NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Honda px - Technische gegevens
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> AUTO / MOTOR
beri
15-05-2005 16:24 Honda px - Technische gegevens Reageer met quote




Beste,

Heeft er iemand toevallig een elektrisch schema van een honda px liggen?
Of een plot tekening?
Of een boekje met alle gegevens van deze brommer?
Ik ben er dringend naar op zoek!

Alvast bedankt!

GReetz
 




Gast
08-07-2005 9:14 honda px Reageer met quote




kan iemand me zeggen waar de afstelling van een honda px zit aub deze moet er uit want men brommer wil mor 35kmper uur rijden wie deze antwoord kan geven gelieven dan een e mail naar *********** te sturen alvast bedankt entotziens

dank bij voorbaat

edit: e-mailadressen worden verwijderd (o.a. voor het tegengaan van spam). Je kunt je hier gratis inschrijven, en automatisch een melding krijgen zodra er wordt gereageerd (abonneer je op dit onderwerp, zie na het inschrijven rechtsbovenin).
Sammeke
09-07-2005 12:16  Reageer met quote




ik heb ook een honda px kzoek zelf zo'n boekje Crying or Very sad weet iemand of ge die gwn ingang kunt lope?? kan iemand ne foto trekke van de binnekant van zijn kickstarter want krijg die niet in elkaar Sad
Sammeke
09-07-2005 12:17  Reageer met quote




der zitte stuk of 3 rondellen aan het begin van de cilinder en begin van de pijp Wink
honda
15-02-2006 10:03 px-r Reageer met quote
Gast



kem ier nen px-r staan en ij rijd maar 20 ondanks dat er nen zwaardere cylinder op zit en nen uitgeboorde vario en zo kan iemand zeggen hoe ik hem rapper dan 20 kan doen rijden aub
wouterke
13-03-2006 17:28 carbu Reageer met quote




hallo ik en en vraagje is der soms iemand die mij kan zegge of de motoren van honda px goe zijn of eerder slecht
wouterke
14-03-2006 9:05 verslag restoratie px Reageer met quote




hallo vandaag zit ik nog op school maar morgen den 15/3/06 gaan we weer aan het weer aan het werk de hele blok der van onder voor een betere observatie

valla da was mijn verslag
wouterke
15-03-2006 21:38 verslag restouratie van px Reageer met quote




vandaag 15/03/2006 HEbben we de foers van de px gerecht en ook een paar kabels gekocht voor de gas,choke en remmen

en nu nog gaan studere wouter de px-freak
derjan
27-07-2006 9:59 Re: honda px Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
kan iemand me zeggen waar de afstelling van een honda px zit aub deze moet er uit want men brommer wil mor 35kmper uur rijden wie deze antwoord kan geven gelieven dan een e mail naar *********** te sturen alvast bedankt entotziens

dank bij voorbaat

Ja graag zou ikdit ook willen weten hetzelfde probleem
colobot
28-07-2006 9:17 Re: honda px Reageer met quote




derjan schreef:
Ja graag zou ikdit ook willen weten hetzelfde probleem

idd
Gast
11-08-2006 21:49 TiMo= HONDA PX FREAK Reageer met quote




ik kan jullie mss helpen met jullie honda px. ik heb er zelf 2. ik ben nu ene aan het schuren plus lakken... ik ken er redelijk veel van van de honda px

ik heb die zelf in stukken gekocht en in elkaar gemonteert zonder hulp of tekeningen ofz :s de motors van px zijn ZEER GOED!

GrTz TiMo;)

edit Numix: sorry, geen e-mailadressen graag, bedankt
Gast
29-09-2006 16:48  Reageer met quote




haal gewoon de rondel uit de uitlaat om rapper te gaan en als hij stottert moet je een grotere sproeier in de carburator steken kost max 10 euro
Gast
10-06-2007 10:56  Reageer met quote




voor af te stellen moet je eerst uwe px warmrijden en dan de stationair schroef opendraaien zodat hem heel hoog in toeren gaat en dan moet ge aan u luchtstelschroef draaien en horen wanneer ge het hoogst aantal toeren hebt
Gast
16-06-2007 12:50 pxr Reageer met quote




ik heb een nieuwe uitlaat liggen maar ik vind geen rondel
Gast
24-12-2007 12:15 honda px contact slot Reageer met quote




ik heb hier nog een honda pxr staan en het contact slot is kapot en heb een nieuw gekocht maar nu weet ik niet op welke volgorde je de draden moet vastmaken
heeft er hier iemand meer uitleg ,
een zeer dringende px liefhebber
Gast
14-05-2008 20:40  Reageer met quote




Hallo ik heb sinds vandaag een honda px aleen ik wil precies weten of er begrenzers zijn want hij loopt vrij beroerd naar de 50 want hij houdt zich in bij de top

ik heb gehoord van de cdi begrenzer maar waar ligt hij ik heb de buddy opengehaald en daar zag ik alles behalve de cdi

en heb nog een vraagje ik ga van de week een 70cc kopen ik heb zelf een proma uitlaatje erop zitten kan ik het nog afstellen met de ori carberateur of moet ik de spruitstuk bewerken voor een dellortho of ander merk carberateur?

en zijn er varios en koppelingen beschikbaar om te kopen voor de px al is het voor een ander model dat t teminste past

greetz paco
Gast
15-05-2008 17:10 Honda PX help!!! Reageer met quote




Hallo ik heb een honda px en hij loopt 50 en houdt zich verschrikkelijk in zijn er nog ergens begrenzers ofzow of moet ik een ander cilinder nemen

maar zijn er ook onderdelen van andere modellen die op een px passen?

mvg paco
Gast
16-06-2008 23:05 Re: pxr Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb een nieuwe uitlaat liggen maar ik vind geen rondel

hallo gast, dat is een koperen rondel kan je bij elke honda dealer krijgen(Belgie)
kost maar een paar euros grts swa
lander93
05-10-2008 13:22 honda px rijdt koud 30 en warm 60 !? Reageer met quote




Hallo,
Ik heb een rode honda px (ab06) en zoek wat informatie.
*Het is een px zonder elektrische starter (rood) en zoek de kleur code om men px wat bij te lakken.
*En heb nog een probleem, men px rijdt koud 30 en warm 60.
Tijdens het optrekken als hij warm staat kraakt het ergens in de cilinder denk, maar weet niet aan wat dit liegt.
Wie weet er wat er aan kan liegen en wat ik er aan kan doen?
Info aub.

Grt;
Lander
Gast
11-10-2008 14:34 klasse a of b? Reageer met quote




Ik heb een vraagje, ik heb een honda px zonder papieren en had graag geweten hoe je kan zien of het een a of b klasse is, kan je dat zien aan het framenr ofzo?

thomas
Gast
13-11-2008 17:32 Re: TiMo= HONDA PX FREAK Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik kan jullie mss helpen met jullie honda px. ik heb er zelf 2. ik ben nu ene aan het schuren plus lakken... ik ken er redelijk veel van van de honda px

ik heb die zelf in stukken gekocht en in elkaar gemonteert zonder hulp of tekeningen ofz :s de motors van px zijn ZEER GOED!

GrTz TiMo;)

edit Numix: sorry, geen e-mailadressen graag, bedankt

ik hem een klein probleem ik starte vandaag mene px en ineens reed diene van zelf zonder gaas te geven lss is die door de gaaskabel ma ik ben er niet zeker van ?
Gast
16-11-2008 19:19 peugeot xps Reageer met quote




ik heb een probleem met mijn brommer hij stotterd in hoge toure ik reed met een snelheid van 65 km/h weg en ik schakelde daarna terug en toen wou die nie sneller dan 30 en sins dien stotterd hij in de hoge touren kan iemand mij goede raad geven?
Gast
23-02-2009 22:15 gast Reageer met quote




honda px zijn k@t brommers! die motor trekt op niets

echt k@tbrommers geen aanrader dus

1 woord= bucht als er iemand genoeg onderdelen moet hebben voor px:

thomasr1989 @ hotmail .com keb er genoeg voor je voor een klein prijsje
Gast
29-03-2009 10:26 honda px-r Reageer met quote




hallo ik ben14 en heb een honda px-r gekregen
ik heb al een paar problemen gehad maar die zijn opgelost door een honda garage nu wil mijn brommer niet starten en als ik stamp op de kickstarter dan loopt er naft uit ik zie dat die langs het begin van de uitlaat loopt maar ik kan niet zien vanwaar het komt weet iemand wat ik moet doen[/b]
Gast
11-04-2009 17:52 Re: honda px-r Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo ik ben14 en heb een honda px-r gekregen
ik heb al een paar problemen gehad maar die zijn opgelost door een honda garage nu wil mijn brommer niet starten en als ik stamp op de kickstarter dan loopt er naft uit ik zie dat die langs het begin van de uitlaat loopt maar ik kan niet zien vanwaar het komt weet iemand wat ik moet doen[/b]


volgens mij is je benzinekraan gewoon lek Wink ik heb nog ééntje liggen voor je: thomasr 1989@hotmail.com
exoforce
04-06-2009 15:35 honda px Reageer met quote




hallo ik heb afgelopen week een honda px gekocht maar weet iemand hoe ik aan ene nieuwe voorspatbord kan komen?
Gast
20-06-2009 14:22 onderdelen Reageer met quote




ik heb onderdelen nodig voor de hondapx

vegmi vn toe als je iets hebt: robin.jansen@hotmail.com
Gast
07-09-2009 10:49 Re: honda px Reageer met quote




exoforce schreef:
hallo ik heb afgelopen week een honda px gekocht maar weet iemand hoe ik aan ene nieuwe voorspatbord kan komen?


ik heb nog één liggen voor u, thomasr1989@hotmail.com
Gast
07-11-2009 15:51 Re: honda px contact slot Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb hier nog een honda pxr staan en het contact slot is kapot en heb een nieuw gekocht maar nu weet ik niet op welke volgorde je de draden moet vastmaken
heeft er hier iemand meer uitleg ,
een zeer dringende px liefhebber



Ik heb hier hetzelfde probleem, ik zou hier ook graag antwoord op willen iemand die me hier meer uitleg over kan geven,

er staan cijfers op het contact slot, maar ik weet niet welke kleur bij welke nummer moet zitten zijn cijfers van 1tot 6

Hopelijk kan iemand me hier meer uitleg bij geven
alvast bedankt
Gast
19-11-2009 17:35 onderdelen honda px Reageer met quote




Heeft er iemand nog onderdelen liggen voor dien brommer ?
Uitlaat , achterkap , poot ?
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden