NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

PROVISION TV
1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
ROMY 12
29-11-2005 19:24 PROVISION TV Reageer met quote




ik heb een provision tv maar kan hem niet in stellen met de afstandbediening de afstandbediening is de rc 514b is er iemand die de handleiding heeft om de tv in te stellen kan nu niks meer met de tv, mvg romy12
 




ROMY 12
29-11-2005 19:25 PROVISION TV Reageer met quote




IK HEB EEN PROVISION TV MAAR KAN HEM NIET IN STELLEN MET DE AFSTANDBEDIENING DE AFSTANDBEDIENING IS DE RC 514B IS ER IEMAND DIE DE HANDLEIDING HEEFT OM DE TV IN TE STELLEN KAN NU NIKS MEER MET DE TV


MVG ROMY12 Wink Wink
Gast
05-12-2005 22:36 provision Reageer met quote




gooi hem maar in de vuilnisbak die blokkertv
Sieg
09-12-2005 16:45 Re: PROVISION TV Reageer met quote
Gast



ROMY 12 schreef:
ik heb een provision tv maar kan hem niet in stellen met de afstandbediening de afstandbediening is de rc 514b is er iemand die de handleiding heeft om de tv in te stellen kan nu niks meer met de tv, mvg romy12


Ik heb hetzelfde probleem! Heb jij toevallig al wel uitgevonden hoe het werkt? Ik kan de zenders zoeken, maar een aantal zenders zijn onvindbaar!
Gast
16-12-2005 23:24  Reageer met quote




ik heb privision met ingebouwde dvd speler. werkt perfect.
weet niet de nummer van mijn afstandsbediening. heb van deze tv wel een handleiding.

edit: e-mail verwijderd
Gast
18-12-2005 0:51 afstandsbediening Reageer met quote




ik heb een provision afstandsbediening ma heb de handleiding niet meer en weet dus ook nie hoe ik het moet aansluiten op men magnum tv wie kan me hierbij helpen
mail me dan maar ********
want kom niet meer op deze site

Quote:
want kom niet meer op deze site

edit: e-mail verwijderd
Gast
14-01-2006 18:44 KINDERSLOT Reageer met quote




mijn kleinzoon
van 4 jaar heeft per ongeluk een pin code in onze tv gezet weet iemand hoe ik deze weer weg krijg tv gaat dus niet meer aan de code is ons natuurlijk niet bekent
Sjaakie
16-01-2006 13:30 Provision TV Reageer met quote




Ik heb ook het zelfde probleem met de tv, dat ik hem niet kan instellen!!Wie kan mij aan de Handleiding helpen???

Laatst aangepast door Sjaakie op 17-01-2006 10:46, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
17-01-2006 8:33 Re: PROVISION TV Reageer met quote




ROMY 12 schreef:
IK HEB EEN PROVISION TV MAAR KAN HEM NIET IN STELLEN MET DE AFSTANDBEDIENING DE AFSTANDBEDIENING IS DE RC 514B IS ER IEMAND DIE DE HANDLEIDING HEEFT OM DE TV IN TE STELLEN KAN NU NIKS MEER MET DE TV


MVG ROMY12


Dag Romy, heb jij de handleiding al voor de tv, want ik heb het zelfde probleem. Groet Sjaakie
Sjaakie
18-01-2006 8:31  Reageer met quote




Om je tv zenders in te stellen moet je eerst de "menu" knop lang ingedrukt houden en dan kan je de tv gaan instellen. Daarna op autostore drukken dan gaat die alle zenders zoeken!! De rest spreekt voor zich. Groet Sjaakie
Gast
23-01-2006 21:27  Reageer met quote




twee maal pp toets indrukken
Gast
01-02-2006 15:12 Sjaakie, bedankt! Reageer met quote




Sjaakie, bedankt voor je hulp bij het instellen van de tv. We werden al wanhopig (nou, m'n moeder dan). Groetjes Sylvian
Gast
04-02-2006 18:37 code kwijt Reageer met quote




hoi ik heb een provision tv maar geen afstands bediening.. maar nu heb ik een afstands bediening die op elke tv kan maar kweet de code's niet meer kan iemand me helpen mail naar janbrands13@msn.com
Gast
20-02-2006 20:45  Reageer met quote




Bedankt Sjaakie

Deze tip kon ik ook goed gebruiken.
Rickie
27-02-2006 19:37 Provision tv zonder afstandsbediening Reageer met quote




Hallo ik heb een tv van provision type 14cx7t. Jammer genoeg is mijn afstandsbediening kapot gegaan. Ik heb al verschillende universele afstandsbedieningen geprobeerd maar die doen het niet.. Sad weet iemand toevallig een afstandsbediening die het wel doet op mijn tv??

Alvast bedankt Smile

Groeten Rick
Jeroen
11-03-2006 0:32 Re: KINDERSLOT Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
MIJN KLEINZOON
VAN 4 JAAR HEEFT PER ONGELUK EEN PIN CODE IN ONZE TV GEZET WEET IEMAND HOE IK DEZE WEER WEG KRIJG TV GAAT DUS NIET MEER AAN DE CODE IS ONS NATUURLIJK NIET BEKENT


Heb ik ook een keer gehad. Maar meestal is het een code van 3 cijfers. Ik probeerde alle cijfercombinaties en na 2 min. had k m alweer Smile

Als t niet meteen lukt, ben je maar een paar uurtjes bezig.. Wink
Gast
29-03-2006 18:38  Reageer met quote




Hee! Ik heb inderedaad het zelfde probleem. Ik heb zelfs een provision universele afstandsbediening gekocht maar zelfs deze laat het afweten... graag iemand die dat veel vaker voorkomende probleem kA OPLOSSEN???

gr. rolf
evert
29-06-2006 16:34 provision tv Reageer met quote




hallo ik ben nieuw hier en weet niet of iemand mij kan helpen?
Ik heb een provision tv type RF 2163 SI PALBG
die heb ik 2 jaar geleden gekocht bij de praxis nu is ie kapot en niemand wil of kan het ding maken.
Nu wil ik het wel zelf proberen maar ik weet dus niet wat er aan mankeert.
De verschijndselen:
er zit een grote witte vlek in het midden met daar over heen verticale strepen.
heeft iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik het moet repareren??
alvast heel erg bedankt
groetjes Evert Confused
Nemesiss
31-07-2006 12:14 Provision ruisgeluid Reageer met quote




Ik heb iets raars gedaan waardoor ik nu ipv geluid ruis heb. bij het flippen door kanalen zie ik een balkje met 4 groene streepjes erin in de linker onder hoek. Wie heeft enig idee hoe ik dit kan oplossen
Gast
04-08-2006 15:00 sleepstand Reageer met quote




mijn zoontje heeft ook een provision tv en elke keer gaat ie vanzelf in sleepstand en is ie er niet meer uit te krijgen en af en toe krijg je hem wel uit de sleepstand maar dan gaat hij er na een tijdje weer in.Wie weet hoe je dit oplost.

alvast bedankt
Gast
05-09-2006 9:57 tv Reageer met quote




evert schreef:
hallo ik ben nieuw hier en weet niet of iemand mij kan helpen?
Ik heb een provision tv type RF 2163 SI PALBG
die heb ik 2 jaar geleden gekocht bij de praxis nu is ie kapot en niemand wil of kan het ding maken.
Nu wil ik het wel zelf proberen maar ik weet dus niet wat er aan mankeert.
De verschijndselen:
er zit een grote witte vlek in het midden met daar over heen verticale strepen.
heeft iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik het moet repareren??
alvast heel erg bedankt
groetjes Evert Confused

en bij de praxis zelf? viel hij buiten de twee jaar garantie?
Mijn man is nu onderweg met dezelfde tv naar praxis. in november wordt de tv twee jaar. Ik ben benieuwd. Het mankement bij onze tv is dat het beeld alleen groen/blauwteinten heeft.
Gast
03-10-2006 17:21 ProVision Instellen programma's Reageer met quote




Ik heb net een tweedehands televisie van provision gekregen, alleen geen handleiding erbij. Ik heb geprobeerd de kanalen in te stellen, maar het is me tot dusver nog niet gelukt.

Als ik de knop menu 3 seconden ingedrukt houdt krijg ik het scherm 'overview'. Hierop zie ik een aantal zenders als ik van 1 naar 10 ga. Voorbij de 10 is het of een stoorzender en voorbij 30 zit alleen nog maar een duitse zender.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn tv moet instellen (ook het juiste kanaal op de juiste plek) en hoe ik alle kanalen kan ontvangen? Ik heb er een goede kabel, etc inzitten.

Heel erg bedankt!
Gast
22-10-2006 12:53 provision afstandsbediening Reageer met quote




ben handleiding kwijt en wil de afstandbedieing opnieuw instellen, wet wel de code maar niet de manier om hem in de afstandbediening te sleutelen
Gast
29-10-2006 8:50 nieuwe zenderindeling Reageer met quote




ik heb een provision t.v. met een universele afstandsbediening...

deze afstandsbediening werkt niet als je nieuwe zenders moet instellen..weet iemand hoe je dat via de tv kan doen...???

alvast bedankt...

Ada
Gast
30-10-2006 19:12  Reageer met quote




hallo
bel Blokker die hebben een telefoonnummer waar je terecht kan voor service
Gast
31-10-2006 15:16 codes voor provision tv en proline dvd speler Reageer met quote




wie weet de codes voor een provision televisie en proline dvd speler. Mijn afstandbedieningen zijn kapot en ik heb nu een universele maar krijg het niet voor elkaar. Help hoe moet het? Een wanhopige moeder die dit voor haar zoon probeert te regelen.
Gast
10-11-2006 23:25 provision Reageer met quote




ik heb een provision maar alleen doet het afstandb. niet meer .....en staat van toets ( een code waarschijnlijk) en het scherm is helemaal blauw reageert niet eens op dvd speler meer ..kan iemand me helpen
Gast
15-11-2006 19:30  Reageer met quote




ik heb een provision tv, de afstandbediening is kapot heeft iemand toevalig eentje die ik kan gebruiken?
Gast
14-12-2006 21:27 provision tv pas na paar minuten beeld Reageer met quote




hoi,
ik heb een provision televisie die pas na een paar minuten beeld geeft,maar in die tussen tijd hoor je wel wat er gebeurt.
weet iemand welke onderdeel ik hiervoor moet vervangen?

engeltje
Gast
25-12-2006 11:04  Reageer met quote




mijn dochter heeft de afstandsbediening in de vuilnisbak gegooid maar er zit een kinderslot op de tv. Kan ik die er ook afhalen zonder AB?
Bart
Plaats Reactie Pagina 1 van 4
1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden