NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Modellenwerk

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Mieke
08-03-2006 13:56 Modellenwerk Reageer met quote




Kzo graag model willen worden, kben 19j ben 1.78m mijn maten zijn 81,61,91. kweeg ongeveer 59kg.
Tkwam omdat de meeste zeiden dat ik de lengte ervoor heb en heel slank ben.
heb al is een fotoschoot gedaan en twas heel fijn, khoop dat ik het nog mag doen.
Khoop dat iemand mij kan verder helpen.
grtz Mieke
 




CRxLOVER
16-09-2006 13:51  Reageer met quote




wil ik ook maar ik ben te jong daarvoor
Mieke
17-09-2006 19:05 hey crxlover Reageer met quote




maar zeg nooit nooit, tegenwoordig moet ge niet ouder dan 14 zijn om het te kunnen worden je moet gewoon de maten hebben en als je dat hebt kun je dat misschien wel worden. alle succes grtz mieke
sander
21-09-2006 10:50  Reageer met quote




Ik zou dan eerst op zoek gaan naar een goeie fotograaf. Schiet een paar rolletjes vol, zoek de leukste foto's er uit en stuur deze naar alle bekende modellen bureau's of ga persoonlijk langs, nog beter. Ze zoeken vaak mensen van alle pluimage, succes er mee!
Gast
14-05-2008 16:04 model worden Reageer met quote




Wie model wil worden moet mij eens mailen of kijk op mijn site renesloot.nl het kost je niets maar ik gebruik de foto's voor studiedoeleinden
Gast
21-06-2008 17:42 Modellen gezocht Reageer met quote




Kijk anders eens op onze site vvisps.nl

Bij ons kun je je registreren als model en wie weet heeft een van onze leden een opdracht voor je!

Let op! Je hoeft niet persé maatje 36 te hebben.
chance
22-08-2010 20:57 Model worden is nu mogelijk op TFT basis, dus foto's krijgen Reageer met quote




Woon je in de Omgeving van Amsterdam dan zoek ik een model
met lang haar, goede lengte ,uitsluitend fashion fotografie.
Je moet wel regelmatig dit willen doen en een passie voor fotografie hebben. Registreer je als model en misschien krijg je ook een uitnodiging.
Geen kosten aan verbonden, alleen foto's voor portfolio geen publicatie.
Laat eens weten waarom je model wilt worden..
JulieFilez
11-06-2011 21:53  Reageer met quote




Ik ben maar 15jaar en maar 1m65, zou het me lukken om model te worden of ben ik te klein?
Gast
14-07-2011 21:42 Model worden Reageer met quote




Ik wil zeer graag model worden, ik had me ingeschreven in een modellenbureau, maar moest daar eigenlijk zeer veel geld aan uitgeven, en dat geld heb ik niet. Kan ik niet model worden zonder al dat geld te betalen??
fotograaf-flevoland
30-08-2011 20:54  Reageer met quote
Gast



JulieFilez schreef:
Ik ben maar 15jaar en maar 1m65, zou het me lukken om model te worden of ben ik te klein?

Dat hangt af van wat je wilt. Als je fotomodel wilt worden, kun je met een kleinere lengte uitstekend uit de voeten. Een goede fotograaf maakt daar geen probleem van omdat de camera veel kan!
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden