NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

politiekeurmerk huurwoning

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
rob
25-06-2004 14:03 politiekeurmerk huurwoning Reageer met quote
Gast



Is een woningbouw stichting verplicht om de woning die zij verhuren op verzoek in orde te maken zodat deze woning aan het politie keurmerk voldoet? En wat zijn daar dan de voorwaardenof verplichtingen van t.o.v. de huurder?
 




Reshma
25-06-2004 14:26 Bouwpolitie Reageer met quote
Gast



De woningbouw is zeker wel verplicht bepaalde eisen te voldoen. Heb je geprobeerd om eerst de bouwpolitie in te schakelen? Zij kunnen namelijk de woningbouw verplichten reparaties ed te verrichten.
Gast
14-11-2006 14:46 Re: Bouwpolitie Reageer met quote




Reshma schreef:
De woningbouw is zeker wel verplicht bepaalde eisen te voldoen. Heb je geprobeerd om eerst de bouwpolitie in te schakelen? Zij kunnen namelijk de woningbouw verplichten reparaties ed te verrichten.

ik ben opzoek naar het nummer van de bouwpolitie heb jij die toevallig voor mij ik kom uit rotterdam
Gast
21-01-2008 15:40 tel nr bouwpolitie Den Haag Reageer met quote




wie kan mij helpen aan het tel nr van de bouwpolitie?

Als er stukken baksteen uit een schoorsteen vallen en de huisbaas reageert daar niet op, is het dan handig/nodig de bouwpolite in te schakelen?
Gast
15-05-2008 17:33 tel nr bouwpolitie rotterdam Reageer met quote




weet iemand de nr van de bouwpolitie in rotterdam voor me. me huis zit met schimmel maar woning bouw doe er niks aan weet iemand de nr van bouwpolitie voor me
Gast
13-06-2009 16:17 ik denk dat ik te veel betaal Reageer met quote




ik zou graag mijn appartementje na laten meten omdat: ik €507,-per maand betaal en volgens mij is dit ver boven het gemiddelde??
de vorige eigenaar betaalde €265,-
wat moet ik doen???
Gast
27-09-2011 16:39 vraag Reageer met quote




hallo mijn vraag is!!!
als er 80procent van mijn flat onder de zilvervisjes zit in huis is de woningbouw dan verandwoordelijk voor het verwijderen van die beesten of moet ik zelf de bestrijdingsdienst bellen en betalen volgens mij niet maar ikvraag om uw mening hierover

alvast bedankt
Gast
05-01-2012 11:49 rioolverstopping Reageer met quote




ik heb een huurhuis en heb al 4 jaar last van verstoppingen door heel me huis, het enigste wat ze doen is de riool doorspoelen maar na 3dagen is het weer het zelfde, 3 dagen geleden is alles onder water gelopen in mijn huis mijn wc liep over en bleef maar over lopen de riooldienst kwam en heeft in mijn kelder de dop van de riool er afgeschroeft maar nu loopt alles me kelder in ontlasting en al, heb de woningbouw voor de 20ste xgebeld maar er word niets ondernomen ja ik word van het kassie naar de muur gestuurd maar ik blijf wel met de ellende zitten ......wat moet ik hier aan doen ? bouwpolitie bellen? help!!!
Gast
19-03-2012 11:26 telefoonnummer bouwpolitie rotterdam Reageer met quote




kan iemand mij helpen aan het telefoonnummer te komen van de bouwpolitie in rotterdam
Gast
04-04-2013 12:58 wandcontactdoos aanrecht Reageer met quote




hallo
Ik ben pas verhuisd. en in mijn nieuwe woning heb ik helemaal geen wandcontactdozen boven het aanrecht. Ik kan dus de stekkers van mijn oven en afzuigkap nergen kwijt. Nu wordt er door de woningcoorporatie gezegd dat volgens het bouwbesluit 2013 verplicht is dat er een wandcontactdoos boven het aanrecht aanwezig moet zijn, maar toen de woning was gebouwd was het niet verplicht. Dus willen zij het er nu niet inzetten. Wat kan ik hiertegen doen. Bouwpolitie wil ik bellen maar het nummer kan ik nergenss vinden ??
Gast
03-07-2014 15:57 badkamer Reageer met quote




hallo waar kan ik de bouw politievinden woon in Schiedam en onze badkamer is 43jaar oud en nog nooit iets aangedaan het lekt zo erg bij de buren maar er word alleen een nieuw kitrandje in gedaan en is ook helemaal uitgesleten en zwart wat wit hoort te zijn
Gast
21-02-2015 14:19 hevige lekkage Reageer met quote




Mijn huurbaas laat mij al geruime tijd met een jong kindje en de 2e op komst deze maand in een huis wonenmwonen met hevige lekkage en schimmel kan de bouwpolitie ervoor zorgen dat ze die eindelijk echt gaan aanpakken ? Inplaats van elke zeggen van wel en niet doen bvd
Gast
16-12-2015 20:19 ongezonde schimmel in huis Reageer met quote




Ik huur een huis voor 613,75 per maand daar krijg ik voor beschimmelde kamers en twee oude gaskachels de rest van het huis is steenkoud en met zuid westerstorm is het binnen net zo koud als buiten met regenval loopt het via de ramen de kamers in Ik leef met mijn dochter van twee en vind dit een ongezonde situatie Ik heb al meerdere keren aan de bel getrokken maar blijkbaar mag SCHIMMEL IN HUIS GEWOON en ze worden er niet koud of warm van ook de instantie,s laat het tegenwoordig koud blijkbaar en, wordt van het kastje naar de muur gestuurd Wilt u zo vriendelijk zijn mij een oplossing te bieden hoe ik dit oplost
Gast
02-03-2016 12:44 lekkage en tocht Reageer met quote




Ik woon in een huurhuis en dit complex uit 1996 bestaat uit huur en koopwoningen. Mijn keuken en slaapkamer bevinden zich aan de voorzijde, daar is het altijd ijskoud, het tocht en in de slaapkamer heb ik lekkage bij alle drie de ramen.Deze slaapkamer kan ik hierdoor niet meer gebruiken om te slapen. In de keuken kunnen wij niet blijven zitten on te eten, dat doen we in de woonkamer, omdat het te koud is in de keuken. Het is binnen in deze twee ruimten net zo koud als buiten en het is nat. Aan de achterzijde van mijn woning heb ik deze problemen helemaal niet, daar is het lekker warm en droog. De Woningbouw wil er niets aan doen, omdat dit onder VVE valt en van hun moet ik maar mijn verwarming altijd hoger zetten enz., zo word ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Wat zijn de stappen die ik moet ondernemen om dit op te kunnen lossen?
Gast
09-05-2018 10:27 Slechte onderhoud van pand Reageer met quote




Hallo ik woon hier al 2jaar de huisbaas zou komen verven kapot dingen maken maar er kom er niks van ik zie dat hij meer mensen inschrijf kamer worden gehuurd masr deze man doet niks ik zelf betaal 350 voor een kamer maar volgens mij klopt het niet deze man heeft 2 panden onder hem maar doet niks als je wc doortrek hoor je het in de badkamer putje,pand is vochtig men raam kozijn is verrot heb hem al maanden gezegd maar doet er niks mee de gangen zien der niet uit alles hier binnen is verrot hey stinkt door riool wil grasg dat bouwpolitie deze pand kom bekijken
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden