NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

wanneer gaan de ogen open van puppies

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> archief
mexxy
01-04-2006 8:51 wanneer gaan de ogen open van puppies Reageer met quote
Gast



hey,
mijn hond is bevallen van drie puppies maar wanneer gaan hun ogen open en wanneer gaan ze beginnen lopen???
stuur aub zo vlug mogelijk terug!!!
groetjes mexxy
 




Gast
16-05-2007 20:16 wanneer gaan de ogen open van een pas geboren puppie? Reageer met quote




wanneer gaan de ogen open van een pas geboren puppie?
Gast
21-03-2009 9:41 ogen open Reageer met quote




Meestal gaan de oogjes binnen 7 tot 10 dagen open beginnen met lopen kan wel een tijdje duren... tot 4 weken wel... bij 4 weken lopen ze iig wel al.....
Gast
13-04-2009 10:25 ogen gaan open Reageer met quote




de pgern van puppies gaan ongeveer als ze 10 dagen zijn
Gast
10-09-2010 13:24 pups ogen Reageer met quote




Mijn chihuahua is pas bevallen van wel 7 puppies, 1tje moet ik bijvoeren, en is ook erg klein, maar de rest groeit als kool! De oogjes zijn alleen nog niet open, gaat dat langzamer bij chihuahua's misschien, of omdat ze zo'n groot nest heeft groeien ze niet zo snel, dat daarom de oogjes nog niet open zijn, ik weet t niet... Ze zijn 28-08-2010 geboren en dus morgen 2 weekjes jong. Op marktplaats staan ze, als iemand 1 van deze schatjes een goed tehuis kan bieden? Groetjes Jolanda.
Gast
10-09-2010 13:30 ogen open pups Reageer met quote




Oh, hier ben ik weer, Ik lees net dat de ogen van pups pas rond de 19de dag opengaan en de tandjes komen de 20ste dag door, dus das wel ff later dan 10 dagen!

Groetjes Jolanda.
Gast
10-01-2011 21:25 pup Reageer met quote




heb 1 pup(van de 6) bij mijn franse bull die is morgen 14 dagen oud doet het goed maar heeft de oogjes ook nog niet open wanneer moet ik hulp inschakelen mvg
Gast
24-01-2011 18:22 ogen open puppies Reageer met quote




mijn 6 pupjes zijn vandaag 14 dagen uit........maar geen 1 heeft nog de oogjes open......IS DIT NORMAAL? mvg.
Gast
16-10-2011 16:15 10 puppies Reageer met quote




mijn hond is 1 jaar geworden en op die dag bevallen van 10 puppies. Ik woon in Curacao en ze zijn nu 11 dagen oud. Weet iemand of het in Curacao slomer gaat als in Nederland? Want de ogen en oortjes gaan nogsteeds niet open. HOe kan dat? En wanneer moet ik hulp inschakelijk? En ik heb nog een vraagje. Een van de puppies is klein en kan niet goed bij de tepel, en als ze er een heeft dan duwen de andere haar weg. met wat voor soort melk/voer moet ik haar bijvoeren? Ze heeft geen open gehemelte dus daar ligt het niet aan. Kan iemand mij helpen? Dankjulliewel...
Gast
08-06-2012 15:15 Re: 10 puppies Reageer met quote




Anonymous schreef:
mijn hond is 1 jaar geworden en op die dag bevallen van 10 puppies. Ik woon in Curacao en ze zijn nu 11 dagen oud. Weet iemand of het in Curacao slomer gaat als in Nederland? Want de ogen en oortjes gaan nogsteeds niet open. HOe kan dat? En wanneer moet ik hulp inschakelijk? En ik heb nog een vraagje. Een van de puppies is klein en kan niet goed bij de tepel, en als ze er een heeft dan duwen de andere haar weg. met wat voor soort melk/voer moet ik haar bijvoeren? Ze heeft geen open gehemelte dus daar ligt het niet aan. Kan iemand mij helpen? Dankjulliewel...

vanaf 14 dagen kunnen de oogjes en oortjes opengaan
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden