NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Je ook weer actief en goed voelen.....

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
damco01
08-04-2005 9:22 Je ook weer actief en goed voelen..... Reageer met quote




Mijn naam is Corine Damsté, ik ben 32 jaar, woon in het midden van Nederland en ben fulltime werkzaam als hoofd van een account support afdeling. Begin juni hoorde ik van mijn zus over het bestaan van de Herbalife. Zoals velen was ik erg negatief over Herbalife, dat wil zeggen ik had alleen negatieve verhalen gehoord! Na een bezoekje aan één van de bedrijfspresentaties besloot ik om, als test, eens de stap te gaan nemen om met behulp van de Herbalife producten gewicht te gaan verliezen en mijn figuur wat strakker te krijgen. Samen met mijn zus stelde ik een plan op over het aantal kilo’s etc. Omdat ik een lekkere eter ben en van een stevige boterham met kaas en ander lekker eten houd dacht ik dat ik het niet lang zou volhouden met shakes en repen. Maar…

Op 28 juni 2003 ben ik begonnen met het afslankprogramma. Vanaf het eerste moment voelde ik me erg goed, en begon me zelfs fitter te voelen. Ik heb vaak gelezen dat je je slap voelt en hoofdpijn kan krijgen als je aan het lijnen bent maar daarvan heb ik helemaal niets gemerkt. Binnen 3 maanden was ik in totaal 6 kg in gewicht kwijt , maar wat veel belangrijker is in totaal 57,5 cm in omvang. Mijn doel had ik bereikt want ik wilde van maat 44/46 naar maat 40/42. En dat betekent nu tijd voor een nieuwe garderobe!

Naast het bereiken van mijn doel wat betreft een aantal kilo’s heb ik ook nog iets anders ( eigenlijk veel belangrijker) bereikt en dat is dat ik sinds tijden van mijn migraine en de daarbij horende medicijnen af ben. Ik had sinds een jaar of 7 heel erg veel last van zware migraine aanvallen waar ik soms echt dagen van uit de roulatie was. Tijdens het gebruik van de Herbalife producten heb ik mijn dokter gevraagd of ik kon afbouwen met mijn medicatie en na deze periode kan ik melden dat ik helemaal van de medicijnen en de migraine af ben.

Ondanks dat ik mijn doel bereikt heb wil ik de producten blijven gebruiken. Het is gewoon makkelijk als ontbijt en/of lunch en ik weet dat ik daarmee alle voedingsstoffen die ik per dag nodig heb naar binnen krijg. Bovendien voel ik me fitter dan voorheen en ik heb geen migraine meer.

Ik dank mijn zus enorm dat ze mij in contact heeft gebracht met Herbalife. Inmiddels ben ik zelf Distributeur en hoop ook vele mensen te kunnen helpen, zoals mijn zus mij geholpen heeft

Heb je ook interesse laat het me weten.
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden