NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

acute jicht

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
superfix
11-02-2005 16:01 acute jicht Reageer met quote
Gast



Wat te doen bij accute jicht ?
 




natascha
21-04-2005 4:26 wat te doen bij acute jicht Reageer met quote
Gast



doe om de plek waar je last hebt van jicht een kopere ring dan is de ans dat de jicht terug komt klein omdat er een stofje in het koper zit die dit tegen gaat
de Vries
08-07-2005 11:23 acute jicht Reageer met quote




Hoi ik ben Pedicure van beroep ik zou je adviseren via huisarts naar de reumatoloog te gaan, dit omdat je lichaam zelf de urinezuurkristallen niet meer af kan voeren,waardoor je een aanval krijgt die gepaart gaat met erge pijn en een week erna veel jeuk er zijn tegenwoordig goede medicijnen voor ook kun je er met voeding rekening mee houden maar helaas niet uitbannen[bv niet teveel eiwitrijk voedsel geen alcohol championen schijnen heel goed te helpen vertelde een kennis ] het is een stofwisselingsziekte,die door de urinesteenkristallen te normaliseren zorgt dat de aanval weer afneemt.Ik hoop dat je genoeg antwoord hebt anders lees ik het wel weer succes
Gast
08-04-2009 13:55 Wat te doen bij acute jicht Reageer met quote