anonymous schreef:
Voor de volgende zomer zoeken we nog een leuke camping. We hebben 4 jongeren mee (14,15,17,18 jaar). Wie weet er in de omgeving van de Ardeche nog een leuke camping met eventueel een disco of leuke uitgaansgelegenheden in de omgeving?


Hebben jullie hier al antwoord opgehad, want ik ben naar exact hetzelfde op zoek?
Bedankt voor het eventuele antwoord.
Groetjes Ellen
Gast
26-05-2008 18:37 Re: Leuke jongerencamping in Frankrijk (Ardeche) Reageer met quote




Anonymous schreef:
Voor de volgende zomer zoeken we nog een leuke camping. We hebben 4 jongeren mee (14,15,17,18 jaar). Wie weet er in de omgeving van de Ardeche nog een leuke camping met eventueel een disco of leuke uitgaansgelegenheden in de omgeving?


beste,
voor een echte jongeren camping moet je niet in de ardeche zijn. ik kan je wel veel informatie geven waar je heen kan gaan om te feesten
tom
Gast
27-06-2008 14:57 fasd Reageer met quote




waar moeten we wezen voor feest en zee 4 man
Gast
03-09-2008 15:47  Reageer met quote




Tom

Ik ben ook opzoek naar een plaats waar je lekker kunt feesten.

Zou je me de naam kunnen zeggen en eventueel de camping naam
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden