NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

creatief? niet meer in nederland

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> ALGEMEEN
catharina
16-06-2005 11:14 creatief? niet meer in nederland Reageer met quote




Hallo, ik ben catharina
Ik ben heel crea, ik ben met een collega een zaakje in crea artiekelen begonnen. Dat was niet zo handig mensen vinden naast dat alles te duur wordt eigenlijk ook alles te veel werk, moet je dat zelf in elkaar zetten heb je een naald nodig? Nee dan kunnen de meeste mensen het niet meer.
Wat doe je dan als je knoop los zit van je jas gooi maar weg kunnen we niet meer maken? Hoezo we hebben geld tekort zo doen we dat ons toch zelf aan? Een broek innemen o laten we doen. Iets leuks met de kinders schilderen of tekenen, tekenen oke maar schilderen daar worden ze vies van? Hoezo hebben we smetvrees in nederland? Question
Wat zou het mij dan uitmaken? Ik leerde vroeger (ja ben al 26) nog hoe ik een knoop moest vervangen en een kapotte broek moest maken. Ik kan dus nog goedkoop kleding maken ipv het te laten maken of gewoon maar wegtegooien. Gelukkig kan ik ook veel zelf want ik moet zeggen dat met de komst van die mooie euro dat ik er ook niet op vooruit ben gegaan, ik werk ook in een winkel en weet dat alles duurder is geworden en dan zeggen de hoge heren van niet nee hun loon is meegegroeid die van derest van nederland alleen niet, het klootjes volk mag er voor krom liggen.
Ligt het nou aan mij of zeiken veel mensen omdat ze het slecht hebben en lopen wel in de nieuwste mode, nieuwste telefoon en veel schulden. Het moet toch uit de lengte of uit de breedte komen? Confused
Maar ja wie ben ik om te oordelen, maar vind het wel erg vreemd
 




janet
12-04-2009 15:58  Reageer met quote




nou daar kan ik het helemaal mee eens zijn
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden