NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

HUMO

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
PiH
09-06-2005 21:33 HUMO Reageer met quote
Gast



HUMO
Wat mij betreft, HUMO is het helemaal. Hét tijdschrift om je dagen mee te vullen. Een student, als ik, brengt deze tijd van het jaar heel wat uren door aan zijn studeertafel, of in elk geval met zijn neus tussen de boeken.
Wat je dan nodig hebt om even afgeleid te zijn, is een goed tijdschrift. Je leest, dus je hersenen blijven werken. Dat is goed, want om na een pauze terug aan de slag te gaan, kost dat dan lang niet zo veel moeite.
En HUMO is grappig. Toch meestal. En dat is wat je nodig hebt om je geest te ontspannen als je even van het Recht, de economie, of de statistiek weg wilt. Denken we maar aan de strips, de HUMO-columnisten zoals Herman Brusselmans, en de rubriek Uitlaat, die steeds weer hilarisch is.
Maar HUMO kan ook serieus zijn. Artikels over alcoholisme, parasieten en Einstein typeren het nummer van deze week.
Ik weet niet in welke mate de Nederlandse jeugd HUMO kent, maar in België is het weekblad alvast razend populair.
Ik studeer in een huis met negen studenten. Wij van de benedenverdieping delen de HUMO. De ene week koopt de één er één, de ander week een ander. Zo blijf je up-to-date, en kost het je wekelijks nauwelijks een euro. Daar kan toch niemand iets op tegen hebben?
Mijn favoriete onderdelen zijn ongetwijfeld Cowboy Henk, een hilarische strip over een cowboy die elke week weer een dol avontuur beleeft, en Uitlaat, waarin lezers korte reacties op gebeurtenissen en artikels schrijven. En dan heb je “Open venster”, die echte lezersbrieven bevat.

Kortom, één en al lof over HUMO. Moet je beslist eens kopen.
Wie liever een voorsmaakje heeft, op “The Wild Site” van Humo valt ook heel wat te beleven!
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden