NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

vga splitter kopen

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
26-03-2006 18:15 vga splitter kopen Reageer met quote




ik ben op zoek naar een kwalitatief hoogwaardige vga splitter, een apparaat om 2 monitors aan te sluiten op 1 vga uitgang.
 




Gast
26-03-2006 18:16 Re: vga of video splitter kopen Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben op zoek naar een kwalitatief hoogwaardige vga splitter, een apparaat om 2 monitors aan te sluiten op 1 vga uitgang.

of weet iemand misschien een andere mogelijk heid dan een vga splitter om 2 beeldschermen (of lcd tvs) op 1 vga signaal aan te sluiten, een ander type video splitter? de monitors moeten enige afstand van elkaar geplaatst kunnen worden (minimaal enkele meters). liefst met zo weinig mogelijk signaalverlies op de pc monitors.
Gast
16-01-2010 11:00 VGA Splitter ( 2 pc's 1 scherm ) Reageer met quote




Weet iemand of het mogelijk is om een VGA Splitter te kopen waarmee ik 1 scherm kan gebruiken en meerdere pc's zodat ik kan switchen ?

Ik heb namelijk een server en een client voorlopig op het zelfde scherm....


Bij voorbaat dank
Gast
26-01-2010 23:22 Re: VGA Splitter ( 2 pc's 1 scherm ) Reageer met quote




Anonymous schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om een VGA Splitter te kopen waarmee ik 1 scherm kan gebruiken en meerdere pc's zodat ik kan switchen ?

Ik heb namelijk een server en een client voorlopig op het zelfde scherm....


Bij voorbaat dank

dit is zeker mogelijk, je bent dan niet op zoek naar een vga splitter, maar naar een VGA switch. ben hier zelf ook naar op zoek, maar de kwaliteit van het beeld kan er kennelijk ernstig op achteruit gaan, weet zelf alleen nog niet in hoeverre en welke box dan wel goed zou zijn, je hebt goedkopere switches van rond de 15 euro tot wel 80-100 euro.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden