NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

campings italie iseomeer in het stad iseo camping covelo

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
carlier mia
05-01-2006 20:41 campings italie iseomeer in het stad iseo camping covelo Reageer met quote
Gast



kan ik het emailadres hebben van de camping covelo in het stadje iseo in italie aan het iseomeer bedankt
 




esther
13-05-2006 21:39 camping covelo Reageer met quote
Gast



ik heb geen e-mail adres maar wel een website. www.campingcovelo.it via de site kun je ook in contact komen. ook heb ik een tel nummer. 0039 030 9821305. en doe bernie dan de groeten.
Gast
24-06-2008 19:10 leuke camping? Reageer met quote




helloww, ik vroeg me af of dit een leuke camping is? Ik ga er deze zomer heen en het ziet er nou niet egt spectaculair uit.. maar wie weet ! Zo te horen ben jij erheen geweest.. hoe was het !? Very Happy

greetss
Gast
26-04-2009 15:05 campingcovelo Reageer met quote




Hallo campingcovelo is een geweldigecamping en ligt schitterend aan het iseo meer .
Wij zijn er vijftien jaar achterelkaar geweest vroeger en gaan er na veertien jaar weer naartoe .
Je baalt als je vakantie voorbij is om weg tegaan
Gast
19-08-2009 12:36 camping bella italia Reageer met quote




He allemaal is er iemand misschien bekend met camping bella italia. wij willen met het gezin graag naar italie gaan zo rond half september en nu hadden we wat campings gevonden en het ziet er allemaal leuk en aardig uit maar niks is beter dan ervaring van iemand die er al eerder is geweest?? of anders aanrader die camping covelo ziet er ook leuk uit maar daar heb ik nog een beetje twijfels bij.
Dus graag hoor ik iets??

groetjes Annemarie
Gast
19-03-2011 18:47  Reageer met quote




Wij zijn er voor een paar jaar terug geweest, maar is ons erg tegen gevallen. alles ging daar al om 10.30 dicht! wWe dachten dat het DE CAMPING was, en het is onmens groot. nee voor ons geen Bella Italia meer! camping Isolino en continental Lido daar was het prachtig! deze campings liggen aan het Lago Maggiore
Gast
13-05-2011 22:06 camping covelo Reageer met quote




Het is een super camping op een geweldige locatie .
prima sanitair.
vriendelijke eigenaar echt een aanrader
al zeker 20 x geweest op deze camping
groetjes Hans
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden