NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

acute jicht

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
superfix
11-02-2005 16:01 acute jicht Reageer met quote
Gast



Wat te doen bij accute jicht ?
 




natascha
21-04-2005 4:26 wat te doen bij acute jicht Reageer met quote
Gast



doe om de plek waar je last hebt van jicht een kopere ring dan is de ans dat de jicht terug komt klein omdat er een stofje in het koper zit die dit tegen gaat
de Vries
08-07-2005 11:23 acute jicht Reageer met quote




Hoi ik ben Pedicure van beroep ik zou je adviseren via huisarts naar de reumatoloog te gaan, dit omdat je lichaam zelf de urinezuurkristallen niet meer af kan voeren,waardoor je een aanval krijgt die gepaart gaat met erge pijn en een week erna veel jeuk er zijn tegenwoordig goede medicijnen voor ook kun je er met voeding rekening mee houden maar helaas niet uitbannen[bv niet teveel eiwitrijk voedsel geen alcohol championen schijnen heel goed te helpen vertelde een kennis ] het is een stofwisselingsziekte,die door de urinesteenkristallen te normaliseren zorgt dat de aanval weer afneemt.Ik hoop dat je genoeg antwoord hebt anders lees ik het wel weer succes
Gast
08-04-2009 13:55 Wat te doen bij acute jicht Reageer met quote




Door omstandigheden en andere bijkomende ziektes (Lyme en Pfeiffer) is jarenlang niet duidelijk geworden waar mijn klachten qua heftige pijn vandaan kwamen. Het blijkt jicht te zijn. Ik vind veel goede adviezen vooral wat voedingsmiddelen betreft op een andere website. Ik weet niet of ik hem hier mag noemen, maar ik doe het toch maar. Als het niet mag zal de grote baas wel correctie aanbrengen in dit bericht, denk ik. Het is de website 'leven met jicht'. Ik Google als volgt: jicht cashewnoten........dan komt er een pagina waarop duidelijk is vermeld wat wél en wat níet goed is en ook voeding die kan meehelpen bij de genezing. Let ook goed op de E-nummers, want bijvoorbeeld citroenzuur is een instinker in voedingsmiddelen. Dat is één van de dingen die een jicht-aanval kan veroorzaken.
Wil ik iets over een bepaald iets in verband met jicht weten dan Google ik dus steeds met 'jicht' voorop, gevolgd door datgene waarvan ik dat wil weten.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden