NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Cursus Turks / Turks leren

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Turks
Lavendel
24-04-2006 8:04 Cursus Turks / Turks leren Reageer met quote




Voor de liefhebbers heb ik een cursus Turks in de verkoop (voor beginners) Leuk om te doen. Very Happy Deze cursus is van Studieplan en bstaat uit een werkboek met casette's. Werkboek is zéér compleet, maar ik heb zelf nog een woordenboek Ned-Turks, Turks-Ned aangeschaft. Nieuwprijs cursus €120,00. Woordenboek € 29,00. Wie bied Question
 




astrid
28-05-2006 22:29 Re: Cursus Turks Reageer met quote




Lavendel schreef:
Voor de liefhebbers heb ik een cursus Turks in de verkoop (voor beginners) Leuk om te doen. Very Happy Deze cursus is van Studieplan en bstaat uit een werkboek met casette's. Werkboek is zéér compleet, maar ik heb zelf nog een woordenboek Ned-Turks, Turks-Ned aangeschaft. Nieuwprijs cursus €120,00. Woordenboek € 29,00. Wie bied Question



hallo lavendel
wie bied Shocked
wat wil je er voor hebben
cok para Laughing
woorden boeken heb ik al dus gaat mij allleen om de cursus
en welke is het ik zie het al studie plan is het hoeveel cassettes zitten erbij?
zijn jouw woorden boeken ook oranje pocket woorden boek
vertel eens wat meer van wieis de cusus hoeveel bladzijde heeft het
en wat voor woorden boeken zijn het
is zo een beetje moeilijk om een prijs te geven vind ik
groetjes astrid
Gast
16-09-2006 20:49 turkey! turks leren Reageer met quote




hallo ik zou heel erg graag turks willen leren,omdat ik mensen van vakantie ken en daar chat ik vaak mee alleen we kunnen allemaal niet zo heel goed engels:( dus als ik in het vervolg gewoon turks tegen ze kon praten was dat natuurlijk fantastisch!Very Happy
Guzelkiz_esra_01
17-09-2006 20:31 Re: turkey! turks leren Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo ik zou heel erg graag turks willen leren,omdat ik mensen van vakantie ken en daar chat ik vaak mee alleen we kunnen allemaal niet zo heel goed engels:( dus als ik in het vervolg gewoon turks tegen ze kon praten was dat natuurlijk fantastisch!Very Happy


edit Numix: geen e-mailadressen vermelden, bedankt
Gast
21-09-2006 13:00 turks leren Reageer met quote




wie wil turks leren...dan kunnen we elkaar helpen...
Gast
04-10-2006 22:21 Gratis cursus: Turks leren schrijven en spreken Reageer met quote




Voor mensen die zelf een begin willen maken om de Turkse taal te leren, hier een leuke link
http://www.codegurus.be/codegurus/Turke...age_nl.htm
Gast
26-06-2007 13:47  Reageer met quote




ik wil ook wel! maar heb niet zo'n zin in een betalende cursus ofzo. haha :$
antonieq
07-07-2007 18:50  Reageer met quote




jullie zouden kunnen kijken naar internationale sites, yonja bijvoorbeeld of yahoo of msn blog/chat sites.
Daar kontakt maken met turken en zo proberen het tukrs te verbeteren.
Op de bovengenoemde sites zitten vaak ook turken uit nederland of duitsland.
Spreken dus ook nederlands en duits.
De laatste 10 jaar is het engels onderwijs in turkije sterk verbeterd en aangezien de meeste nederlanders deze taal ook wel machtig zijn is er m.i een redelijk grote kans om turks zo te leren.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden