NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Groothandels voor goedkope sieraden

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Wendy910
04-08-2006 23:44 Groothandels voor goedkope sieraden Reageer met quote
Gast



Hallo allemaal,

Ik was op zoek naar een groothandel voor sieraden maar ik zoek eigenlijk een in de buurt van enschede. Het moeten wel sieraden zijn die verkoopbaar zijn en bling bling zoals strass steentjes, riemen met veel goud en zilverkleur, armbanden en ringen, GSM sieraden en alle andere sieraden die je maar kunt bedenken. Ik heb al een Groothandel gevonden maar die zit weer in het westen. Ze hebben wel veel dingen die ik ook zoek maar niet echt in de buurt, wie kan mij helpen.

Groetjes Wendy.
 




Gast
05-08-2006 11:53 Re: Groothandels voor goedkope sieraden. Reageer met quote




Wendy910 schreef:
Ik was op zoek naar een groothandel voor sieraden maar ik zoek eigenlijk een in de buurt van enschede. Het moeten wel sieraden zijn die verkoopbaar zijn en bling bling zoals strass steentjes, riemen met veel goud en zilverkleur, armbanden en ringen, GSM sieraden en alle andere sieraden die je maar kunt bedenken. Ik heb al een Groothandel gevonden maar die zit weer in het westen. Ze hebben wel veel dingen die ik ook zoek maar niet echt in de buurt, wie kan mij helpen.

Je voor sieraden en accessoires misschien kijken bij Shaina sieraden. Zij leveren verder in heel Nederland, ook groothandel. Of sieraden van Fimani.
bling
22-08-2006 20:43 Re: Groothandels voor goedkope sieraden Reageer met quote
Gast



Wendy910 schreef:
Hallo allemaal,

Ik was op zoek naar een groothandel voor sieraden maar ik zoek eigenlijk een in de buurt van enschede. Het moeten wel sieraden zijn die verkoopbaar zijn en bling bling zoals strass steentjes, riemen met veel goud en zilverkleur, armbanden en ringen, GSM sieraden en alle andere sieraden die je maar kunt bedenken. Ik heb al een Groothandel gevonden maar die zit weer in het westen. Ze hebben wel veel dingen die ik ook zoek maar niet echt in de buurt, wie kan mij helpen.

Groetjes Wendy.

hoi wendy ,

kijk is op mijn site ,
ik verkoop hier allemaal sieraden tegen groothandel prijzen.
alle sieraden zijn goedkoper dan € 10,-
neem eens een kijkje.

vriendelijke groetjes van renate

edit Numix: site verwijderd, bestaat namelijk niet meer
Gast
08-02-2007 15:26  Reageer met quote




Kijk anders eens bij hokasieraden. die zit in enschede.
Een sieradengroothandel
Gast
25-04-2008 9:55 Groothandel Reageer met quote




Hallo Wendy,

Kijk anders eens op avindasieraden. Deze hebben ook groothandels prijzen voor hele leuke sieraden!

Groeten
Gast
31-08-2009 12:50 groothandel simple watches Reageer met quote




je hebt imexa in vriezenveen zitten dat is ter hoogte van emmen hele mooie sieraden voor degelijke prijzen veel succes ermee. Bij mij kan je ook sieraden kopen edelstaal armbanden voor 3,50 excl. btw en horloges de allernieuwste collectie vanaf 3,00 excl. btw ik verkoop de horloges allemaal rond een 10,- a 12,50 zit dus flinke winstmarge op en is hele leuke braderie / markthandel ik sta er zelf ook mee op de markt als je wat wilt hebben of weten maak dan een afspraak met mij.

info@simplewatches.nl na uitwisseling krijg je mijn adres en tel nummer maar stuur maar een mail
Gast
23-08-2010 17:25  Reageer met quote




hi wendy kijk maar op hokasieraden het is in enschede

acar
Gast
19-05-2012 7:44 Groothandel voor geneeskrachtige stenen. Reageer met quote




Goedemorgen, ik ben op zoek naar een groothandel waar ik geneeskrachtige stenen kan bestellen. Is iemand dit toevallig eens tegengekomen???
Gast
02-12-2012 16:32 Euhm.. Reageer met quote




Kun je die sieraden ook kopen in kleinere hoeveelheden, dus niet als kleinhandelaar? Gewoon als consument?
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden