NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

pokemon sapphire 8e gym

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
jeroen4all
28-08-2006 9:04 pokemon sapphire 8e gym Reageer met quote




Wie kan mij helpen?
ik ben bij de 8e gym en nou heb ik begrepen dat je in het zuiden naar een grot onder water moet maar ik kan die hele grot niet vinden?
ook kan ik in het noorden van sootopolis city niet in die grot komen want er staat een man voor de ingang waar ik niet doorheen kan, en er staan ook nergens 2 mannetjes te praten die mij naar de ingang van de grot met de man ervoor helpt ?

wie kan mij het goed uitleggen
thanx
 




Johnny
18-09-2006 21:54 Re: pokemon sapphire 8e gym Reageer met quote




jeroen4all schreef:
Wie kan mij helpen?
ik ben bij de 8e gym en nou heb ik begrepen dat je in het zuiden naar een grot onder water moet maar ik kan die hele grot niet vinden?
ook kan ik in het noorden van sootopolis city niet in die grot komen want er staat een man voor de ingang waar ik niet doorheen kan, en er staan ook nergens 2 mannetjes te praten die mij naar de ingang van de grot met de man ervoor helpt ?

wie kan mij het goed uitleggen
thanx


Als je bij die grot aankomt moet je naar binne lopen als je dan door de 2de poort bent krijgt je donker te zien, als je flash gebruikt dan zie je dat je steeds maar 1 kant opmoet als je gewoon die weg volgt kom je op een gegeven moment bij kyogre, als je hem vangt dan houdt het op met stormen en dan kan je de 8ste gym verslaan en dan de pokemon league gaan zoeken;)
jeroen4all
20-09-2006 16:27  Reageer met quote




hey bedankt maar ik weet nu nog niet waar die grot is
en waar dus kyogre is?
Johnny
25-09-2006 9:15  Reageer met quote




jeroen4all schreef:
hey bedankt maar ik weet nu nog niet waar die grot is
en waar dus kyogre is?


Ik had je berichtje verkeerd gelezen, sorry

Je gaat naar Mossdeep city, daar doe je surf en je gaat een beetje naar beneden.
Dan kom je op een gegeven moment bij een stuk dive dat heel erg groot is, daar doe je dive en je gaat net zover naar beneden( je moet ook een paar keer naar links of rechts ) todat je een grot ziet.
Daar ga je in en dan zie je een onderzeeër.
Daar doe je dive naar boven en dan kom je op een soort land, daar ga je rechtdoor en dat is de grot van team Aqua, Daar kan je ook kyogre tegenkomen.
jeroen4all
27-09-2006 17:19  Reageer met quote




hartstike bedankt voor je berichtje nu kan ik weer verder spelen. nogmaals bedankt
Gast
12-03-2009 15:49 pokemon pearl Reageer met quote




hoe ga je naar de 8ste gym?
Gast
08-04-2009 15:19 ... Reageer met quote




heey,,
ik weet wel hoe je naar de 8e gym moet dan moet je van 2trppen af en dan kom je bij zo'n mannetje en die zegt dan:
stop, stop! yes you! sunyshore city, which is down this road, had a major blackout!crews are working on restoring power, but the road's closed!, ik weet wel wat dat betekent maar dan kan ik dus niet verder, moet je er iets voor doen ofsoow??,, of is er een andere weg? plzz zeg het me!

alvast bedankt
Gast
03-06-2009 11:19 Ik weet hoe je naar die man gaat Reageer met quote




bij de eerste ijs baan : naar voor dan naar rechts en dan naar voor en dan naar links nogeen keer links naar boven en dan naar rechts tweede ijs baan: van de trap naar voor dan naar links nog een keer links dan naar boven nog een keer naar boven naar rechts nog een keer rechts dan naar beneden dan naar rechts nog een keer rechts nog een keer dan naar beneden rechts naar boven nog een keer boven links en nog een keer links en nog een keer
Derde ijs baan : van de trap naar boven rechts rechts boven rechts rechts beneden rechts boven boven boven links links beneden linksboven links beneden beneden links links beneden links boven links beneden links boven links boven boven rechts beneden rechts boven rechts beneden rechts boven Rechts Dan ben je bij de gymleader!!!
Gast
10-06-2009 19:46 pokemon Reageer met quote




hey ik zit bij zo stad maar ik weet niet meer hoe die heet maar ik moet bij zo knop druken en dan gaat zo meisje en drie pokenmonst volges mjn weg maar ik weet dan niet meet wat ik moet doen want dan zit i bij de gaatic en nu weet ik niet at ik moet doen
Gast
01-07-2009 18:05 hoe moet ik nu verder? Reageer met quote




help mij ik heb de 7e gym gehad maar ik weet nu niet hoe ik verder moet

help mij alsjeblieft
Gast
05-07-2009 16:17 pokemon Reageer met quote




Hoi mensen waar kan ik de 8e gym niet vinden help plz
Gast
02-08-2009 17:06 Pokemon pearl Reageer met quote




Ik kom niet verder bij de 8 gym die een of andere man zegt dat de weg aan de bouwen is wat moet je eerst doen riolo vangen ofzo
Gast
02-08-2009 17:09 Re: pokemon pearl Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe ga je naar de 8ste gym?

Dan moet je eerst de 7de gym doen en dan riolo vangen
Gast
02-08-2009 17:16 vechten Reageer met quote




wie wilt met me vechten bij pokemon?
Gast
19-10-2009 10:38 hoe kom ik bij de 8ste GYM Reageer met quote




ik weet niet hoe ik bij de achste gym moet komen zon dom mannetje zegt stop stop of zo wie helpt mij
Gast
29-10-2009 15:47 pokemon!! Reageer met quote




hallo ik zit nu bij zo grot ik ga naar binnen maar ik weet niet wat daar moet doen want ik zie een andere ort maar daar zit zo dikke man en ik kan er niet door heen bij die port wie kan mijn helpen???
Gast
10-12-2009 10:51 pokemon Reageer met quote




waar kan ik dive vinden want ik ben al 22 uur bezig ooor de drive te vinden
Gast
21-02-2010 18:01 8 ste gym Reageer met quote




ik heb de 7 ste gym verslaan ik weet waar ik naar toe moet van internet. ik moet dus naar de grot dicht bij het poppetje dat zegt dat je naar eterna city moet voor een fiets dus dan moet ik in die grot en dan moet ik de beek over en dan moet ik rock climb doen en dan zeggen ze op internet op dat filmpje dat je moet stappen tot dat je aan een grot opening komt maar bij mij staat er nog een poort of zo met ik denk chineese tekens op hoe krijg ik dat weg of hoe krijg ik ook een grot opening?

help mij a.u.b.
Gast
08-07-2010 10:40 vangen van kyogre Reageer met quote




Johnny schreef:
Ik had je berichtje verkeerd gelezen, sorry

Je gaat naar Mossdeep city, daar doe je surf en je gaat een beetje naar beneden.
Dan kom je op een gegeven moment bij een stuk dive dat heel erg groot is, daar doe je dive en je gaat net zover naar beneden( je moet ook een paar keer naar links of rechts ) todat je een grot ziet.
Daar ga je in en dan zie je een onderzeeër.
Daar doe je dive naar boven en dan kom je op een soort land, daar ga je rechtdoor en dat is de grot van team Aqua, Daar kan je ook kyogre tegenkomen.





Hoe van je hem dan met welke bal kan je dat doen en waar kan je die bal vinden dan ?
Gast
10-08-2010 14:16 pokemon Reageer met quote




hou kom je in de 8 gym ik kan niks vinden
Gast
15-05-2011 18:58  Reageer met quote




jeroen4all schreef:
hartstike bedankt voor je berichtje nu kan ik weer verder spelen. nogmaals bedankt

ook bedankt jhonny
Gast
14-06-2011 17:31 Hallo Reageer met quote




Ik heb de 7e gym gehaald, ik moet nu naar de 8e, alleen ik weet niet hoe dat moet! Kan iemand mij het duidelijk en makkelijk uitleggen? Bedankt !
Gast
14-06-2011 17:32 Re: pokemon pearl Reageer met quote




Anonymous schreef:
Dan moet je eerst de 7de gym doen en dan riolo vangen

ik heb riolu al, hoe moet je verder??
Gast
06-07-2011 17:05 route 222 Reageer met quote




hé kan een van jullie knappen koppen mij zeggen hoe ik langs die knakker kom die voor route 222 staat
dino buter
06-07-2011 18:29 tip om te trainen Reageer met quote




he poké fans hier is een tip van een ervare trainer om je pokémons om hoog te krijgen doe dubbel duels met 1 zwake en 1 sterke pokémon
laters
Gast
01-08-2011 15:01 twee mannen in het westen praaten Reageer met quote




ik zie geen mannen praten in het westen is sootopolis city en ondezeeer
Gast
24-02-2012 10:44 8e gym pokemon pearl Reageer met quote




Hoe moett je langs die dikke gast voor de 8e gym?
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden