|
|
|
|
| Gast |
| 19-07-2010 7:18 model worden |
|
|
|
Haay ik ben een meisje van 14, word op 10-10-10 15 jaar, ik heb lang blond haar, enzometeen een schuine pony, me haar tot net over me schouders en ben rond de 1.61 ik word 1.65 later, ik wil ook model worden of fotoshoots doen voor bepaald bedrijf maar voor fotoshoot's hoef je niet lang te zijn toch? dat is toch alleen voor catwalk?. naomi cambel is ook klein
liefs. |
|
|
|
|
| Gast |
| 21-07-2010 15:23 Re: Werk voor kleine modellen? |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hee allemaal
Ik ben een meisje van 16 jaar en ik zou ook ontzetten graag wat fotoshoots doen ofzo:D
Heel veel zegge tegen me dat ik echt iets moet gaan doen , maar ik schrijf me nooit ergens in omdat ik bang ben dat ik veel te klein ben! ik ben namelijk 1,59 en ik weeg 46 kilo.
Ik heb donkerblond lang haar, en bruine ogen.
Ik hoop gewoon dat ik ooit wat shoots kan doen of model kan zijn voor een bepaald bedrijf.
Ik word gewoon heel vaak aangesproken dat ik een modellengezicht heb. Mja hoe moet ik hier verder mij?
Neem alsjublieft contact met me op als je me kunt helpen of advies kunt geven. Zou ontzettend fijn zijn! Dankje wel alvast  |
!!!meid je weegt veel te weinig er moet minimaal 15 kilo bij!!! |
| Gast |
| 29-07-2010 17:13 |
|
|
|
halloooo,
ik heb al een paar fotoschoots gedaan voor kledingmerken,
ik ben daar te groot voor geworden,
maar ik mis het heel hard, ik vond het super om te doen,
dus als jullie nog iets weten?(;
dankje. |
| Gast |
| 31-07-2010 13:31 amateurfotograaf |
|
|
|
Hallo,
Ik ben een amateurfotograaf, met een goede digitale camera en een analoge spiegelreflexcamera.
ik zoek modellen, die het aandurven net wat verder te gaan dan anderen. Er gebeurt echter niets dat neit vooraf is besproken en alles in een relaxte sfeer. Het is betaalt werk, als je een prijs noemt waar we het over eens kunnen zijn.
De foto's worden niet gepubliceerd, tenzij je dat wilt. Wanneer het mag, stellen we daarvoor een contract op om aan te geven dat ik het recht heb om ze te publiceren.
edit Numix: beste amateurfotograaf, e-mailadres verwijderd, zie vorige pagina |
| Gast |
| 05-08-2010 10:37 model worden |
|
|
|
ja allo meisjes....... Als iemand tegen je zegt dat je mooi
bent en leuk op foto`s staat betekend niet dat je meteen
supermodel kan worden.. Veel oefenen en leren
Lets think.......... *&*&%$# |
| Gast |
| 18-08-2010 21:02 Mag niet. |
|
|
|
Heee, ik heb ee meisje van msn en die is zelf model en ze vind dat ik geschikt ervoor ben ze wil me graag helpen, alleen het mag niet van mijn moeder omdat de meeste meisjes anorexia hebben zegt mijn moeder.. Ik ben 13 heb maatje 36 ben 56 kilo en 1.70 lang. Hebben jullie tips om mijn moeder te overtuigen? xx M. |
| Gast |
| 21-08-2010 16:24 |
|
|
|
ik ben 13 jaar, ik ben rond de 1,75 lang en ik weeg rond de 55 kilo, zou ik model kunnen worden?
liefs Robin |
| Gast |
| 27-08-2010 22:12 Goede modellenbureaus |
|
|
|
Hooi! Ik ben 13 jaar oud en ik ben 1.75. Ik weeg ong 49,5. Ik heb donker-blond krullend haar en blauwe ogen. Ik zou graag model willen worden. Ik ben een paar maanden er in new York ook voor aan gesproken of ik een paar proeffotos wou maken, maar dat ging niet door omdat ze dachten dat ik 16 was ;(. Veel vrienden zeggen ook. Dat ik het moet doen, weren jullie een goed modellenbureau? Dankjee
p.'s de eimail die ik hier heb ingevoerd is fake dus ik antwrd er niet op ;( srryy |
| Gast |
| 29-08-2010 18:58 model |
|
|
|
Hee ik ben een meisje van 14 ik ben 1.67 lang en weeg 52 kilo.. ik wil supergraag model worden
is dat mogelijk? |
| Gast |
| 06-09-2010 21:35 model |
|
|
|
mail me is op ***@rene***.*** groetjes
edit Numix: e-mailadres verwijderd, reden staat reeds diverse malen duidelijk vermeld in dit topic |
| Gast |
| 07-09-2010 6:19 Re: Werk voor kleine modellen? |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | !!!meid je weegt veel te weinig er moet minimaal 15 kilo bij!!! |
Egt niet !
ik ben 1m62 en ik weeg 47 >< |
| Gast |
| 07-09-2010 13:57 |
|
|
|
heey allemaal,
ik ben Veronique,
ik ben nu 13
ik ben 1.65 en word later ongeveer 1.80
ik weeg nu 50 :$
zou ik model kunnen worden ? |
| Gast |
| 08-09-2010 16:32 Heel graag |
|
|
|
Heei !
Ik ben een meisje van 12 jaar
en ik ben 1.60 meter lang
en ik ben 43 kilo
Ik wil echt heel erg graag model worden,
Zou het kunnen?
xxx Hannah <3 |
| Gast |
| 09-09-2010 17:01 model worden |
|
|
|
ik ben lonneke
ben 13 jaar en weer 43 kilo :$
ik ben 1.62 kort en wil heeeeeel graag model worden |
| Gast |
| 11-09-2010 21:38 Modellen werk |
|
|
|
HaiHai Dames &Heren misschien
Ik ben een meisje van 17 jaar
Ik ben 1,85 lang en weeg 95 kilo maar dat zit allemaal in me lengte verstopt:P
Me hele familie zei vanavond je hebt een mooie lengte en je gewicht zit in je lengte verstopt je hebt wel een buikje maar als je modellen werk gaat doen krijg je allemaal lagen kleding over je heen dus dat is niet te zien..
Maar even terug over me uiterlijk:P
ik heb nu middelmatig haar in laagjes geknipt koper rood..
ik draag vaak zwart loop ook af en toe op hakken ..
ik heb meer van het ruige styl kleding maar ook stylish seg maar ik heb wel dikke boven benen dikke kuiten maar dat komt omdat ik stevig gebouwd ben
ik heb brede schouders maar ik pas wel zowat alles behalve S en een paar truitjes van M,L XL pas ik ook XL wordt me selfs te groot heb ik vandaag gemerkt
Dus als u/je me kan helpen stuur dan astu/jeblieft
edit Numx: graag geen e-mailadressen vermelden, bedankt |
| Gast |
| 27-09-2010 9:41 model worden |
|
|
|
Heey<3
ik ben een meisje van 13 jaar. ik ben 1.62 lang en ik weeg 49 kilo .
en ik wil model worden mijn vrienden raden me het ook aan
ik wil binnekort met mijn moeder een professionele photo shoot gaan doen .maar ik wil echt heel graag een model worden ik heb wel hele lange dunne benen zeggen meisjes en jongens uit mijn klas en mijn ouders
groetjes |
| Neo |
| 27-09-2010 13:54 Vragen over model worden |
|
|
|
Hallo allemaal,
ik kom op veel plaatsen vragen over modellenwerk tegen. Hoe wordt je model, waar is een goed modellenbureau, welke maten moet je hebben, etc, etc.
Er zijn best wel sites waar je deze vragen kunt stellen, maar helaas komen hier vaak de verkeerde mensen op af of duurt het erg lang voor je een antwoord krijgt.
Via dit forum wil ik je proberen wat antwoorden op je vragen te geven en verder te helpen waar dat kan.
Groeten en veel succes!
Neo |
| Gast |
| 01-10-2010 10:15 :o |
|
|
|
Ik ben 14 jaar 21 sep jarig geweest en , bne 1.73 en ik weeg 43 kilo. Is dat veel of juist wienig , want ik wil ook model worden... |
| Gast |
| 07-10-2010 14:20 1.68 te klein ? |
|
|
|
hee ik ben een meisje van 13 en ben 1,68 en weeg 56 kilo is dit goed om model te worden ? Weten jullie misschien een modellenbureau in zwolle die ook jongere meisjes aanneemt? xx. |
| Gast |
| 11-10-2010 14:15 |
|
|
|
meid
om model te worden moet je niet alleen een mooi koppie hebben het is ook belangrijk dat je goed voor je zorg het is egt slecht om je zelf te vermageren zorg er voor dat je gewoon de snoepjes laat staan maar wel 3 volle maaltijden perdag een bv sla met een broodje en kaas en een spapje
en genoeg beweegen
per bureau is het verschillend wat ze zoeken
dit is wat ze het liefste willen
meisje lengten tussen de 1.75 en de 1.82
maten 90-60-90 dat zijn de ideeale maaten maar maar je moet er ongeveer rond hangen
mooie tanden en een strakken egaalen huid
mestal willen de beginnen rond de 15 jaar maar je kunt ook eerder heb ik ook gedaan toen ik klein was 0jaar heeft me moeder me mee genomen naar de fotograaf en heb ik daar lang ik in de etelage gehangen het is heel leuk werk maar heel had
je moet goed kunnen luister geen tegenwoord wand daar zijn ze niet van gedient je moet ook niet verlegen zijn of veel te lief wand ze kunnen heel hard zijn en voor al als je net klein bent in een grote wereld
over dat naakt zijn onder de 18 MAG JE NIET NAAKT als dat dat bel doen zijn ze straf baar je bemt nog minder jarig neem daarom altijd een ouder of familie boven de 20 mee
en als je iets niet wil ook niet doen
zoek ook eerst goed uit of het wel goed de bureau en voor al als ze geld vraagen wand een goed bureau vraagt geen inschrijf geld voor een talent
over het gewicht je kunt slang zijn en veel wegen wand je botten wegen ook en de een heeft nou eenmaal zwaaren botten dan de anderen dus giwicht speelt minder mee
niet kinderachtig doen over ik wil dunner enzo wand daar ontaat alleen maar stommen dingen mee
praat er met je ouders over dus niet met je vriendinnen je ouders kunnen je helpen met
je moet eerst ervaarig op doen en net als school stapje voor stapje naar boven klimmen en zo gaat dat in modelle werelt ook met hindernissen en opstakels je moet voor alles je zelf blijfen geloven voor dat jij een top model kan worden en dat zijn er niert veel die het kunnen berlijken
maar veel suc6
Carmen |
| Gast |
| 19-10-2010 21:29 ik vind |
|
|
|
ik ben Lisanne ben 16 jaar ben 1,68 lang, wil al zeer lang model worden , iedereen zegt je bent zo mooi zo mooi ben je model ? ik zo nee ben er te dik voor. heb maatje 38 voor mensen die model willen worden moeten 36< hebben en ja helaas ik weeg 55 kilo. ik vind het echt bullshit dat mensen die een maatje groter hebben maar moeten afvallen en dan maar geen model kunnen zijn. ik wil echt graag model worden.maar ja hoe? |
| Gast |
| 20-10-2010 18:33 . |
|
|
|
Ik wil ook erg graag model worden,
Ik ben 1,79 cm lang en weer 57 kilo.
Ik vraag me alleen af of ik knap en fotogeniek genoeg ben |
| Gast |
| 25-10-2010 14:10 |
|
|
|
hoi ik ben shayra
ik ben 14 jaar en ik zou graag model worden.
ik ben weeg 42 kg
ik heb blauwen ogen en krijg vaak reacties dat ik mooien ogen heb.
ik heb volle lippen en daar zijn veel meisje jaloers op.
en ik ben tussen de 1.50 en 1.55 ong ik ben best klein voor me leeftijd maar ik wil laten zien dat je niet perce groot hoef te zijn voor model.
xx. |
| Gast |
| 17-11-2010 20:20 |
|
|
|
Ik ben al model voor een aantal winkels. Heel veel meiden dromen hiervan, en het is ook super vet. Als je écht iets wilt, dan kan je het bereiken. Ik ben namelijk redelijk klein (1.70m), en 15 jaar, hoewel ik nog wel groei. En het gaat niet om hoe zwaar groot je bent, als je er maar goed uit ziet. Dus als je aan de kleine kant bent, of een maatje meer hebt, zegt dat niks over je kwaliteiten (je wordt minder vaak geboekt, maar als je portfolio goed is, dan juist wel). Heel veel succes, en het belangrijkste is dat je in jezelf vertrouwd. |
| Gast |
| 19-11-2010 19:16 Ik . |
|
|
|
Hallo ,
Ik wil graag model worden.Ik ben 12 jaar .Ik ben 1,56
En ik weeg 40 kg . Veel vrienden zeggen dat ik mooi slank ben en ik een mooi meisje ben. Ik heb donkerblond haar iets over me schouder & Groote ronde biezonder blauwe ogen. Ik heb schoenmaat 37 ,38.Ik ben heel fotogeniek.Ik heb supper witte tanden.en klein mondje.Ik heb al redelijk vaak op de catwolk gelopen.Ik hou van Shoppen , lol maken met me vrienden.
Groetjes :Juliet |
| Gast |
| 29-11-2010 9:54 Re: Model worden. |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik wil graag model worden, geef pleas tips.
Ben 12 jaar.
Ben 1,70
Xxxxjes manon. |
hoi ..
ik hoop dat ik jou daarmee kan helpen. wij zijn nog op zoek naar een bikini en lingerie model.! mischien is dat wat voor jou..?je krijgt per shoot betaald..!
heb je intresse voeg me dan anders even toe op msn of mail even terug voor eventueel wat vragen.
edit Numix: e-mailadres verwijderd, zie topic |
| Gast |
| 07-01-2011 12:10 model worden. |
|
|
|
Hallo, ik ben Sanne 12 jaar bijna 13
ik wil graag model worden en ik heb al wat ervaring.
ik ben 1.72 groot.
ik weeg 45 kilo en groei nog een tijdje.
ik heb donker blond haar tot ongeveer 10 cm over mijn shouders.
en ik heb groene ogen.
ik heb ervaring met op hakken lopen en poses maken.
ik heb nog geen portfolio maar daar ben ik mee aan het werk.
ik zit nu in de brugklas en doe vmbot\havo als iemand geintresseerd is voeg mijn msn dan toe: ***
xxxxsanne!
edit Numix: graag geen e-mailadressen vermelden |
| Gast |
| 12-01-2011 10:49 Model worden |
|
|
|
heee,
ik ben 1,72 lang
14 jaar bijna 15
weeg 51
en maat 34-36
model daar droom ik al heel lang over en ik wil gewoon een betrouwbaar bureau vinden.!
hopelijk krijg ik contact!
xx. |
| Gast |
| 12-01-2011 10:54 model worden |
|
|
|
Heeee,
ik ben 1,72 lang
14 jaar
weeg 50 kilo ongeveer
maat 34-36
haarkleur is bruin
oogen ook
vriendinnen zeggen altijd dat ik model moet worden omdat ik zo dun ben zo lang.
ik hooop dat ik contact krijg want ik wil het ook heel graag!
xxx. |
| Gast |
| 26-01-2011 11:16 model worden. |
|
|
|
hay
ik ben zo te zien niet de enige maar ik zou zo graag model willen worden.
ik ben 1.65 miss een beetje klein:$
en ik weeg 44.
ik heb blond haar en sproeten.
en veel mensen zeggen dat ik model zou moeten worden en dat wil ik ook.!
kan iemand mij helpen?
xxxx Anne. |
|
|