NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

autoradio cdx-m700r codes

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> AUTO / MOTOR
petjeheerlen
14-04-2005 18:12 autoradio cdx-m700r codes Reageer met quote
Gast



Hallo ik heb hier een autoradio met code. Hoe krijg je die eruit?
 




Gast
19-06-2005 18:52 Re: autoradio cdx-m700r codes Reageer met quote




Hallo,

De code om in de sony autoradio cdx-m700r te geraken.
Je neemt je afstandsbediening en je drukt volgend toetsen
achter elkaar in:
- OFF
- SOURCE
- ATT
- OPEN/CLOSE

nu zal de radio werken.
Met vriendelijke groeten,
Hans

mijn email-adres: buyckhans@hotmail.com
gert jan
27-07-2006 23:02 code sony cdx-m700r Reageer met quote
Gast



hallo

ik heb vorige week een
andere auto gekocht met daarin
een sony autoradio nu is echter
de accu leeg geweest en moet ik
een code ingeven en die heb ik niet
kan iemand mij helpen

groeten gert jan
buyckhans@hotmail.com
08-08-2006 17:03 sonycdx-m700r code Reageer met quote
Gast



sound,mode,att,open
Gast
27-09-2006 14:23 code Reageer met quote




die doen het allebij niet bij mij ???
Gast
02-10-2006 20:07  Reageer met quote




allemachtig ik ben gelukkig niet de enige die de kode niet meer weet ik heb ook zo eentje maar ik weet niet wat ik kan doen kan iemand mij helpen met dat stomme ding groetjes x linda
Gast
03-11-2006 17:34 Re: autoradio cdx-m700r codes Reageer met quote




petjeheerlen schreef:
Hallo ik heb hier een autoradio met code. Hoe krijg je die eruit?



Onder aan de radio waar ook informatie opstaat zit een gaatje met daarin drie gesoldeerde rondjes. Als je het display naar je toe houdt een beetje aan de rechterkant. Dan moet je de buitenste twee bolletjes met elkaar verbinden doormiddel van een schroevendraaier en dan de radio resetten aan de voorkant het kleine zwarte puntje indrukken met een speldje of zoiets en dan kun je hem gebuiken zonder code.

Hoor wel of het lukt. bij mij wel in elk geval
Gast
03-11-2006 17:36 Re: autoradio cdx-m700r codes Reageer met quote




Anonymous schreef:
Onder aan de radio waar ook informatie opstaat zit een gaatje met daarin drie gesoldeerde rondjes. Als je het display naar je toe houdt een beetje aan de rechterkant. Dan moet je de buitenste twee bolletjes met elkaar verbinden doormiddel van een schroevendraaier en dan de radio resetten aan de voorkant het kleine zwarte puntje indrukken met een speldje of zoiets en dan kun je hem gebuiken zonder code.

Hoor wel of het lukt. bij mij wel in elk geval



Ik bedoel de rechtse twee trouwens voor de duidelijkheid

groeten en succes
Gast
10-11-2006 14:43 code Reageer met quote




oke ik ga nu eens proberen hou u op de hoogte
thanks
Gast
21-11-2006 21:06 sony autoradio Reageer met quote




1000 maal dank zou van het weekend een andere halen d code werkt bij mij gelukkig wel
Gast
25-01-2007 20:42 ik weet decode niet Reageer met quote




hallo

ik heb vorige week een
andere auto gekocht met daarin
een sony autoradio nu is echter
de accu leeg geweest en moet ik
een code ingeven en die heb ik niet
kan iemand mij helpen

groeten jalal.
Gast
16-05-2007 19:25 Re: sony autoradio Reageer met quote




Goedendag ik heb ook een 2e handse sony cdx m700r gekocht met koninginnedag. Alleen is mij niet verteld dat er een code op zit Sad ...

Ik heb de tips gevolgd hier boven maar het lukt me niet. Als ik de 2 buitenste gesoldeerde puntjes verbind en reset krijg ik wel een zwart beeld en niet meer dat ik een code in moet voeren. Maar verder gebeurd er echter niets.

Doe ik iets fout of ben ik wat vergeten wil er iemand mij please met dit probleem helpen??

Bijvoorbaat dank!

edit Numix: bericht gewijzigd, geen e-mailadressen vermelden aub
Gast
07-09-2007 15:00  Reageer met quote




Gisteren is mijn Sony CDX M700R uit mijn auto gejat. een eerlijk nieuw gekochte radio.
Veel inbraakschade.
Triest om te zien dat hier de helers van gestolen radio's schijnheilig doen over verloren codes en afstandsbedieningen.
Ik wil straks jullie gezichten wel eens zien als jullie ruiten zijn ingeslagen en de radio is verdwenen!
Gast
04-12-2007 16:25  Reageer met quote




ik weet niet hoe ik moet mijn sony cdx7oor moet an sluiten zou iemand mij willen helpen aub met sluiten
ik heb aansluit schema nodig
Gast
20-04-2008 21:55 Re: autoradio cdx-m700r codes Reageer met quote




petjeheerlen schreef:
Hallo ik heb hier een autoradio met code. Hoe krijg je die eruit?

HOI AFSTBNDG. LINKS RECHTS MODE OPEN CLOSE OKE
Gast
28-04-2009 22:26  Reageer met quote




Voor de sony cdx-m700r heb je de bijbehorende afstandbediening nodig die oorspronkelijk bij de radio geleverd is. Elke bepaalde serienummerreeks heeft een andere code. Ben je de code kwijt dan kun je die weer vinden in de oorspronkelijke gebruiksaanwijzing. Er is toen door sony voor deze methode van beveiliging gekozen om diefstal tegen te gaan en verlost te zijn van het afneembare frontje. Het blackpanel moest de suggestie wekken dat er geen radio in de auto zat en dus gewoon de afstandbediening in de zak steken en de radio was beveiligd. Sony was er aan voorbij gegaan dat de slimme inbreker wel zag dat er een radio in de auto zat en deze er toch wel uit zou halen met alle gevolgen van dien. De dief heeft er echter niks aan zonder afstandbediening en boekje van de radio. Als de radio van spanning af is geweest moet namelijk de code via de afstandbediening er eerst in. Even een afstandbediening bij bestellen gaat heel moeilijk. Wil alleen met de originele aankoopbon en bij vervanging moet je de originele afstandbediening inleveren. Deze wijze van beveiligen werkte echter niet naar verwachting en is sony terug gegaan naar het afneembare frontje.

Het is wel een zeer goede en mooie unit, Gebruik hem nog steeds en heb in mijn andere auto de opvolger. Helaas voor de oneerlijken onder jullie, ik ga mijn code niet geven. Ik wou alleen even bovenstaande kwijt.
Gast
10-07-2009 18:51  Reageer met quote




Dit is de website voor dieven en helers van autoradio's!!!!
Gast
10-08-2009 16:39  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Gisteren is mijn Sony CDX M700R uit mijn auto gejat. een eerlijk nieuw gekochte radio.
Veel inbraakschade.
Triest om te zien dat hier de helers van gestolen radio's schijnheilig doen over verloren codes en afstandsbedieningen.
Ik wil straks jullie gezichten wel eens zien als jullie ruiten zijn ingeslagen en de radio is verdwenen!

Heb je de code dan nog? Ik ben die van mij al anderhalf jaar kwijt!
Gast
24-08-2009 20:41 kabel Reageer met quote




hallo allenmaal ik hep ook een sony cdx - m7oor alleen het kabeltje van het scherm is kapot heeft iemand die nog een ik geef je er 5 € voor tnhx Grtz ik
Gast
01-09-2009 12:57  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Voor de sony cdx-m700r heb je de bijbehorende afstandbediening nodig die oorspronkelijk bij de radio geleverd is. Elke bepaalde serienummerreeks heeft een andere code. Ben je de code kwijt dan kun je die weer vinden in de oorspronkelijke gebruiksaanwijzing. Er is toen door sony voor deze methode van beveiliging gekozen om diefstal tegen te gaan en verlost te zijn van het afneembare frontje. Het blackpanel moest de suggestie wekken dat er geen radio in de auto zat en dus gewoon de afstandbediening in de zak steken en de radio was beveiligd. Sony was er aan voorbij gegaan dat de slimme inbreker wel zag dat er een radio in de auto zat en deze er toch wel uit zou halen met alle gevolgen van dien. De dief heeft er echter niks aan zonder afstandbediening en boekje van de radio. Als de radio van spanning af is geweest moet namelijk de code via de afstandbediening er eerst in. Even een afstandbediening bij bestellen gaat heel moeilijk. Wil alleen met de originele aankoopbon en bij vervanging moet je de originele afstandbediening inleveren. Deze wijze van beveiligen werkte echter niet naar verwachting en is sony terug gegaan naar het afneembare frontje.

Het is wel een zeer goede en mooie unit, Gebruik hem nog steeds en heb in mijn andere auto de opvolger. Helaas voor de oneerlijken onder jullie, ik ga mijn code niet geven. Ik wou alleen even bovenstaande kwijt.






HOI;

Mijn opa is nu overleden en ik heb nu zijn auto..
alleen de accu was leeg dus doet de radio het niet meer.
zou jij mij de code willen geven?
Ik kan er nu niks mee..

Vriendelijke Groeten,
Diane vH.
Gast
12-09-2009 12:38  Reageer met quote




Hoi Diane,

Ik las je probleem en kan je misschien wel helpen.
Ik had ook het probleem dat ik de radio van m'n schoonvader had gekregen, echter zonder code.
Na lang zoeken ben ik er toch achter gekomen hoe je de code kunt resetten.
Mijn code is MENU-ENTER-MODE-OPEN.
Maar er zijn in totaal 10 verschillende codes. Als je echt wil dat je radio kunt gebruiken, moet je er wel wat voor doen! Ik zal het je uit leggen.

Als je de radio uit de auto haalt en je draait hem om, dan zie je op de onderkant 3 gesoldeerde puntjes zitten. Je moet nu de eerste en de laatste even met doorverbinden met het metalen omhulsel van de radio.
Dit kun je doen dmv 2 kleine schroevendraaiers of met twee stukjes koperdraad. Houdt dit vast en druk dan op de reset toets van de radio.
Laat nu de doorverbindingen los. Toets dan via de afstandsbediening de code die ik hierboven heb gegeven in en je radio doet het!

Volgens iemand anders op het internet moet het zelfs zo zijn dat als je alle 3 puntjes doorverbind met het metalen omhulsen en je reset de radio, dan zou je zelfs geen code meer nodig hebben.

Hoop dat het je lukt.

Zou je het via deze weg even willen laten weten?

Groetjes Nico.
Gast
20-01-2010 20:08 rcd 310 Reageer met quote




hallo iedereen,
ik heb een origineel volkswagen rcd 310 radio gekocht met boekjes van internet.....en jawel zonder code.
hoe wat waar kan ik dit achterhalen?de dealer zei dat het moeilijk werd dit te achterhalen.klopt dit?
volgens mij moeten hun gewoon via de barcode of serienummer de code kunnen achterhalen.\
wie heeft er antwoordt voor me?
Gast
31-01-2010 18:45 Autoradio Reset Reageer met quote




Auto Radio reset Steeds Nadat je de sleutel uit de auto haalt...hoe kan dit??
Gast
08-02-2010 5:35 Re: Autoradio Reset Reageer met quote




Anonymous schreef:
Auto Radio reset Steeds Nadat je de sleutel uit de auto haalt...hoe kan dit??


Je hebt waarschijlijk de constante voeding niet aangesloten.
De radio heeft namelijk twee voedingen nodig: een constante en een geschakelde. De constante zorgt er voor dat jouw zenders en instellingen worden bewaard, en de geschakelde zorgt er voor dat jouw radio word ingeschakeld als je de motor start.
Gast
03-06-2010 10:49 CDX-M700R Reageer met quote




Resetten gaat heel makkelijk reset knopje aan de voorkant indrukken. (als display nog niet is uitgeklapt zit links boven)
daarna met de afstandsbediening het volgende indrukken:
SOUND / MODE / ATT / OPEN-CLOSE
Gast
31-07-2010 18:46 autoradiocode kwijt. Reageer met quote




De accu van mijn auto was leeg en nu doet de radio het niet meer.
Nu moet ik een code intoetsen maar weet die niet.
Het is van een golf, autoradio van het type MFD1.
Wie kan mij helpen
Gast
03-08-2023 16:30  Reageer met quote




Inbrengen van een cd lukt niet. CD wordt niet ingenomen. Oplossing, reset? Moet bij verwijderen van het frontpaneel het apparaat eerst uitgeschakeld worden of juist niet? Dank voor uw reactie. Het is een sony cdx gt200 autoradio, die ik eergisteren voor mijn dochter heb gekocht
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden