NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 16+)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND

welke provincie is het leukste om op vakantie te gaan?
noord-brabant
0%
 0%  [ 0 ]
zeeland
0%
 0%  [ 0 ]
waddeneilanden
0%
 0%  [ 0 ]
limburg
0%
 0%  [ 0 ]
zuid-holland
0%
 0%  [ 0 ]
noord-holland
0%
 0%  [ 0 ]
provincie staat er niet bij(ik schrijf een berichtje in het forum)
100%
 100%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Gast
02-02-2006 20:54  Reageer met quote




Hey.. ik ga deze zomer op vakantie met mn kameraden.. de meerderheid is dan 16.. wie weet er nog een leuke jeugdcamping.. behalve ommen?

Bedankt
 




Gast
02-02-2006 20:58 Re: Jongeren vakantie in Holten! Reageer met quote




Iemand schreef:
HooJ..
Die camping de prins ziet er idd wel leuk uit.. er staat alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de camping open gaat Sad weet iemand of dit ook voor het jongerengedeelte geld?



Hey.. ik ben vorig jaar ook op de prins geweest.. Vette camping.. maar het is inderdaad hoogst waarschijnlijk dat hij open is deze vakantie.. en dat geld ook voor het jongerenveld.. in verband met het plaatsen van huisjes heb ik gehoord.. wij vinden het ook erg jammer.. anders waren wij dit jaar ook weer naar de prins geweest..
Gast
04-02-2006 22:40  Reageer met quote




Kom gewoon naar appelhof dan Smile

wij gaan van 4 tot 11 augustus, word zeker leuk Wink
Gast
06-02-2006 14:42  Reageer met quote




heeeeej weet iemand een hele leuke jongerencamping in nederland???
Gast
06-02-2006 18:59 camping de prins Reageer met quote




heeej over de prins die gaat niet open dit jaar omdat er huisjes komen wij hebben er vorig jaar wel opgestaan dikke lol maar wij zijn nu ook op zoek weet iemand wat in overrijsel
Moniek
08-02-2006 17:54 Re: Jongeren vakantie in Holten! Reageer met quote
Gast



Iemand schreef:
HooJ..
Die camping de prins ziet er idd wel leuk uit.. er staat alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de camping open gaat Sad weet iemand of dit ook voor het jongerengedeelte geld?


Ik heb het gezien inderdaad! Het leek mij ook een erg leuke camping. Vandaar dat ik even maild heb, als meerdere mensen dit nou doen (metname de jongeren natuurlijk:P) Dan heb je meer kans dat hij open gaat aangezien er dan veel klanten komen!!
Dus mensen helpen ons allemaal ff,, en mailennn:D
Jeugdcamping
09-02-2006 0:54 jeugdcamping Reageer met quote
Gast



Jonges...bedankt voor de leuke reacties over De Prins.
Het heeft helaas geen zin om met zn allen te mailen. Want De Prins is gewoon verkocht aan een projectontwikkelaar. Hij wil er inderdaad een bungalowpark gaan bouwen.

Allemaal bedankt voor de 2 leuke jaren!!!

groeten Coen,
Gast
11-02-2006 15:44 terschelling Reageer met quote




heey wij een groep van ongenveer 6 jongens gaan dit jaar naar terschelling naar de appelhof dat is de beste jeugdcamoing van het land

de appelhof is de camping dit jaar ga naar www.campingappelhof.nl
Gast
25-02-2006 22:25 terschelling Reageer met quote




heey, wij een groep van 5 meiden, gaan dit jaar ook kamperen, misschien wel naar de appelhof. en als jullie komen, komen wij zeker Wink
Gast
11-03-2006 13:54 eyy Reageer met quote




ik heb paar jaren op camping de waay gestaan in doorne burg en dara is het hartstikke leuk heel veel jongeren van 13 tot 19 jaar het is er hartstike gezellig (camping de waay dus) Wink ik hoop dat je hier wat mee kan en er is disco daar i de kelder eb er zijn dans avonden enso egt heel leuk
Gast
12-03-2006 13:04 op vakantie met de scooter Reageer met quote




heeey mensen.

ik wil met 2 goedde vrienden op vakantie gaan met de scooter vanaf haarlem.
ik ben 15 maar me vrienden zijn dan 16 weet iemand wat leuks voor me??

alvast bedankt.
Gast
14-03-2006 18:34 Renesse Reageer met quote




Gwoon met zen alle naar renesse,,
das the place to be mssle
HC.trOublemaker
23-03-2006 14:50 Re: leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 1 Reageer met quote
Gast



uhm terschelling !! hehe appelhOff

xcutie_bitchx schreef:
ik ben opzoek naar een leuke jongerencamping in nederland(provincie maakt niet uit)
waar sowiso een strand is en uitgaansmogelijkheden zijn(hoeft niet op de camping te zijn)
ik ben de enige die 15 is Sad de rest is 16 + Smile
wie o wie weet een leuke camping?
we hebben zelf tenten maar ook geen probleem om bungalow tenten te huren .
waar ik deze zomer met mijn vrienden veel lol kan beleven? Very Happy

alvast super bedankt !!

ps mijn voorkeur gaat uit naar noord-brabant,zeeland of de waddeneilanden maar alle mogelijkheden zijn welkom (heb ik teminste nog een keuze Wink )
Gast
27-03-2006 12:25 Vakantie Reageer met quote




ik ben brenda en wil met 5andere meide op vakantie, ik ben de jongste ben 16 en de rest ouder en zoek een leuke jongere camping wat een beetje normaal te betallen is, ergens in ommen..
al vast bedankt kuss
Gast
05-04-2006 9:50  Reageer met quote




hallo,
ik ga dit jaar ook weer op vakantie met een groep van ong 15 tot 20 mensen...
weet iemand een goede camping aan zee?? bij renesse oid??

alvast bedankt:D
Gast
06-04-2006 19:16  Reageer met quote




ja inderdaad,,

heb je de regels gelezen van die camping? bar en bizar
Je mag niet eens een ijselijk harde terror opzetten en gaan stampuh
dat motte we niej
wie weet er nog een strakke camping in zeeland of waddeneilanden
mag ook wel erges anders
Bedankt NLaters
Gast
11-04-2006 14:14  Reageer met quote




hee,
wij zijn 4 meiden van 15 en we willen kamperen!
iemand enig idee waar je op een camping kan staan ZONDER begeleiding en (als het kan een strand in de buurt) leuke uitgaansmogelijkheden.. volgens mij alleen die appelhof, maar dat is wel erg ver weg.. weet iemand nog een andere camping??
groetjess onss
Gast
27-04-2006 15:38 vakantie WAAR??? Reageer met quote




heej mensen
wij willen met wat lui op vakantie in zeeland, weet iemand misschien een lache camping in zeeland, voor jongeren uiteraard.... ghahah..
dankje
Gast
28-04-2006 15:14 vakantie Reageer met quote




wij zijn 4 vriendinne van 16 jaar en wij zouden graag naar een jongerencamping willen maar het moet rond noord-brabant liggen. dus niet in Zeeland of Noord-holland. Utrecht kan nog wel. Als iemand ons zou helpen zou het heel fijn zijn want wij kunne nix vinden.
xxx
Gast
28-04-2006 15:17  Reageer met quote




als je een leuke vakantie in Zeeland wil moet je naar Duin en Strand gaan
josteman
14-05-2006 15:56 kamperen Reageer met quote
Gast



hej meisjs
Lijkt op ons probleem..hebben jullie al een camping?


Anonymous schreef:
hee,
wij zijn 4 meiden van 15 en we willen kamperen!
iemand enig idee waar je op een camping kan staan ZONDER begeleiding en (als het kan een strand in de buurt) leuke uitgaansmogelijkheden.. volgens mij alleen die appelhof, maar dat is wel erg ver weg.. weet iemand nog een andere camping??
groetjess onss
Gast
21-05-2006 13:04 Re: leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 1 Reageer met quote




gewoon renesse daar kan je goed uit gaan en zijn alleen maar jongere dus wat wil je nog meer en 15 is opzich geen probleem daar dus ik zou zegge veel plezier !!


xcutie_bitchx schreef:
ik ben opzoek naar een leuke jongerencamping in nederland(provincie maakt niet uit)
waar sowiso een strand is en uitgaansmogelijkheden zijn(hoeft niet op de camping te zijn)
ik ben de enige die 15 is Sad de rest is 16 + Smile
wie o wie weet een leuke camping?
we hebben zelf tenten maar ook geen probleem om bungalow tenten te huren .
waar ik deze zomer met mijn vrienden veel lol kan beleven? Very Happy

alvast super bedankt !!

ps mijn voorkeur gaat uit naar noord-brabant,zeeland of de waddeneilanden maar alle mogelijkheden zijn welkom (heb ik teminste nog een keuze Wink )
Gast
24-05-2006 16:12 De Koog Reageer met quote




Hi weet iemand nog iets meer over jongerencampings in De Koog? Klinkt allemaal erg leuk maar hoe is het daar?? plz answer me heheh
Wij..
10-06-2006 16:52 een stuk of 7.. Reageer met quote
Gast



hee

wij zijn een paar meiden van 14 tot 15 jaar oud, en we willen graag een keer met z'n allen kamperen maar we zoeken nog een geschikte camping/gebied. we willen wel op een goed gelegen plek zijn waar we veel leuke dingen enzo kunnen doen.. Smile met bijv een paar kilometer verderop misschien nog een zwembad enzo.. voor het geval het slecht weer is.. en misschien met een leuk meer of leuke rivier in de buurt en een plek waar we dingen kunnen kopen (boodschappen) enzo.. en het is wel een beetje k*t met de leeftijd enzo.. maarjaa t gaat erom dat t een gezellige (betaalbare) camping is..

heeft iemand goede info voor ons..?
Gast
12-06-2006 13:13 Re: op vakantie met de scooter Reageer met quote




Anonymous schreef:
heeey mensen.

ik wil met 2 goedde vrienden op vakantie gaan met de scooter vanaf haarlem.
ik ben 15 maar me vrienden zijn dan 16 weet iemand wat leuks voor me??

alvast bedankt.


Ben met me vroeger met me vriendin vaak naar texel gegaan camping de krim is leuk, ook kun je lekker met de scooter over het eiland scheuren naar de verschillende dorpjes waar je ook leuk uit kan.
Wij reden vanaf haarlem op de scooter langs de kust naar het noorden richting den helder naar de pond van texel kan niet missen.
Maarja moet je maar ff googelen voor camping de krim texel zeker een goed iedee.

laters grtz. danny
Gast
12-06-2006 19:17  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hey.. ik ga deze zomer op vakantie met mn kameraden.. de meerderheid is dan 16.. wie weet er nog een leuke jeugdcamping.. behalve ommen?

Renesse, appelhof op terschelling? Dat zijn echt jeugd campings, niet geschik voor lui die op zoek zijn naar rust en reinheid....
Gast
20-06-2006 18:35  Reageer met quote




Renesse:) camping duin en strand 5 tot 12 aug. wie gaan ?
Gek
27-06-2006 14:03  Reageer met quote
Gast



Nee wel renesse 19 aug tm 26 aug.. Duin en Strand Cool

www.duinenstrand.nl moet alleen wel iedereen 16 zijn..... Laughing
Gast
05-07-2006 14:46  Reageer met quote




hallo
ik ben naar camping de waarbeel geweest egt een super camping er mag 24 uur per dag geswommen worden in het swembad gratis en er mag geblowt worden en er is genoeg uitgaan gelegenheid in hengelo (OV)
het kost maar 5 euro per nacht per persoon egt chill
ik ga aan het eind van de vakansie weer daar heen maar dan ene week
er is ook een klein pretpark daar mag je gewoon via een achteringang gratis naar binne ze hebben ook een visvijver in hengelo kan je het best uitgaan in discotheek new york

www.disconewyork.nl
zijn helemaal niet streng met leeftijd controle

www.campingdewaarbeek.nl
groetjes marcel
Gast
27-07-2006 16:55 wie camping appelhof? Reageer met quote




khad alleen ff een vraagje eigenlyk

wie gaan der toevalling in week 33 naar camping appelhof op terschelling?

wy gaan met zn 5en
dus word ff flink de beest uithangen met de chicks!
Plaats Reactie Pagina 2 van 9
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden