NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Sportfreak

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Icey80
01-04-2005 3:03 Sportfreak Reageer met quote




Ik ben een echte sportfreak en zoek dan ook altijd op het internet of op teletekst naar de meest recente uitslagen, standen of programma's van bijna elke sport die er maar te bedenken valt. Vraag me iets over een sport of ik weet het wel en ander heb ik het binnen no time opgezocht. Mensen zeggen vaak als ik ergens ben en ff op teletekst kijk: "daar gaat ie weer hoor". Ik heb er alleen maar lol mee. Wat is er mis met op de hoogte te blijven. Zelf deed en doe ik ook aan diverse soorten sport zoals, fitness, voetbal, tennis, basketbal en kempo, dit laatste is een vecht-/zelfverdedigingssport. En al deze sporten, op het voetbal na, oefende ik uit in een rolstoel, want ik heb een handicap. Dit is dus een extra moeilijkheid. Veel mensen die ik ken hebben hier alleen maar respect voor en ik geef ze geen ongelijk, want je hebt er een enorme conditie voor nodig. Bij het basketbal heb ik het zelfs gepresteerd om in Jong Oranje te komen en Europees Kampioen te worden. Dat is dus nogal wat als je het mij vraagt!
Op het moment ben ik al 3 jaar lid bij het kempo en heb al een gele bang gehaald en ben nu hard bezig voor oranje en dus gaat het wel erg snel zo. Erg leuk al die variatie.
Hopelijk zal ik nog jaren doorgaan met diverse werelden binnen de sport te verkennen, want er valt nog zoveel te zien en te leren.
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden