NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

indiase kleding
1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
carla
25-06-2004 13:51 indiase kleding Reageer met quote
Gast



ik zou graag in het bezit komen van patronen van indiaase kleding.Bestaat er geen tijdschrift of i.d waar modellen en patronen in staan?
 




Sharida
25-06-2004 14:08 Indiase kleding Reageer met quote
Gast



Hallo Carla,

Patronen zijn er niet (wat bv in Libelle enzo staat). Er zijn wel tijdschriften met prachtige kledingstukken. De tijdschriften zijn meestal te verkrijgen bij "Indiase - Surinaamse" winkels, die allerlei spullen verkopen voor de Indiers/Surinamers. Of je kan kijken bij een Hindostaanse videotheek.

Succes
Gast
17-01-2005 15:56 Indiase kleding Reageer met quote




Hoi meiden, Ikzelf heb Indiase kleding het is werkelijk prachtig, helaas zijn ze van m'n vader, ik mag er niet aankomen ikzelf ben 11 en ik ga 24 januari mijn spreekbeurt over India houden maar dan mag ik wel de Indiase kleding meenemen! wat een opluchting, maar even snel beantwoorden op je vraag; je kan op internet kijken naar Indiase kleding ga naar google.nl en klik op afbeeldingen en typ in;'Indiase kleding' dan kan je je vraag goed en snel genoeg beantwoorden!
Anoushka
31-01-2005 20:56 Indiase kleding Reageer met quote
Gast



Hoi meiden,
Ik ben net terug uit India en heb wat indiase kleding meegenomen. Is er misschien iemand geinteresseerd in een lengha? Dat is een rok en een blouse, helemaal in de indiase stijl. Ik heb hier twee modellen van meegenomen.

Ze zijn op de hand bewerkt en voor de helft goedkoper dan in de hindoestaanse zaken.

Laat het me weten.
Gast
25-02-2005 12:52 Re: Indiase kleding Reageer met quote




Anoushka schreef:
Hoi meiden,
Ik ben net terug uit India en heb wat indiase kleding meegenomen. Is er misschien iemand geinteresseerd in een lengha? Dat is een rok en een blouse, helemaal in de indiase stijl. Ik heb hier twee modellen van meegenomen.

Ze zijn op de hand bewerkt en voor de helft goedkoper dan in de hindoestaanse zaken.

Laat het me weten.



Hoi,

Ik heb interesse in je kleding. Kan je mij een mailtje sturen naar Priya_in_ghana@yahoo.com
Dank je wel
Gast
27-02-2005 20:03 Re: Indiase kleding Reageer met quote




Hoi,

Ik heb interesse in je kleding. Kan je mij een mailtje sturen naar
sila_bachoe@wanadoo.nl
Dank je wel.
Gr. sila
Gast
06-05-2005 22:47 houten handjes Reageer met quote




ik zoek twee handjes van hout uit india afkomstig
je kunt ze ieder afzonderlijk neerzetten.
ze zijn slank en sierlijk uit hout gemaakt
Gast
12-05-2005 14:02 re: indiase kleding Reageer met quote




Ha Anouska,

heb je toevallig ook een foto, dan heb ik een beter idee van hoe het er uitziet.

Mijn mailadres is lalita.d@tiscali.nl

Dank alvast,
Lalita.
Gast
16-06-2005 17:00  Reageer met quote




of misschien kan je ook hier kijken

tassen sieraden en sjaals

of

schoenen en tassen
Gast
30-06-2005 11:55  Reageer met quote




heey ik zou graag van je willen kopen indiase kleding

wil je me dan een mailtje sturen alsjeblieft selena_dupia@hotmail.com
fatana92
14-07-2005 22:31 Re: Indiase kleding Reageer met quote




Anoushka schreef:
Hoi meiden,
Ik ben net terug uit India en heb wat indiase kleding meegenomen. Is er misschien iemand geinteresseerd in een lengha? Dat is een rok en een blouse, helemaal in de indiase stijl. Ik heb hier twee modellen van meegenomen.

Ze zijn op de hand bewerkt en voor de helft goedkoper dan in de hindoestaanse zaken.

Laat het me weten.


hey
binnenkort gaat mij oom trouwen ik wou indiash kelding aan doen op zijn trouwerij. kun jij misschien paar foto`s van jou indiase kleding stuur naar mij mail? als ik ze moooi vind dan koop ik wil alvast bedankt.
fatana92@hotmail.com


Laatst aangepast door fatana92 op 14-07-2005 22:32, in totaal 1 keer bewerkt
laila
13-06-2006 21:33 Re: Indiase kleding Reageer met quote
Gast



Dag Anoushka,

Ik wil graag weten welke kleding je hebt en in welke maat. ik maat 36/38 en ben opzoek naar een leuke punjabi of lengha. wil je een paar fotos voor me opsturen? khurasanzamin@hotmail.com

Anoushka schreef:
Hoi meiden,
Ik ben net terug uit India en heb wat indiase kleding meegenomen. Is er misschien iemand geinteresseerd in een lengha? Dat is een rok en een blouse, helemaal in de indiase stijl. Ik heb hier twee modellen van meegenomen.

Ze zijn op de hand bewerkt en voor de helft goedkoper dan in de hindoestaanse zaken.

Laat het me weten.
Gast
20-06-2006 20:27 indiase sari Reageer met quote




woon zelf in zeist en ben op zoek naar sari winkels in utrecht
najma
27-06-2006 12:32 Re: Indiase kleding Reageer met quote
Gast



Anoushka schreef:
Hoi meiden,
Ik ben net terug uit India en heb wat indiase kleding meegenomen. Is er misschien iemand geinteresseerd in een lengha? Dat is een rok en een blouse, helemaal in de indiase stijl. Ik heb hier twee modellen van meegenomen.

Ze zijn op de hand bewerkt en voor de helft goedkoper dan in de hindoestaanse zaken.

Laat het me weten.

ik wil wel welke maat is het ik zelf ben niet groot 152 en niet dik laat me eff weten Laughing
Gast
07-08-2006 12:32 Re: Indiase kleding Reageer met quote




Anoushka schreef:
Hoi meiden,
Ik ben net terug uit India en heb wat indiase kleding meegenomen. Is er misschien iemand geinteresseerd in een lengha? Dat is een rok en een blouse, helemaal in de indiase stijl. Ik heb hier twee modellen van meegenomen.

Ze zijn op de hand bewerkt en voor de helft goedkoper dan in de hindoestaanse zaken.

Laat het me weten.

Hoi..ik heb wel interesse...waar woon je?....en heb je een tel.nr voor me...
Gast
15-08-2006 12:55 Sarie enz. vermaken Reageer met quote




Ik ben op zoek naar iemand die saries voor mij kan vermaken, ook heb ik een aantal ghangera's die vermaakt moeten worden. Ik woon zelf in Den Haag en ken niemand die het voor me kan doen. Kan iemand me helpen?
Gast
23-09-2006 13:20 Re: indiase kleding Reageer met quote




carla schreef:
ik zou graag in het bezit komen van patronen van indiaase kleding.Bestaat er geen tijdschrift of i.d waar modellen en patronen in staan?


Hi,

Ik verkoop Indiase kleding.
Voor foto's en prijzen kan je mij mailen.
Gast
28-09-2006 17:43 Re: indiase kleding Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hi,

Ik verkoop Indiase kleding.
Voor foto's en prijzen kan je mij mailen.

Hallo, kan je mij een paar foto's mailen van de kleding a.u.b.?
Gast
01-10-2006 21:56  Reageer met quote




Hi,

Ik verkoop ghagra's en sari's. Als je je emailadres mailt dan mail ik wat foto's.

Voor foto's en prijzen kan je mailen naar:
hello_there_9@yahoo.com
Ria
25-10-2006 12:00 Indiase kleding te koop Reageer met quote




Ik kom net terug uit India en heb traditionele dameskleding meegenomen. Zijn er mensen gėinteresseerd?
Gast
01-11-2006 22:26 To Ria Reageer met quote




hallo Ria.
zou je paar foto's naar mij willen sturen van hindoestaanse kleding
m.v.g masoema.
masumeh_j@hotmail.com
Gast
12-11-2006 14:53 jurk en sieraden Reageer met quote




hallo ik zou ook graag zo een willen met een jurk alleen ik kan alleen maar hele dure vinden en ik ben ook opzoek naar sieraden ik zou meer van je willen weten.

edit Numix: bericht gewijzigd, geen breezah-taaltje gebruiken
Gast
27-11-2006 9:36  Reageer met quote




Wat is je maat en mailadres? Dan mail ik wat foto's en prijzen.
Gast
13-03-2007 11:35 saree Reageer met quote




hallo. ik heb 2 mooie salwars uit india,cadeau gehad maar, passen niet. dat is een lange broek met glitters onder en een grote blous met glitters. heel mooi. kosten duur in de winkels,ik doe ze voor minder dan de helft weg.
Gast
29-06-2007 21:17 sari vermaken Reageer met quote




Hallo,

heeft er iemand een adres waar ik een sari kan laten vermaken ?
Omgeving maakt me niet heel veel uit, als het maar niet in Limburg is ofzo.

Ik woon zelf in Almere, maar vind het geen probleem om te moeten rijden.
Gast
22-01-2008 15:33 indiaanse kledingen Reageer met quote




ik zou heel graag paar adressen willen hebben van jullie.waar kan ik leuke mooie salwaar punabij kopen .ik hou er heel erg van. ik zou heel graag indiaanse kledingen van jullie willen kopen
groetjes.
Gast
03-04-2008 14:09 sari vermaken Reageer met quote




Ik woon in Zoetermeer en kan goed indiase kleding vermaken.
Vind je de afstand geen bezwaar gaarne je reactie.
Gast
23-04-2008 19:51 Re: sari vermaken Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik woon in Zoetermeer en kan goed indiase kleding vermaken.
Vind je de afstand geen bezwaar gaarne je reactie.


hallo, ik wil graag indo kleding laten maken ik wil graag u adres en tel nr dan neem ik contact met u op

alvast bedankt
Gast
14-05-2008 17:49  Reageer met quote




VOOR AL UW INDIASE EN TROUWKLEDING.
Gast
19-06-2008 11:48 tridevi Reageer met quote




kent iemand de winkel tridevi? het schijnt in almere poort te zijn maar ik kan het niet vinden op google?
Plaats Reactie Pagina 1 van 3
1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden