NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 16+)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND

welke provincie is het leukste om op vakantie te gaan?
noord-brabant
0%
 0%  [ 0 ]
zeeland
0%
 0%  [ 0 ]
waddeneilanden
0%
 0%  [ 0 ]
limburg
0%
 0%  [ 0 ]
zuid-holland
0%
 0%  [ 0 ]
noord-holland
0%
 0%  [ 0 ]
provincie staat er niet bij(ik schrijf een berichtje in het forum)
100%
 100%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Gast
15-01-2008 16:59  Reageer met quote




Ik wil met 3 vriendinnen op vakantie gaan, de een is 16 de ander wordt in de vakantie 16 en de ander een maand later Weet er dan iemand een camping in noord brabant, limburg of gelderland?
 




Gast
21-01-2008 15:55 15 Reageer met quote




hee, wij gaan met 5 meiden op vakantie.. Alleen we hebben het probleem we zijn allemaal 15.. Weet iemand een leuke camping met beetje leuk uitgaan ?
Gast
21-01-2008 17:45 vakantie 2008 zeeland Reageer met quote




ik wil met 3 andere jongens op vakantie in zeeland we zijn 16 en eentje 17 maar willen natuurlijk bij uitgaansleven zitten maar willen ook een huisje,,
weet iemand iets? lama horen dan;) aju
Gast
13-03-2008 19:53 15 Reageer met quote




hee wij zijn twee meiden en zoeken een leuke camping in gelderland met veel uitgaansgelegenheden en lekker jongens. vorig jaar zijn we al naar scherpenhof geweest. iemand nog leuke ideeen?
Gast
19-03-2008 22:06 Re: 15 Reageer met quote




Anonymous schreef:
hee, wij gaan met 5 meiden op vakantie.. Alleen we hebben het probleem we zijn allemaal 15.. Weet iemand een leuke camping met beetje leuk uitgaan ?


Op texel, kogerstrand is een hele leuke jongerencamping. Vanaf 15 jaar..
Is heel leuk, ik ben er vorig jaar heen geweest (was ik ook nog 15 Razz) en ik vond 't super! Echt een aanrader, ja kan in De Koog ook leuk uitgaan enz.
Gast
24-04-2008 21:25 Terschelling Reageer met quote




Terpstra op terschelling is een aanrader! Leuke sfeer en vlak bij het centrum, bovendien op fietsafstand van het strand!
Gast
28-04-2008 22:49 jongerencamping Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik ga dit jaar met 5 meiden waarschijnlijk naar Camping Appelhof. lijkt me leuke camping, veel uitgaan en strand... iK weet nog niet wanneer we gaan.. denk begin augustus.. Mensen die er zijn geweest: is t een leuke camping?Very Happy

Ik ga ook naar appelhof met een grote groep, maar beter gaan jullie vanaf 6 juli, dan is het er het leukst en het drukst...en gaan wij ook Razz

Anonymous schreef:
hee, wij gaan met 5 meiden op vakantie.. Alleen we hebben het probleem we zijn allemaal 15.. Weet iemand een leuke camping met beetje leuk uitgaan ?

Ja, ga naar appelhof!! is echt heel leuk! gaan vanaf 6 juli, dat wordt echt super leuk!

Anonymous schreef:
Hee!
Wij zijn 2 meiden en willen volgend jaar naar een jongerencamping op terschelling. Maar het probleem is dat we 15 en 16 zijn. En op heel veel jongerencampings is de minimumleeftijd 16 jaar. Weten jullie misschien een camping waar de minimumleeftijd 15 is? het mag ook buiten terschelling. Texel ofzo;)
alvast bedankt!!
Lisa en Irina

Heee, ga naar appelhof dat kan wel...
Gast
03-05-2008 12:37 Camping zeeland Reageer met quote




wij willen met 4 man allemaal 16 graag een weekje naar zeeland!
Tenten hebben wij zelf het liefst zo goedkoop mogelijk
Maar wel dichtbij strand en centrum!
Wie weet iets..
Mag ook huisje of caravan zijn maar wel zo goedkoop mogelijk!(A)
Gast
23-05-2008 18:13 14 jaar :S Reageer met quote




Hee ik word binnenkort 14 en dan wil ik met een paar vrienden naar een camping, zonder ouders natuurlijk. We zyn allemaal 14... Zou dat kunnen ergens?

Als iemand een camping weet

Groetjes, Eva
Gast
12-06-2008 16:51 camping Reageer met quote




Wij zijn een groep van 8 meiden & jongens die allemaal 15 zijn, we zoeken een camping in Zuid-Limburg voor een weekje, we willen wel beetje in de buurt van een paar recreatie dingen.
Groetjes
Gast
15-07-2008 14:50 anoniem ftw Reageer met quote




Appelhof vanaf 11 augustus tot 19, wie gaan dan nog meer?>
Gast
19-07-2008 21:10 een familiecamping voor oudere jeugd Reageer met quote




wij zoeken een leuke gezinscamping waar onze meiden van 15 en 16 lekker dicht in de buurt kunnen stappen
Gast
20-07-2008 14:47 camping 15 jarige tershelling Reageer met quote




je moet naar terschelling gaan, op camping de Appelhof!! zit een discotheek op de camping zelf maar buiten de camping kan je ook als 15jarige uitgaan!! vragen niet om legitimatie!!!
Ben er 2jaar geleden ook geweest, toen was ik ook nog 15...
Gast
20-07-2008 15:21 Re: een familiecamping voor oudere jeugd Reageer met quote




Anonymous schreef:
wij zoeken een leuke gezinscamping waar onze meiden van 15 en 16 lekker dicht in de buurt kunnen stappen



Ik weet niet in welke provincie u een camping zoekt maar in Biddinghuizen( Flevoland ) Zit een leuke familiecamping met zwembad bowlingbaan skihal en een discotheek, Biddinghuizen ligt tevens dicht bij Harderwijk waar erg leuke uitgaansgelegenheden zijn!
Gast
26-07-2008 20:46 - Reageer met quote




Hee!

Wij zijn 4 meiden en we willen ook een weekeindje of een lang weekeind weg. De jongste is 14 en de oudste 16. Tenminste, die word in Januari 16. Wij willen graag met zijn allen weg. weten jullie misschien waar je heen kan met deze leeftijden?
alsvast bedankt Wink
Gast
07-08-2008 20:40 hou Reageer met quote




hallo

wij zijn 4 jongeren van 16 - 15 en 14 weet iemand een goeie camping mag door heel nederland
Gast
18-08-2008 12:32 Re: leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 1 Reageer met quote




xcutie_bitchx schreef:
ik ben opzoek naar een leuke jongerencamping in nederland(provincie maakt niet uit)
waar sowiso een strand is en uitgaansmogelijkheden zijn(hoeft niet op de camping te zijn)
ik ben de enige die 15 is Sad de rest is 16 + Smile
wie o wie weet een leuke camping?
we hebben zelf tenten maar ook geen probleem om bungalow tenten te huren .
waar ik deze zomer met mijn vrienden veel lol kan beleven? Very Happy

alvast super bedankt !!

ps mijn voorkeur gaat uit naar noord-brabant,zeeland of de waddeneilanden maar alle mogelijkheden zijn welkom (heb ik teminste nog een keuze Wink )

Ik ben dit jaar voor het eerst ook naar een jongerencamping geweest en ook ik was de enige die nog 15 was. Wij zijn naar Terschelling geweest op camping Appelhof! Echt een aanrader ik heb me écht vermaakt daar en het maakt niet zoveel uit of je daar nog 15 bent. Er is een disco op de camping zelf die elke avond van 10 tot 2 geopend is met elke avond een leuk thema of optreden.. Elke woensdag schuimparty, tmf-dj's die langskomen echt super! Nadat de disco dicht is is er tot 4 uur gelegenheid om nog gezellig bij anderen te zitten buiten de tent, daarna moet je eigenlijk de tent in.. maar als je rustig bent zonder teveel lawaai mag je nog best even buiten zitten. Enige minpunt is dat met veel regen de huurtenten toch lekken bij veel mensen.. maar als je langs de receptie gaat word dit zo snel mogelijk verholpen.
Uitgaansmogelijkheden zijn er nog veel meer op Terschelling klein stukje met de taxi of met de fiets als je deze huurt (ook erg handig+goedkoop) en ook daar mag je gewoon in al je 15 bent maar krijg je een apart bandje in een andere kleur zodat je zelf geen alcohol kan halen..
Wij gaan volgend jaar weer, want het was écht super en zeker voor herhaling vatbaar dus!
Gast
02-09-2008 17:23  Reageer met quote




Mensen!
Ik heb een vraagje, ik wil volgend jaar met myn vriend en nog een paar mensen, op vakantie in Nederland.
Iemand suggesties voor een leuke jongeren camping?
De camping in Ommen hoeft niet genoemd te worden!

Daaaaaag.
erak
26-10-2008 13:25 camping voor +- 16 met huisjes/discotheek (NL) Reageer met quote




wij zijn een groep van 6 jongens rond de 16/17. Wij zijn op zoek naar een camping waar wij aanstaande zomer heen kunnen. Wij hebben zoal op de campings duinen strand, appelhof en renaisse gekeken. Het uitgaan lijkt ons helemaal geweldig allen het camperen in een tent lijkt ons gewoon niks. Het lijkt ons het best op een camping met huisjes/staan caravans met een discotheek op de camping/in de buurt. Wij willen in iedergeval een vakantie met uitgaan. weet iemand wat leuks of heeft hij andere goede tips dan horen wij het graag.

(wij blijven in iedergeval in NL dit is namelijk onze eerste jaar)
Gast
21-11-2008 16:42 Re: camping voor +- 16 met huisjes/discotheek (NL) Reageer met quote




erak schreef:
wij zijn een groep van 6 jongens rond de 16/17. Wij zijn op zoek naar een camping waar wij aanstaande zomer heen kunnen. Wij hebben zoal op de campings duinen strand, appelhof en renaisse gekeken. Het uitgaan lijkt ons helemaal geweldig allen het camperen in een tent lijkt ons gewoon niks. Het lijkt ons het best op een camping met huisjes/staan caravans met een discotheek op de camping/in de buurt. Wij willen in iedergeval een vakantie met uitgaan. weet iemand wat leuks of heeft hij andere goede tips dan horen wij het graag.

(wij blijven in iedergeval in NL dit is namelijk onze eerste jaar)


haaaj,
ga aankomend jaar ook voor t eerst met vriendinnen op vakantie gewoon lekker in nederland. maar als je niet in een tent ofso wil dan moet je even op deze site kijken:
http://www.fun4fun.nl/index.php?id=54

is in Zeeland , Schouwen Duivenland. daar schijnt t ook erg goed te zijn, ken iemand die daar ook al eens is geweest, je zit bij t water. en het zijn een soort ingerichtte hutten met een keukentje en alles er al in. je moet maar even kijken. ik hoop dat je er wat aan heb.

Kus San
Gast
30-11-2008 19:58  Reageer met quote




hallo, wij willen met 6 vriendinnen komende zomer met z'n allen naar een camping. we zoeken eigenlijk een gezinscamping waar ook jongeren worden toegelaten. de helft is 16 en de andere helft 15. weet iemand een leuke camping in gelderland/overijssel?
Gast
16-12-2008 11:57 vakantie 2009 Reageer met quote




wij willen graag in de zomervakantie naar texel
naar de koog
met zijn 4 meisje van 17 jaar weet iemand een leuke camping
Gast
21-12-2008 23:21  Reageer met quote




ik had een vraagje. ik wil met mijn verjaardag een weekendje weg. maar dat is midde in de winter maar ik wil wel kunne zwemme dus een binne bad en dat er een disco is ofiets. ik wor 15 en er komt nog een vriendin van 15 onze vriendjes zijn dan 17 en 18. weten jullie een leukee camping?
Gast
22-12-2008 17:00  Reageer met quote




Anonymous, ligt er maar net aan in welke provincie je wilt verblijven. Heb je daar al enig idee over? Anders raad ik je net als een persoon hierboven de camping Stoetenslagh aan, deze bezit namelijk over een strand ( is toch lekker om even 's ochtends/smiddags over te lopen ) en een zwembad. Ook zijn er genoeg activiteiten te vinden.

Cooper
Gast
30-12-2008 19:20 Vakantie Reageer met quote




Weet iemand een leuk plekje om een weekje of 2 heen te gaan met een stel meiden , allemaal 17 , het liefst een bungalow of hotel ? camping is natuurlijk ook niet mis..

let me now.
Gast
07-01-2009 18:08 Jongerenvakantie Reageer met quote




Wie weet een jongerencamping met veel uitgaangelegenheden geen renesse.
Gast
09-01-2009 19:29 Camping Reageer met quote




Hallo, weet iemand een camping vanaf 15 jaar, maakt niet uit waar, als het maar een beetje dicht bij het strand zit?
xx
Gast
11-01-2009 15:03 Vacanza Reageer met quote




Heey weet iemand een jongeren camping in Nederland met uitgaans gelegenheden! ik ben zelf 18 een vriend van me is 19 en iemand 17 maar we blijven dit jaar in nederland. Maar we zoeken een leuke camping het liefst met een huisje! mag ook met tent! heeft iemand een aanrader?
Gast
13-01-2009 23:53  Reageer met quote




Dennenoord in Ommen..:d
Of Appelhof xD
Gast
19-01-2009 18:49 Jongerencamping in Eibergen=) Reageer met quote




Haai!

Voor diegenen die nog een leuke camping zoeken, camping het Eibernest in Eibergen is ook heel erg leuk!
Het is een jongeren- en familicamping. Maar als je in het midden van de vakantie gaat zijn er echt heel veel jonge mensen. Wij gingen in de laatste week van de zomervakantie en toen waren er ook nog heel veel jongeren!
De camping zelf is niet heel erg speciaal, maar wel ruime staanplaats, schone douches+ toilettes, 2 zwembaden, minigolfbaan, en een soort café wat ook erg gezellig is. Op ongeveer 500 meter afstand van de camping is een manege en met uitgaan kan je gewoon ergens heen met taxi ofzo:D
het is dr best groot en heel gezellig, en mensen doen niet moeilijk als je een avondje een 'drank' avondje houdt;), echt aan te raden!

het verblijf daar is echt heel goedkoop, maar iets van 3.50 per nacht ofzo, en dan meot je ook nog wel ff de stroom betalen, ook niet veel.

<3
Plaats Reactie Pagina 4 van 9
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden