NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 16+)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND

welke provincie is het leukste om op vakantie te gaan?
noord-brabant
0%
 0%  [ 0 ]
zeeland
0%
 0%  [ 0 ]
waddeneilanden
0%
 0%  [ 0 ]
limburg
0%
 0%  [ 0 ]
zuid-holland
0%
 0%  [ 0 ]
noord-holland
0%
 0%  [ 0 ]
provincie staat er niet bij(ik schrijf een berichtje in het forum)
100%
 100%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Gast
10-01-2012 20:27  Reageer met quote




hellllo,

ik ben 16 jaar en zit dus in me laatste jaar van de mavo,daarom ben ik dus al in mei vrij en wil dus ook al in mei/juni naar een jongeren camping maar alle campings zijn van juni/juli geopent

weten jullie een leuke jongerencamping met strand
xxx
 




Gast
10-01-2012 21:05 jongeren vakantie Reageer met quote




Heee

ik wil graag met een groep vrienden op vakantie. We weten nog niet presies met hoeveel maar 1 is zeker 18 en de rest warschijnlijk 17. Het maakt niet uit in welke provincie als je er maar veel uit kan gaan en veel lol hebben.

Is renesse het leukst?
ik woon in Zeeland en zou eigenlijk wel ergens anders op vakantie willen.

xxx
Gast
15-01-2012 19:25 Jongerenvakantie Reageer met quote




Halloo,

Ik en 3 vriendinnen van mij willen graag ergens naar een leuke jongerencamping in Nederland, zij zijn alledrie 15 en ik ben 14. Weet iemand iets leuks? We hebben al heel veel op internet gezocht maar we konden eigk nix vinden wat echt geschikt was, aan onze eisen voldoet of waar we oud genoeg voor zijn. Het liefste wel een disco in de buurt.

Iemand een idee?

xxx suus
Gast
19-01-2012 11:04  Reageer met quote




Ik ben zelf een keer in Renesse geweest, was een erg leuke vakantie alleen het weer werkte helaas niet echt mee..
Gast
19-01-2012 23:00 nog kleine meisjes Reageer met quote




hey ! uhhh , ik zou zelf heel graag naar appelhof willen enzo , maar is 15+ en ik word zondag pas 14 , maar daar ga ik dan volgend jaar wel heen ofzo.. maar the problem is , ik wil met wat vriendinnen van ook 14 jaar naar een JONGERENcamping , dus waar misschien zelfs uitgaansgelegenheden zijn voor 14 jaar HAHA . oke uh , weet iemand een camping ? want ik kan er alleen vanaf 15 jaar vinden ... fml
dankjewel ! xoxo
Gast
20-01-2012 22:40 Camping gezocht Reageer met quote




Hey,

Ik heb even een vraagje; ik wil van de zomer met nog 3 vriendinnen op vakantie in NL. We zijn alle 4 17. We willen het liefst een camping die niet al te ver van het strand is en waar je eventueel ook uit kan gaan, hoeft niet persee. ook lijk het ons leuk om een keer iets anders te doen dan de hele tijd op het strand te liggen.
wij wonen in zeeland, dus denk dat de waddeneilanden te ver liggen. Zuid-holland lijkt ons wel leuk, alleen kunnen we niet echt leuke jongerencampings vinden.. Iemand tips?
xx
Gast
21-02-2012 22:01  Reageer met quote




Wij gaan met 5 jongens en 5 meiden, alleen het enige is dat we nog een camping moeten wie helpt me, in de buurt van overrijssel, gelderland.x
Gast
24-02-2012 15:15  Reageer met quote




wij zijn 4 meiden van 16 en wij willen van de zomer op vakantie maar we kunnen niks vinden alles wat wij bellen zeggen ze dat er 1 18 moet zijn wat zeer jammer is. weten jullie een leuke camping voor ons?
Gast
06-04-2012 19:00 Jongerenvakantie's Reageer met quote




Hee, een dikke aanrader is toch Terschelling! En dan zal ik persoonlijk wel naar Terpstra gaan i.p.v. Appelhof, het is allemaal nét even wat netter. Het is er super gezellig en leuke opstapgelegenheden. Het voordeel aan Appelhof is dat je op de camping een discotheek hebt. Je moet overal 16+ voor zijn. Maar ontzettend gezellig, en alles is mooi dicht bij. Ik zal dan wel een fiets huren. Ik ben er vorig jaar geweest en was echt helemaal top. Dus dit jaar mooi weer!
Gast
07-06-2012 14:36  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zijn 5meiden van 15 en zijn vorig jaar naar Noordwijk geweest naar camping De Wulp! (http://www.dewulp.nl/) hier waren ook voldoende uitgaansmogelijkheden (30min fietsen) Dit jaar gaan we waarschijnlijk naar een camping op Terschelling (http://www.deduinhoeve.nl) daar is de minimun leeftijd 15!


op de site van die eerste camping die je noemde staat dat ze geen groepen met jongeren toelaten, dus hoe zijn jullie toegelaten dan? Meiden van 15 jaar
Gast
09-07-2012 18:01 Jongeren Camping Reageer met quote




haaay

wij zijn 3 meiden van 15,15 en 16 jaar en zouden graag deze zomer nog ergens een paar dagen op een camping willen staan. maar op de meeste campings moet de meerderheid 16 zijn. Iemand suggesties??

Alvast bedankt.
Gast
06-08-2012 16:14 Re: Jongeren Camping Reageer met quote




Anonymous schreef:
haaay

wij zijn 3 meiden van 15,15 en 16 jaar en zouden graag deze zomer nog ergens een paar dagen op een camping willen staan. maar op de meeste campings moet de meerderheid 16 zijn. Iemand suggesties??

Alvast bedankt.


In welke provincie zoek je een leuke camping?
Gast
16-01-2014 17:20 heee Reageer met quote




Wij zijn 3 boys uit Zuid-Holland en we willen met ze 3 voor 1 week op de camping zitten in een tent ofso maakt niet uit. We zijn alle 3 dan 16 jaar en we houden wel van om naar de de stad tegaan met party's en zo. Ook kunnen we wel wat gezelligheid gebruiken met de meiden haha maar als jullie goeie plekken kennen waar er ook gedronken mag worden (boven de 18 natuurlijk) mail dan even of reageer op me mail of om deze reactie ! thanx
Gast
08-01-2015 18:51 Re: Ik Reageer met quote




mochten jullie als 15 jarige op de camping zonder volwassene?
Gast
14-03-2018 20:37 Camping Reageer met quote




Hoi,
Het is nu al 12 jaar later en deze website is nog steeds nuttig Smile
Bedankt!
Plaats Reactie Pagina 9 van 9
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden