NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Lucy Daniels boekenfan

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
fan van jou
26-03-2005 10:53 hello Reageer met quote
Gast



Beste Lucy Daniels.

Ik vind uw boeken erg leuk. Ik heb zelf al Op zoek naar dolfijnen red rosie gelezen! Very Happy Maar ik wil ze allemaal lezen. Ik lees uw boeken wel 10 keer per dag...... Ja echt waar. Door uw boeken is mijn leven totaal veranderd. Als ik het zo allemaal lees dan lijkt het me echt gaaf als dat in het echt zou gebeuren. Dit klinkt misschien allemaal heel erg vaag maar als ik uw boeken lees ben ik Jody altijd. Mijn broertjes willen soms ook een stuk van het boek horen en dan zeggen ze altijd: 'Ik wil Jimmy zijn. Nee ik wil die zijn.' En dan zeg ik rustig jongens 1 van jullie is Jimmy en 1 van jullie is Sean. In ieder geval ik ben Jody altijd!!!!!!!!!! Echt altijd.

Groetjes van je boeken fan!
 




nienke
31-10-2005 18:36 foto en nog meer informati over Ben Baglio Reageer met quote




hee ik weet in middels dat Lucy Daniels een groep is. Embarassed
en dat de schijver van de sirie Op zoek naar dolfijnen Ben Baglio heet
ik moet een boek bespreking doen en ik heb gekozen voor storm op komst van de serie Op zoek naar dolfijnen.
Ik heb daarvoor een foto van Ben Baglio nodig. Kan je mij vertellen waar ik die kan vinden Question En heb je nog meer informatie over Ben Baglio dan ik op de website van kluitman kan vinden????
oh ja ik ben 10 jaar en heet NIENKE.

en ik vind jou boeken helemaal te gek Wink
heel veel groetjes van nienke Exclamation
Gast
05-01-2006 13:38  Reageer met quote




Ik doe mijn boekbespreking over op zoek naar dolfijnen de reis begint maar ik weet niet welke andere boeken ze heeft geschreven
LADY DY
25-01-2006 15:29 boekbespreking Reageer met quote
Gast



ik houd mijn boek bespreking over op zoek naar dolfijnen de schat
ram een leuk boek hoor
Gast
15-05-2007 14:42 boekverslag Reageer met quote




hallo iemand daaro ik moet een boekverslag maken over een boek van lucy daniels maar ik kan niks vinden over dat boek op het internet
hoe kan dat?
het boek heet: gevangen

en ik moet ook iets voor de schrijvster weten en daar kan ik ook niet over vinden. ii moet mijn boekverslag over 2 1/2 in leveren dus ik moet het snel weten!
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden