NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 48

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
dick.dirk
14-05-2005 21:19 level 48 Reageer met quote
Gast



zit vast op het punt waar ik rechts onderin het laatste object moet hebben maar achtervolgt wordt door 2 balletjes die ergens moeten blijven liggen
wie kan mij vertellen hoe ik van die 2 balletjes af kom zodat ik het kan pakken
 




|Francisciozo
10-12-2005 19:49 Re: level 48 Reageer met quote
Gast



dick.dirk schreef:
zit vast op het punt waar ik rechts onderin het laatste object moet hebben maar achtervolgt wordt door 2 balletjes die ergens moeten blijven liggen
wie kan mij vertellen hoe ik van die 2 balletjes af kom zodat ik het kan pakken


Ik heb hetzelfde probleem. Wie weet de oplossing
Gast
08-08-2006 17:28 hulp Reageer met quote




wil a u b iemand reageren op de vraag level 48 , ik zit ook metdat probleem. gr abbycail
Gast
14-08-2006 19:48 level 48 Reageer met quote




`ik ben erachter hoor , de speedknop op zijn langzaams zetten
gr abbycail
Gast
21-08-2006 20:48  Reageer met quote




En hoe vind ik de speedknop? want de snelheid verminderen is mij nog niet gelukt
oppajs
22-08-2006 19:43  Reageer met quote




ik denk dat ik weet welk probleem jullie hebben, je gaat naar beneden en dan moet je naar regts, alleen onder je ligt nog een infotron en er vallen 2 stenen achter je aan, je gaat gewn zo snel mogelijk naar het vakje boven de infotron, zuigt naar beneden (spatie + pijltje naar beneden) en gaat daarna meteen naar regts
Gast
26-08-2006 21:08 hulp met level 48 gevraagd Reageer met quote




kom niet uit het laatste stukje van level 48!! wie weet welk stukje ik bedoel, tis moeilijk uitleggen.. het stukje dat je naar beneden moet en er gaan twee bommen met je mee naar beneden en dan zit links in het hoekje een infatron en die krijg ik niet te pakken, want hij zit dan klem tussen de bommen!!! welke slimmerd die verstand heb van dat spel en die ooit verder is gekomen dan mij kan mij helpen.. x x x x x
Gast
27-08-2006 17:58 level 48 Reageer met quote




`als je naar beneden gaat heel voorzichtig, dan moet je de infotron vlug opzuigen en door gaan, mij lukt dat alleen als ik hem langzamer zet , zie hulp bij supaplex
Gast
29-10-2006 13:29 level 48 Reageer met quote




Ik weet bij level 48 wel hoe je dat met die laatste 2 bommen doet,, alleen weet ik daarna niet hoe ik bij de E moet komen.
Wie kan mij helpen???
Gast
06-11-2006 19:43  Reageer met quote




Ik heb hetzelfde probleem bij level 48, het lukt me niet om de laatste infotron te pakken! Sad
En aangezien ik al 3 levels overgeslagen heb, moet ik deze halen om verder te kunnen Wink
lijp als wat
07-11-2006 18:15  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb hetzelfde probleem bij level 48, het lukt me niet om de laatste infotron te pakken! Sad
En aangezien ik al 3 levels overgeslagen heb, moet ik deze halen om verder te kunnen Wink


je hebt 6 poortjes en ik begin met uitleggen vanaf de laatste 3 poortjes als je dat stuk links ervan gehad hebt!
begin bij het vakje naast het meest rechtse poortje, 4 rechts, 4 boven, 5 rechts, 1 onder, 1 boven, 5 links, 3 beneden, 2 links, 3 boven, 3 links, 1 beneden, 1 rechts, 1 boven, 3 links, 3 boven, helemaal rechts, helemaal beneden, helemaal links, 3 beneden, 1 rechts, 1 beneden, helemaal links, 2 beneden, 1 rechts, 2 beneden, 1 links, 2 beneden, 1 rechts, 2 beneden, 1 links, 2 beneden, snel naar beneden zuigen en 3 rechts, 1 beneden, 1 links, 1 boven, 3 rechts, 1 beneden, 2 rechts, 1 links, 1 boven, 1 rechts, helemaal boven, 1 beneden, 1 links, 1 beneden, 2 links , 1 beneden, 1 boven, 1 rechts, 2 links, 1 boven, 1 rechts, 1 boven, 2 links, 1 boven, 1 rechts, 1 links, 1 boven, 2 rechts, 1 boven, 1 rechts, beneden zuigen, 1 rechts, 1 links, 1 rechts, 1 links, 1 rechts, 2 links, en als je de rest niet kan dan heb ik heel die uitleg voor niets geschreven

P.S. als er ergens een fout inzit moet je het even zeggen dan zal ik die verbeteren.
Gast
07-11-2006 20:31  Reageer met quote




lijp als wat schreef:
je hebt 6 poortjes en ik begin met uitleggen vanaf de laatste 3 poortjes als je dat stuk links ervan gehad hebt!
begin bij het vakje naast het meest rechtse poortje, 4 rechts, 4 boven, 5 rechts, 1 onder, 1 boven, 5 links, 3 beneden, 2 links, 3 boven, 3 links, 1 beneden, 1 rechts, 1 boven, 3 links, 3 boven, helemaal rechts, helemaal beneden, helemaal links, 3 beneden, 1 rechts, 1 beneden, helemaal links, 2 beneden, 1 rechts, 2 beneden, 1 links, 2 beneden, 1 rechts, 2 beneden, 1 links, 2 beneden, snel naar beneden zuigen en 3 rechts, 1 beneden, 1 links, 1 boven, 3 rechts, 1 beneden, 2 rechts, 1 links, 1 boven, 1 rechts, helemaal boven, 1 beneden, 1 links, 1 beneden, 2 links , 1 beneden, 1 boven, 1 rechts, 2 links, 1 boven, 1 rechts, 1 boven, 2 links, 1 boven, 1 rechts, 1 links, 1 boven, 2 rechts, 1 boven, 1 rechts, beneden zuigen, 1 rechts, 1 links, 1 rechts, 1 links, 1 rechts, 2 links, en als je de rest niet kan dan heb ik heel die uitleg voor niets geschreven

P.S. als er ergens een fout inzit moet je het even zeggen dan zal ik die verbeteren.


Nou, misschien komt het omdat ik Winplex heb ipv Supaplex maar ik kom er niet uit. Zoals jij het beschrijft, kan het op een gegeven moment niet meer. Ik moet dan naar beneden terwijl ik al beneden ben Sad
Toch bedankt voor de moeite!
Gast
27-11-2006 18:58  Reageer met quote




lijp als wat schreef:
je hebt 6 poortjes en ik begin met uitleggen vanaf de laatste 3 poortjes als je dat stuk links ervan gehad hebt!
begin bij het vakje naast het meest rechtse poortje, 4 rechts, 4 boven, 5 rechts, 1 onder, 1 boven, 5 links, 3 beneden, 2 links, 3 boven, 3 links, 1 beneden, 1 rechts, 1 boven, 3 links, 3 boven, helemaal rechts, helemaal beneden, helemaal links, 3 beneden, 1 rechts, 1 beneden, helemaal links, 2 beneden, 1 rechts, 2 beneden, 1 links, 2 beneden, 1 rechts, 2 beneden, 1 links, 2 beneden, snel naar beneden zuigen en 3 rechts, 1 beneden, 1 links, 1 boven, 3 rechts, 1 beneden, 2 rechts, 1 links, 1 boven, 1 rechts, helemaal boven, 1 beneden, 1 links, 1 beneden, 2 links , 1 beneden, 1 boven, 1 rechts, 2 links, 1 boven, 1 rechts, 1 boven, 2 links, 1 boven, 1 rechts, 1 links, 1 boven, 2 rechts, 1 boven, 1 rechts, beneden zuigen, 1 rechts, 1 links, 1 rechts, 1 links, 1 rechts, 2 links, en als je de rest niet kan dan heb ik heel die uitleg voor niets geschreven

P.S. als er ergens een fout inzit moet je het even zeggen dan zal ik die verbeteren.



Je hebt het nog steeds over level 48 Ready Steady Go??

Ik krijg alleen de allerlaatste infotron niet te pakken. Snel die ene infotron opzuigen met die 2 vallende ballen lukt wel, maar ik kom met geen mogelijkheid bij de allerlaatste infotron, rechtsboven de E.
Gast
27-11-2006 23:11  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Je hebt het nog steeds over level 48 Ready Steady Go??

Ik krijg alleen de allerlaatste infotron niet te pakken. Snel die ene infotron opzuigen met die 2 vallende ballen lukt wel, maar ik kom met geen mogelijkheid bij de allerlaatste infotron, rechtsboven de E.

eigelijk is hij heel sinpel, je moet het alleen zien, ik heb hem ook honderd keer moeten doen, je staat voor de eerste stapel ballen, doe 1 stap naar rechts , je staat dan precies boven de E, de stapel ballen vallen en je helpt een handje door ze naar links te duwen 1 voor 1 , en dan ontstaat er een opening en kan je de infotron pakken en de E in. succes. laat weten of het is gelukt?
gr abby
Gast
04-03-2007 18:30 level 48 Reageer met quote




wie kan mij helpen bij level 48??

het eerste stuk gaat goed, op het einde moet je die bal verschuiven. daar beneden ligt een infotron en een bal daarnaast. als ik hem eerst pak heb ik en bal op m'n kop, als ik doorloop kan ik hem niet meer pakken. hoe los ik dat op?

gr misz piggy

edit Numix: vraag verplaatst
Gast
04-03-2007 21:56 Re: level 48 Reageer met quote




Anonymous schreef:
wie kan mij helpen bij level 48??

het eerste stuk gaat goed, op het einde moet je die bal verschuiven. daar beneden ligt een infotron en een bal daarnaast. als ik hem eerst pak heb ik en bal op m'n kop, als ik doorloop kan ik hem niet meer pakken. hoe los ik dat op?

gr misz piggy

edit Numix: vraag verplaatst

heel vlug naar beneden infotron zuigen met spatie en pijltje naar beneden gedrukt, en meteen naar rechts,
gr abby
janinetje
05-05-2007 19:42 o jee, snelheid blijft langzaam Reageer met quote




Help, ik kwam ook niet uit 48, dus deze site gevonden en begrepen dat je de snelheid langzamer moet zetten, nou dat heb ik gedaan, maar krijg um met geen mogelijkheid weer sneller. das lekker.

wie weet raad?

gr. janinetje
Gast
05-05-2007 21:33 Re: o jee, snelheid blijft langzaam Reageer met quote




janinetje schreef:
Help, ik kwam ook niet uit 48, dus deze site gevonden en begrepen dat je de snelheid langzamer moet zetten, nou dat heb ik gedaan, maar krijg um met geen mogelijkheid weer sneller. das lekker.

wie weet raad?

gr. janinetje

heb je winplex of de oude supaplex? bij winplex is het simpel op de zelfde manier als langzamer zetten, bij de oude weet ik het niet, ik heb trouwens alles uitgespeeld opde langzame manier, je krijgt nog veel meer situaties, waar je dat nodig hebt, vooral de levels met de scharen is het een uitkomst, na een paar levels ben je er aan gewend, en wil je niet meer anders. alleen met levels waar je veel groen en lange gangen doormoet zette ik hem wel sneller , maar voor de rest niet,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden