NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

supaplex level 35 no miracle

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
silena
18-06-2006 20:14 supaplex level 35 no miracle Reageer met quote




Wie kan mij helpen bij het oplossen van level 35 no miracle
 




Gast
17-07-2006 10:10 35 Reageer met quote




je moet gewoon de infotron op dat ding(sterretjes) laten vallen.. dan heb je 9 infrotrons en heb je het level gehaald..SmileSmile
Gast
07-08-2006 8:56 supaplex 35 Reageer met quote




als je de infotron op dat ding (sterretjes) laat vallen , dan heb krijg je er maar zes, hoe kom je aan de andere?
oppajs
22-08-2006 19:46  Reageer met quote




je moet hem op hem laten vallen op het moment dat hij 8 vakjes om hem heen heeft, dan krijg je negen infotrons, let wel op het begin dat je de steen niet te ver opzij duwt, anders kun je niet terug
Gast
06-11-2006 12:00  Reageer met quote




maar hoe moet je dat dan doen met die stenen aan de linkerkant onder de exit met die diskettes?
Gast
06-11-2006 12:36  Reageer met quote




wie weet hoe je push moet doen dat level ik snap er niks van gr.me
Gast
08-11-2006 18:01  Reageer met quote




Anonymous schreef:
maar hoe moet je dat dan doen met die stenen aan de linkerkant onder de exit met die diskettes?

die heb je niet nodig !!! je hoeft toch maar 9 infotrons te hebben?
abby
Gast
08-11-2006 18:11  Reageer met quote




Anonymous schreef:
wie weet hoe je push moet doen dat level ik snap er niks van gr.me

je gaat eerst helemaal naar rechts en naar beneden langs weer helemaal naar links dan kan je de groene diskette helemaal naar rechts duwen tegen dat vakje met de rode diskette, dan is het de bedoeling dat je de bal die boven zit langzaam naar beneden ziet te krijgen zodat hij boven op de groene diskette valt en de rode vrij komt waarmee je dan de E kan openen, je moet goed kijken dat je de weg naar boven zomaakt dat je de bal steeds verder kan duwen naar beneden,
ik hoor het wel als het toch niet lukt , dan zal ik het level nog wel een keer spelen en je de weg wijzen, geef het dan aan op het forum hulp bij supaplex, want hier kom ik niet zo vaak,
gr abby
JAN DE GRAAF
14-01-2007 16:14 Supaplex level 35 Reageer met quote




Wie heeft er tips voor level 35 van Supaplex.

B.v.d.
Gast
14-01-2007 19:17 Re: Supaplex level 35 Reageer met quote




JAN DE GRAAF schreef:
Wie heeft er tips voor level 35 van Supaplex.

B.v.d.

deze wordt uitvoerig besproken bij hulp bij supaplex, hij is heel simpel de linkerkant heb je niet nodig, je laat die ene infotron die daar rechts zit zo op dat glitterding vallen , dan heb je er 9 en kan je naar de E
gr abby
JAN DE GRAAF
14-01-2007 21:09 LEVEL 35 Reageer met quote




BEDANKT IK KAN WEER VERDER.

GR. JAN
Gast
21-02-2007 19:05 Level 35 No miracle Reageer met quote




Hallo allemaal,
Wat zijn jullie al ver zeg. Ik ben net begonnen en kom er bij level 35 niet uit. Wat moet ik doen? Wie kan me helpen want ik kan nu niet verder.
Gast
21-02-2007 23:06 Re: Level 35 No miracle Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo allemaal,
Wat zijn jullie al ver zeg. Ik ben net begonnen en kom er bij level 35 niet uit. Wat moet ik doen? Wie kan me helpen want ik kan nu niet verder.

die staat al tig maal uitgelegd, en simpeler kan niet, de linkerkant hoef je niets mee te doen, je gaat meteen naar rechts , laat de infotron,( dus niet de bal) boven op dat glitterding vallen en je krijgt 9 infotrons, genoeg om naar de E te gaan.
gr abby
Gast
23-02-2007 20:23 Re: Level 35 No miracle Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo allemaal,
Wat zijn jullie al ver zeg. Ik ben net begonnen en kom er bij level 35 niet uit. Wat moet ik doen? Wie kan me helpen want ik kan nu niet verder.

Thanks geweldig op naar 36
Gast
15-03-2007 21:23 level 35 no miracle Reageer met quote




wie kan mij vertellen hoe ik het level no miracle moet uitspelen
groetjes ramona
Gast
15-03-2007 23:27 level 35 Reageer met quote




Die is al verschillende keren uitgelegd hoor. als je op de NumixForum begin pagina kijkt zie je o.a op 23 -2-2007 dan staat hij uitgelegd. Zo kan je (bijna) alles nazoeken. Hartstikke handig.

Gr. Miss Piggy
Gast
14-07-2007 10:51 hoe speel ik level ONE (iets van 26 Of uit) Reageer met quote




hoe speel je die uit, ik heb alleen een uur geprobeerd maar het lukt niet

edit Numix: bericht gewijzigd, typ de volgende keer normaal en volledig Nederlands, berichten worden anders verwijderd
Gast
14-07-2007 18:33 Re: hoe speel ik level ONE (iets van 26 Of uit) Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe speel je die uit, ik heb alleen een uur geprobeerd maar het lukt niet

edit Numix: bericht gewijzigd, typ de volgende keer normaal en volledig Nederlands, berichten worden anders verwijderd

heel simpel, je pakt een rode diskette als je naar beneden gaat ga onder de groene diskette staan en ga weer terug, groene iskette valt en ze ontploffen allemaal , ga er achteraan naar rechts er valt een bal naar beneden voor de infotron, zet die rode diskette tegen de bal, dat doe door daar te gaan staan en spatie ingedrukt houden, de rode diskette komt te voorschijn, dan heel vlug wegwezen, de diskette ontploft en de bal ook en je kan naar het einde.
grabby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden