NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tennis

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Gast
01-04-2006 13:26 tennis Reageer met quote




Ik ga jullie wat vertellen over tennis. Ik hou het over dit onderwerp omdat ik het zelf al 2 jaar doe en ik vind het erg leuk. Ik ben met tennis begonnen omdat ik het altijd op tv keek en het me erg leuk leek om zelf eens te proberen. Toen mijn nichtje hoorde dat ik altijd tennis keek vroeg ze mij of ik een keer mee wou gaan tenissen. Dat heb ik toen gedaan en het beviel me erg goed dus ben ik zelf ook gaan tennissen. Ik tennis nu bij Tennisvereniging De Rijnkanters. Ik ben daar gaan tennisen omdat veel van mijn vrienden en famillie daar ook tennisen. Ik heb het daar erg naar mijn zin, ze geven er in de zomer vaak feesten en organiseren allerlei uitsapjes en dergelijke. In de winter train ik binnen omdat het dan buiten veel te koud is. in de zomer train ik buiten dat is meestal op woensdag en dan heb ik in het weekend een wedstrijd of een toernooi. Met wedstrijden speel ik in de singel en de dubbel categorie. De singel categorie betekent dat je in je eentje tegen één tegenstander speelt. De dubbel categorie speel je met zn tweeën tegen 2 andere tegenstanders dan heb je in de dubbelcategorie weer 2 verschillende categoriën; de gewone dubbel en de mix. De gewone dubbel is gewoon dat er 2 jongens of 2 meisjes samen spelen en de mix betekent dat er een meisje en een jongen samen spelen. Zoals ik al eerder zei kijk ik vaak tennis op tv, mijn favoriete tennis speler is Róger Federer. Ik hoop dat jullie nu iets meer over tennis te weten zijn gekomen.
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden