NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

autotrein Spanje
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
13-07-2005 11:38 autotrein Spanje Reageer met quote




ik wil met de autottrein naar Spanje, hoe kan ik dit het beste doen en van waaruit kan in Nederland vertrekken. Kunt U mij ook zeggen wat de kosten zijn: Dus auto met 2 personen.
B.v.d.
 




Gast
22-11-2005 19:15 Re: autotrein Spanje Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil met de autottrein naar Spanje, hoe kan ik dit het beste doen en van waaruit kan in Nederland vertrekken. Kunt U mij ook zeggen wat de kosten zijn: Dus auto met 2 personen.
B.v.d.
autotrein
08-01-2006 14:30 met de auto op de trein Reageer met quote
Gast



graag zou ik wat informatie willen over het vervoer met de autotrein naar Spanje vanuit nederland.
met dank,
Mary
email: flouwaard@hotmail.com
autotrein
08-01-2006 14:31 Re: autotrein Spanje Reageer met quote
Gast



Heb je inmiddels al wat informatie ontvangen. Wij willen n.l. ook met de autotrein naar spanje vanuit nederland. Heel graag een reactie.
Met dank,
Mary
flouwaard@hotmail.com
Gast
29-01-2006 20:30 autotrein spanje Reageer met quote




Ook ik zou graag met de autotrein naar spanje willen. Kunt u mij info sturen ook w.b.t. de prijzen.
Vriendelijk dank
Ingrid
koolemj@casema.nl
05-02-2006 10:54 Re: autotrein Spanje Reageer met quote
Gast



ik wil naar barcelona met de autotrein. kan dat?
Gast
01-05-2006 18:35 autotrein Barcelona- Galicia Reageer met quote




hoe ver kan ik komen als ik met de autotrein van Barcelona naar Galicia wil gaan?
Gast
09-08-2006 16:41 mototrein Reageer met quote




Ik zou graag mijn moto laten tranporteren naar Spanje. kan iemand mijdaarover een prijsindicatie geven
Gast
26-03-2007 22:53  Reageer met quote




heeft iemand al een reactie m.b.t. een autotrein richting Spanje. We willen met twee motoren naar morokko maar niet alles wilen rijden.

mvg,
Roland
Gast
20-04-2007 12:55 autotrein naar spanje Reageer met quote




hallo,wij willen ook met de auto trein naar spanje nml.andalucia kan iemand mij misschien wat informatie geven , dank u
Gast
22-06-2007 17:45 aoto trein Reageer met quote




hallo ik zou graag met de autotrein naar spanje willen
weten julie hoe en waar ik moet wezen b.v.d marco
Gast
20-04-2008 8:57 auto trein Reageer met quote




Wij willen met de auto trein half mei naar spanje [alicante] maar kunnen geen vervoerder vinden,heeft iemand daar informatie over ???? Bvd P.H. van Duijn
Gast
06-05-2008 13:26 met de auto op de trein naar spanje Reageer met quote




ik wil graag met de auto naar spanje maar dan de auto op de trein wat zijn de kosten daarvan
Gast
04-06-2008 8:51 Auto trein naar Spanje Reageer met quote




Wij willen met de auto trein naar Valencia of Barcelona......is dit mogelijk en zo ja waar moeten we kijken.
Gast
11-06-2008 18:14 autotrein van nederland naar barcelona spanje Reageer met quote




graag wilde ik weten wat de mogelijkheden zijn,om met de autotrein naar barcelona te gaan en graag de prijs
Gast
30-06-2008 11:37  Reageer met quote




wij zouden ook graag met de auto trein naar Spanje Playa de Aro willen gaan .Kunt U mij tarieven geven of waar kan ik dit vinden
Gast
09-07-2008 18:26 Autotrein naar Spanje Reageer met quote




Wij willen graag met de autotrein naar Spanje. Zijn er mensen die ons kunnen zeggen hoe dit doen en wat ongeveer de kosten zijn?
Gast
03-08-2008 21:00 Re: autotrein Spanje Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil met de autottrein naar Spanje, hoe kan ik dit het beste doen en van waaruit kan in Nederland vertrekken. Kunt U mij ook zeggen wat de kosten zijn: Dus auto met 2 personen.
B.v.d.
Gast
25-09-2008 10:09 overwinteren omgeving Valencia - Barcelona Reageer met quote




Verzoek informatie over reizen per autottrein naar Spanje, (Bencassim. Castellon) verblijfsduur aldaar ± 3 maanden.Hoe kan ik dit het beste doen en van waaruit kan in Nederland vertrekken. Kunt U mij ook zeggen wat de kosten zijn: Dus auto met 2 personen. bij voorbaat dank . MVG GZ
Gast
11-11-2008 11:16 autotrein Spanje Reageer met quote




Ik wil met auto in het voorjaar via autotrein naar Noord-Spanje.( 1 persoon+auto) Graag info over : waar op te stappen, naar welke stad,via welke site te regelen, kosten
Nog tips?
Bij voorbaat hartelijke dank
Gast
07-02-2009 15:45  Reageer met quote




we willen eind van dit jaar graag met de autotrein naar spanje vanuit nederland. kunt u mijn ook zeggen of dit kan en wat het kost en of ik een klein hondje mag meenemen.
Gast
14-05-2009 12:55 Precies één antwoord Reageer met quote




met een link en er wordt besloten om de link te verwijderen.

zucht....
Gast
14-05-2009 15:27  Reageer met quote




via google autotrein en je krijgt alle informatie
Gast
24-05-2009 18:13 Re: auto trein Reageer met quote




Heeft u inmiddels iets gevonden? Ik wil nl. zelf ook die kant op met de auto-trein?Mvg Thomas
Anonymous schreef:
Wij willen met de auto trein half mei naar spanje [alicante] maar kunnen geen vervoerder vinden,heeft iemand daar informatie over ???? Bvd P.H. van Duijn
Gast
20-06-2009 7:35 trein Reageer met quote




http://www.tgv-europe.nl/nl/Services_aa...uto_Trein/
Gast
21-07-2009 21:38 auto trein Reageer met quote




je kunt veel goedkoper een vliegticket (bijna voor niks met ryanair naar spanje) kopen naar je plaats van bestemming en daar voor relatief weinig een auto huren. Scheelt veel kosten en gedoe!
Gast
21-07-2009 21:41 auto vervoer Reageer met quote




Als u met het vliegtuig gaat, wil ik de auto wel brengen tegen kostprijs vliegtuig retour en redelijke hotel kosten; laat even weten via deze site......
Gast
27-07-2009 15:14 Autoslaaptrein Barcelona Reageer met quote




Vanuit Düsseldorf rijdt er een autoslaaptrein naar Narbonne. Het is dan nog 250 kilometer naar Barcelona.
Gast
04-08-2009 16:53 autorein Reageer met quote




http://schnaeppchen.dbautozug.de/

met deze link alle bestemmingen en de kosten
Gast
07-09-2009 12:43  Reageer met quote




autotrein:

De autotrein naar Narbonne is veel duurder geworden dan verleden jaar! Dus het voordeligst is m.i. met eigen auto via Milau. Daar betaal je haast geen tol en is er ook weinig verkeer. Je moet alleen wel de rondweg via Parijs nemen, maar met een TOMTOM is dat ook goed te doen.
Een auto huren is m.i. geen optie. Ik heb tot dusver altijd vrij hoge prijzen te horen gekregen. Maar wie weet daar dan de gem huurprijs van per maand? Ik ga nu voor de 3e keer naar Spanje met de auto. (overwinteren) 60 km ten zuiden van Alicante. Heb al veel zelf uitgevonden! Is niet veel lectuur over nl. Martha
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden