|
|
|
|
| Gast |
| 28-01-2011 18:08 Model worden |
|
|
|
Begin met een goed portfolio, zoek een fotograaf uit, laat wat foto's maken en stuur die door naar modellenbureaus.
Wie weet!
Gr. Wilco |
|
|
|
|
| Gast |
| 29-01-2011 13:56 model worden... |
|
|
|
misschien handig als je meteen een aantal foto's van jezelf toevoegt?
Of minstens een linkje van je profiel op hyves, facebook od..
Heb je wat meer aan als;
Blauwe ogen, blond haar.. zo lang, zo zwaar.
Een foto zegt veel meer!
Ik ben zelf proff. visagiste en werk geregeld met meiden waar ik "iets" in zie.
Of ze nu aangesloten zijn bij een bureau of niet..
Maar dan is het dus wel handig als je hier naast een korte omschrijving;
Naam, leeftijd,maten, motivatie..
Foto's plaatst. |
| Gast |
| 11-02-2011 18:21 model! |
|
|
|
haay,(L)
ik ben desire en ben 12 jaar weeg 39kg en wil graag model worden ik ben niet zoow groot heb bruin/zwart haar (krullen) donkere huidskleur en ben helemaal niet onzeker ik wil graag een x een fotoshoot doen en kijken wat ik kan... als je me wilt helpen mijn e-mail adres ***
edit Numix: graag geen e-mailadressen vermelden, bedankt |
| Gast |
| 15-02-2011 21:53 desire |
|
|
|
hoi desire, mail me even je fotos dan: ***
edit Numix: doe maar niet, aan de poster: topic beter lezen, zie ook http://forum.numix.nl/viewtopic.php?p=47021#47021 |
| Gast |
| 13-03-2011 13:59 x |
|
|
|
Hallo ik ben Larissa.
Ik ben 13 jaar jong en weeg 45/50 kilo.
Ik ben 165 cm lang en ik zou het super vinden om model te worden. |
| Gast |
| 13-03-2011 16:22 Model worden |
|
|
|
Hi Allemaal!,
Ik wil graag model worden,
dat komt doordat ik vroeger voor SES heb gemodeleerd.
Dat vond ik super!
Ik zit steeds overal te kijken naar modellenwedstrijden enzo..Maar daar kom ik niet echt verder mee.. Want dan moet je 16 jaar of ouder zijn ofzo..
Kan iemand mij mee helpen?
Groet,
Robin
(12 jaar) |
| Gast |
| 21-03-2011 9:55 model |
|
|
|
hay,
ik ben Melanie
ik ben 16 jaar en ik weeg 46 kilo.
ik ben maar 1,60 helaas en ik heb al 1x een TFP-shoot gedaan! & ben opzoek naar nog meer.
-x- |
| Gast |
| 22-03-2011 16:43 te dik en te klein. |
|
|
|
heeeii.
ik ben een meisje van 13 en wil later over 3 jaar model worden.
afentoe ben ik onzeker maar ik sta stefig in mijn schoenen
alleen
ik heb wel 2 problemen.
ik ben dik.
en ik ben te klein
Wat moet ik hier aan doen?
xmeissje die haar droom wil waarmaken. |
| Gast |
| 23-03-2011 15:42 model |
|
|
|
Ik ben 14 jaar, in 1.77 lang, en ik heb maat 36/38. Ik wil graag model worden, maar ik ben te dik, nouja, voor de modellen wereld dan. Maar er is me wel een keer gevraagd of dat ik een shoot wilde doen, ze zeiden dat ik een leuke uitstraling had. Dus meiden die met hetzelfde zitten als mij, zorg dat je een leuk koppie hebt, en misschien overkomt je dan hetzelfde als mij!  |
| Gast |
| 24-03-2011 15:19 |
|
|
|
haai,
ik ben 16 jaar en model, maar meiden,
als julie wat willen zou ik zo'n 200,- achteruitleggen voor een portfolio en die opsturen naar een modellen bureau, en owjha, als je leuk op de foto staat wil dat niets zeggen, je moet aan maten voldoen langg genoeg zijn en aan andere eisen voldoen, maatje 36 en tussen de 1.73 en 1.80. voor fotomodel hoeft dit niet. maar zelfs als je aan die eisen voldoet maar gewoon niet kan poseren of lopen heb je al een probleem, overigens zijn en wel looptrainingen. houd er rekening mee dat model zijn eerst geld gaat kosten en je nooit zeker bent dat jhe er je brood in kan verdienen, das dus puur mazzek hebben! nou suc6 ermee!
x roxanne |
| Gast |
| 24-03-2011 15:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heei ik wil super graag model worden dit zijn wat gegevens van mij:
- ik ben 1,64 lang ik groei tot 1,75
- ik ben 13 jaar
- ik heb donkerblond haar
- mijn haar komt tot iets over mijn schouders
- heb een schuine pony die ik laat aangroeien, als het bureau mooier vind met een goed geknipte pony wil ik mijn pony ervoor weer goed knippen
- ik heb groen/blauwe ogen
- ik weeg 42 kilo
- ik heb een moedervlek boven mijn mond
- ik heb maat 34- en heel soms 36
- mijn schoenmaat is 39-40
veel zeggen dat ik mooie grote ogen heb, ik hou ook erg van shoppen en ik oefen soms thuis op hakken van 10 cm. ik kan dus op hakken lopen. ook doe ik thuis vaak fotoschoots met vriendinnen die zeggen dat ik erg goed kan poseren.
het modelen werk lijkt me erg leuk, ik ben aan het proberen om een portefolio te maken en ben er bijna mee klaar.
Verder wil ik me aanmelden bij het modelen bureau echte mensen als dit niet lukt weet iemand anders nog meer informatie over dat bureau. ik heb trouwens ook een blokjes beugel, die gaat er over twee maanden wel uit het is dan ongeveer ergens in april |
meiskke een portfolio met foto's van je vriendinnen opsturen naar een modellenbureau, dat gaat hem niet worden, mocht je echt iets willen en een goed portfolio willen hebben reken dan bij de 200,-. mocht je geen geld hebben daarvoor zijn er ook fotograven die werken op basis van tfp of tfcd. dit houd in dat je in ruil voor je poseren een aantal foto's meekrijgt en zo je portfolio een beetje kan vullen. mocht je vragen hebben hoor ik het wel! ik ben 16 jaar en model, en krijg al lekker betaalt, maar houd er rekening mee, model zijn is hard werken!
Groetjes |
| Gast |
| 27-03-2011 16:49 direct zijn |
|
|
|
contacter een photograph en doe gewoon de photoshoot :: jhe zal zien later wat gebeurt als je hebt de photos in jouw handen. de rest is gewoon babbelen.
ik ben photograph:: flickr.com/photos/markoscarranza
TFP. TFCD . niet bettald |
| Gast |
| 27-03-2011 17:52 droombaan |
|
|
|
Haii, ik ben Jihane
ik ben 13 jaar 1.60 en weeg 53 kilo dus zoals je al weet ben ik wat aan de kleine kant ik heb donker bruin haar middel lang ik heb donkere ogen lichtgetint ik hoop zo graag dat ik model kan worden al je meer van me wil zien missjihanee.hyves.nl |
| Gast |
| 30-03-2011 17:02 kan t ? |
|
|
|
hi ik bn 15 en bnerg dun (45) maar ook best klein(1.56)
kan ik nu wel model worden ?? |
| Gast |
| 03-04-2011 14:02 model worden |
|
|
|
zelf ben ik model, ik heb best wel wat tips
- je hoeft niet altijd lang te zijn voor modellen werk (alleen op de catwalk)
- gewoon inschrijven of ff langsgaan bij een bureau
- zelf sta ik bij IMG models misschien moet je daar is kijken.
groetjes hana |
| Gast |
| 03-04-2011 19:11 Model worden |
|
|
|
Ik ben Abelone (Abby)
Ik ben 11 jaar en ik wordt 27 juni 12
Ik heb halflang donkerblodn (bruin) haar, blauwe ogen en ik benrond de 1.64 m lang ik weeg 48 kilo en ik ben spontaan en vrolijk |
| Gast |
| 03-04-2011 19:20 Re: te dik en te klein. |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heeeii.
ik ben een meisje van 13 en wil later over 3 jaar model worden.
afentoe ben ik onzeker maar ik sta stefig in mijn schoenen
alleen
ik heb wel 2 problemen.
ik ben dik.
en ik ben te klein
Wat moet ik hier aan doen?
xmeissje die haar droom wil waarmaken. |
Als je te dik bent hoeft je droom niet in duigen te valken.
Als je het echt wilt .
- volg je een dieet eens in de maand ( niet meer dan droge sla fruit en water)
- geen tussedoortjes
- sport je 1x per week
- ontbijt je goed maar niet teveel
- eet je gezond
- geen frisdrank
- blijf denken aan je doel
- geen drugs ( ook geen roken en alcohol )
- fiets elke dag naar school hoe ver het ook is.
Aan je lengte kun je niets doen en daar hoef je ook niets aan te doen je hoeft niet per se 1.80 te zijn. Maar. 1.60 is wel ongeveer de ondergrens maar je kan nogsteeds aangenomen worden als je 1.40 bent. En blijf voral zoeken! |
| Gast |
| 16-04-2011 13:43 Model |
|
|
|
Ik ben 11 jaar en ben 1.76 lang ik wil al heel lang model worden en ben lang genoeg maar ben niet oud genoeg weet iemand waar ik wel mijn droom kan uitlaten komen. Ik wil of:
- catwalkmodel worden of
- beatymodel |
| Gast |
| 28-04-2011 16:15 model worden |
|
|
|
hallo iedereen(L)
ik wil graag model worden maar weet niet of ik wel geschikt ben.. ik ben 13 jaar en 1.63 lang en weeg 38 kilo.
xx |
| Gast |
| 29-04-2011 12:55 model |
|
|
|
heeej mensen('ll)
ik ben een meisje die graag model wil worden.
ik:
-ben 13 jaar
-weeg 38 kilo
-1.64 lang
-blauwe ogen
-donkerblond haar
-halflang haar
-schoenmaat:37
-heb een beugel:(
ik weet niet of ik hiervoor geschikt ben..zou iemand mij hierover een berichtje willen sturen??
xEllis |
| Gast |
| 02-05-2011 17:50 model worden |
|
|
|
ik ben katia,
ben 13 (bijna 14) en weeg ongeveer 49 kilo.
ik ben 1.68 lang en wil heeeeel graag model worden. |
| Gast |
| 03-05-2011 13:49 Gewicht |
|
|
|
Meiden, gewicht zegt echt helemaal niks over je uiterlijk, je kunt bijvoorbeeld erg zware botten hebben, dan ben je zo 5/6 kilo zwaarder terwijl je daar helemaal niks aan kan doen. En in de toekomst gaan ze meer stevige modellen zoeken, dus ga niet extreem afvallen om hetzelfde gewicht als iemand van deze meiden te kunnen bereiken want misschien hebben ze wel gewoon hetzelfde figuur als jou. |
| Gast |
| 06-05-2011 14:07 ik wil model worden maar ik weet niet hoe dat kan |
|
|
|
Hallo, ik ben een tienjarig meisje zit in groep 6 en wil super graag model worden! Maar ik ben maar 1,37/ 1,38 lang en mijn kledingmaat is 134 mijn schoenenmaat 34/35 als ik in groep 7 zit word ik door de ggd een soort van getest ze gaan uitzoeken hoe lang ik ongeveer word ik hoop zeker dat ik rond de 1,75 word ik kan niet wachten tot ik in groep 7 zit!
maar de vraag die ik aan jullie wil stellen is denken jullie dat ik model kan worden? ik hoop het wel. |
| Gast |
| 08-05-2011 23:15 HELP! |
|
|
|
ik ben een meisje, 14 jaar, 51 kilo en 1.77 m lang. ik wil graag model worden (mannequin en fotomodel) maar weet niet waar ik me het beste in kan schrijven! ik woon in de buurt van Utrecht. iemand tips? |
| Gast |
| 11-05-2011 22:42 model worden |
|
|
|
Heej
Ik wil graag model worden omdat ik me moeder financieel wil helpen!
Het lijkt me verder erg leuk werk om te doen en ik zou wel willen doorstromen maarja dat moet ik wel een begin hebben en die zoek ik nog kan iemand mij misschien helpen ?
Verder weeg ik 57 kilo en ben ik 1.71 lang mijn borstomtrek is 75cm mijn taille is 65com en mijn heupomtrek is 81cm
Hopelijk kan iemand mij dus helpen in aanmerking te komen voor modellenwerk
Groetjes merlin |
| Gast |
| 14-05-2011 18:57 |
|
|
|
Hey
ik ben 11 jaar en 40 kilo of zo iets
ook ben ik heel klein 1.50 of zo
kan ik nu nog model worden?
ik hoop het wel
xxx
volgens mij ben ik veeel te dik en te klein |
| Gast |
| 19-05-2011 15:42 |
|
|
|
Ik ben Roos,
Ik ben nog maar 12 jaar. Word 3 januari 13. Het probleem is: ik ben nog maar 1.56 en ik groei ook niet meer! Er wordt vaak gezegd tegen mij dat ik zo een model kan worden. Mij lijkt het erg leuk om fotoshoots en dat soort dergelijke te doen.
xx |
| Gast |
| 19-05-2011 18:09 |
|
|
|
Roos,
je hyves-adres zal hier wel weg gehaald worden, maar op zich maakt dat niet uit, want wie je bent is op hyves toch niet duidelijk. Als je mensen wilt verwijzen naar foto's van je, moeten er wel wat te zien zijn daar.
Succes verder,
Neo Palace
| Anonymous schreef: | Ik ben Roos,
Ik ben nog maar 12 jaar. Word 3 januari 13. Het probleem is: ik ben nog maar 1.56 en ik groei ook niet meer! Er wordt vaak gezegd tegen mij dat ik zo een model kan worden. Mij lijkt het erg leuk om fotoshoots en dat soort dergelijke te doen. |
|
| Gast |
| 22-05-2011 13:13 Re: Werk voor kleine modellen? |
|
|
|
heej,
ik ben 13 jaar.
ik ben rond de 1,60 meter.
en weeg ongeveer 45 kilo.
ik wil graag een keer een fotoshoot meemaken.
en ik wil graag moddelenwerk doen.
als u meer van mij wilt horen hoop ik dat u contact met mij wilt.
groetjes louise
edit Numix: bericht gewijzigd, graag niet je volledige naam vermelden |
| Gast |
| 23-05-2011 22:35 |
|
|
|
Beste meiden die model willen worden,
Graag wil ik jullie waarschuwen voor mensen (hoofdzakelijk mannen) die jullie vraag zien staan en daar op reageren...niet om jullie model te laten worden, maar om jullie zo ver te krijgen foto's te sturen van jullie zelf zonder kleren. Dit doen ze vaak door heel behulpzaam te zijn, tips willen geven en je te overladen met complimentjes.
Ik ken een aantal meiden die in deze verhalen zijn getrapt en nu bang moeten zijn wat er met die foto's zal gebeuren.
Dus hoe aardig en behulpzaam ze ook zijn...PAS OP!!!
Vertrouwde fotografen zullen (als je minderjarig bent) altijd toestemming vragen bij je ouders. En zullen ook willen dat er bij het maken van foto's iemand met je mee gaat.
Mochten er hier meisjes zijn die zoiets hebben meegemaakt...praat erover met een vriendin, ouders, etc.
Geef ook nooit zomaar je adres of telefoonnummer aan iemand. |
|
|