NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

oplossingen gezocht levels supaplex

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
kaatje
16-11-2005 15:01 oplossingen gezocht levels supaplex Reageer met quote




ik kan level 38,42 en 43 niet verder spelen weet iemand voor mij een oplossing om deze levels te spelen. anders kan ik niet verder.

bedankt.
 




Gast
08-08-2006 11:48 kaatje Reageer met quote




beschrijf wat je precies wil weten anders is het niet uit te leggen
gr abbycail
oppajs
22-08-2006 19:54 Re: kaatje Reageer met quote




Anonymous schreef:
beschrijf wat je precies wil weten anders is het niet uit te leggen
gr abbycail



het IS wel uit te leggen, ik heb level 63 volledig beschreven Razz:O maar dan ben je wel ff bezig, ik zou elke level die ik tot nu toe gehaald heb kunnen beschrijven, maar das niet leuk Razz 103 levels beschrijven is niet fijn
Gast
24-08-2006 19:39 oppajs Reageer met quote




daarom vraag ik ook details, ben je heel dankbaar voor level 63, maar ik was al op de helft, maar toch dankzij jou heb ik hem nu uitgespeeld, zo heb ik bijvoorbeeld bij level 72 uitleg nodig bij dat stukje na de gele diskettes, boven de hokjes met de 4 ballen, heb nog steeds niet door hoe ik dat fiks. zou je mij dit willen uitleggen?
gr abbycail
oppajs
24-08-2006 19:43 Re: oppajs Reageer met quote




Anonymous schreef:
daarom vraag ik ook details, ben je heel dankbaar voor level 63, maar ik was al op de helft, maar toch dankzij jou heb ik hem nu uitgespeeld, zo heb ik bijvoorbeeld bij level 72 uitleg nodig bij dat stukje na de gele diskettes, boven de hokjes met de 4 ballen, heb nog steeds niet door hoe ik dat fiks. zou je mij dit willen uitleggen?
gr abbycail


ik snap niet helemaal welk stukje je bedoelt, het komt erop neer dat je naar regts gaat, naar onder, naar links dan weer terug naar het stukje waar je begon en dan naar de exit, maar je moet ff duidelijk zeggen waar je vast zit, anders snap ik het niet
Gast
24-08-2006 19:51 antwoord aan oppajs Reageer met quote




als je het stuk van de gele diskettes af hebt, ga je naar het volgende deel, dat gaat allemaal ook goed, maar dan zie je boven 4 hokjes op een rij waar je alleen aan de linkerkant in kan eerst een hokje met 2 ballen erin ,dat is geen probleem dan 2 hokjes met 4 ballen en daar zit ik vast, daarna komt weer een hokje met 2 ballen, dat zaql ook wel geen probleem zijn. als ik dat zou hebben gedaan, ga ik naar de laatste fase met al die groene diskettes boven, daar moet ik nog achter komen hoe dat gaat, ben ik nog niet geweest,
gr abby
oppajs
26-08-2006 11:29  Reageer met quote




je moet als je bij dat vierkant komt, daarvoor het gat tussen de onderste dingen leegmaken, dan ga je onder de eerste 2 stenen staan, loop je 1 verder, zuig je regts en onder, dan duw je de bovenste van de 2 eerste helemaal naar links van de dinges af, dan duw je de 2e van de 2 laatste door tot ie in een gat valt, dan ga je bij het volgende vierkant onder de eerste 2 stenen staan, zuig je onder en stap je naar regts, je zuigt regts en duwt de bovenste van de eerste 2 stenen weer helemaal naar links, dan duw je de onderste van de 2 stenen naar regts en zuig je de infotrons die links van je komen (of ff iets anders, maar daar ben je snel 8er), dan duw je de steen die nu regts van je ligt nog 1 opzij (als het goed is ben je nu ingesloten, je zuigt onder en duwt de linkersteen helemaal naar links, dat was hem d8 ik

sorry dat ik laat reageer
Gast
27-08-2006 18:03 oppajs Reageer met quote




geeft niet hoor ben in tussen de Dlevels gaan doen en dat is ook erg leuk, nu ga ik eerst maar weer proberen of ik dank zij jou hulp verder kom, je hoort nog wel van me.
gr abby
Gast
27-08-2006 19:50 level 72 Reageer met quote




jippie! gelukt, op naar 73 .
oppajs, mijn dank is verpletterend!
abby
Gast
06-09-2006 18:02 level 72 Reageer met quote




kan iemand me uitleggen hoe je dat stuk met die gele bommen in level 72 doet?
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden