NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 16+)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND

welke provincie is het leukste om op vakantie te gaan?
noord-brabant
0%
 0%  [ 0 ]
zeeland
0%
 0%  [ 0 ]
waddeneilanden
0%
 0%  [ 0 ]
limburg
0%
 0%  [ 0 ]
zuid-holland
0%
 0%  [ 0 ]
noord-holland
0%
 0%  [ 0 ]
provincie staat er niet bij(ik schrijf een berichtje in het forum)
100%
 100%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Gast
21-01-2011 18:34  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hi mensen,
Weet iemand nog een leuke camping voor mensen va 15-16 jr. Het hoeft niet perse een jongerencamping te zijn als we maar niet tussen de gillende peuters en gerimpelde velletjes zitten xD het liefst iets als de Veluwe of vlakbij Amersfoort ofzo liefst ook een beetje bij een leuke kroeg ofzoo

Als iemand iets weet alvast bedankt



wij zoeken ook zoiets.. in de veluwe..
het erkermederstrand schijnt wel leuk te zijn..
maar die heeft binnen niks voor het slechte weer..
en de stad is ook best ver..
 




Gast
22-01-2011 0:40  Reageer met quote




Anonymous schreef:
wij zoeken ook zoiets.. in de veluwe..
het erkermederstrand schijnt wel leuk te zijn..
maar die heeft binnen niks voor het slechte weer..
en de stad is ook best ver..


Mijn tante stond daar het is daar niet zo overdreven leuk we gaan mis. Naar een camping in Ermelo dat ligt opzich dichtbij de veluwe
Gast
23-01-2011 0:21 jongerenvakantie Reageer met quote




hallo , wij zoeken een camping of iets met huisjes wat leuk is voor jongeren van 16 jaar. heeft iemand tips voor ons aangezien renesse en appelhof al vol zitten.
groetjes Nanne
Gast
27-01-2011 16:30 camping Reageer met quote




Het is wel geen specifieke jeugdcamping, maar camping zeebrug in amsterdam valt goed mee. Grote tenten weide, apparte plaatsen voor caravans en mobile homes...
Uitgaansmogelijkheden genoeg in amsterdam city zelf, 10 min wandelen, 10 min tram (rijd om de 5 min), en je staat aan amsterdam centraal !!!
Gast
31-01-2011 16:37 - Reageer met quote




ik wil graag met 3 andere personen naar een goedkope jongerecamping in de buurt van gelderland weet iemand iets?
Gast
06-02-2011 14:06  Reageer met quote




Ik wil ook met twee vriendinnen naar een leuke camping, het hoeft niet perse een jongeren camping te zijn, maar dan moet er wel een jongeren veldje zijn. Wij zijn met twee van 15 en 1 van 16. als je er 1 weet... We kunnen natuurlijk ook gewoon met iedereen van dit forum naar 1 camping gaan, is t meteen een jongerencamping geworden Wink
Gast
07-02-2011 14:58 Re: Max voor de Poorte Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zijn vorig jaar met onze vriendengroep naar een camping geweest in Gelderland... Je denkt dat is geen mooi gebied om op vakantie te gaan maar dat valt reuze mee er zijn superveel uitgaans gelegenheden ook voor 15 jarigen en je staat mooi aan het water lekker windje om te vliegeren en mooi meer om te gaan vissen dus zat te doen de camping heet Scherpenhof in Terwolde ik hoop dat ik je geholpen heb en anders heel veel plezier,,!!


hee waar ging je dan uit? gewoon op het park zelf, of heb je op loopafstand een uitgaansplekken?
want wij willen ook vakantie boeken en het ziet er leuk uit?Smile
Gast
16-02-2011 15:31 Re: Max voor de Poorte Reageer met quote




Anonymous schreef:
hee waar ging je dan uit? gewoon op het park zelf, of heb je op loopafstand een uitgaansplekken?
want wij willen ook vakantie boeken en het ziet er leuk uit?Smile

dit staat op de site:
Alleen reizende jongeren zijn niet toegestaan, ook niet onder
begeleiding.
word em toch weer niet?
succes nog met zoeken
ik zoek ook wat 15/16 zijn de mensen iemand idee?
Gast
18-02-2011 22:48  Reageer met quote




Wij gaan naar het erkermederstrand. Hell yeah. ;D
Gast
03-03-2011 17:45  Reageer met quote




wij gaan naar de jutberg..
Gast
07-03-2011 15:36  Reageer met quote




ik wil met 5 vriendinnen camperen in noord-holland.
iedereen is 15 op mij en 1 vriendin na ik wordt een maand later 15 dan we willen kamperen en die vriendin van me 3 maanden. weet iemand een plek waar wij toch kunnen camperen
Gast
03-04-2011 14:02 vakantie Reageer met quote




hee wij (2 meiden van 16 en 17)
willen ook op vakantie, na ons eidexamen dus in juni ergens, we willen niet op de waddeneilanden maar wel een leuke camping, veel uitgaan enzo?
weet iemand iets?

alvast bedankt!
Gast
03-04-2011 21:37 lorrette Reageer met quote




cker lorrette en anders rennesse
Gast
10-04-2011 11:32 Vakantie gezocht! Reageer met quote




He!
Ik hoop op vakantie te kunnen gaan met z'n 4e ( 15 jaar allemaal) In de buurt van Limburg, Brabant, of Gelderland. Met wel wat jongeren op de camping en waar je misschien kan uitgaan?! Graag niet Zeeland, appelhof ect.

Ik hoop echt een antwoord!

Linde.
Gast
21-04-2011 18:55  Reageer met quote




Heee,,
Wij willen met z'n 4en op vakantie maar willen zonder ouders (allemaal 16 en 17) naar een camping waar niet teveel gefeest wordt.. weet iemand een leuke camping in de buurt van zeeland of zuid-Holland?
Gast
01-05-2011 10:20 hallo Reageer met quote




hi mensen kan iemand mij een leuken camping aanraden
waar je snel mensen ontmoet en zo hoeft niet in nederland te zijn ik ga ook graag naar het buitenland ik ben een jongen van 18 en heb niet egt meer zin om met mijn ouders mee te gaan I WHANNA BY FREE!!! dus weet iemand een leuke aanrader laat het me dan ff weten

alvast bedankt
Gast
12-05-2011 19:04 Jeugdcamping gezocht Reageer met quote




Heeyy,,

weet iemand een (jeugd)camping in vanaf 13/14 jaar?
het liefst willen we in Zuid-Holland (en eventueel Zeeland)

wij zijn met 3 meisjes van 14, 2 van 17 en 1 van 13......

alvast bedankt <3
Gast
20-05-2011 23:08 Re: jongerencamping! Reageer met quote




zoeken jullie nog een camping?, Ik ken een leuke spontane jonge uit utrecht genaamd stef van diermen. Ik hoop dat jullie nog steeds willen, stef zou het erg op prijs stellen;).
Gast
27-05-2011 18:01 Kamperen Reageer met quote




hallo.. wij hebben een groep van 4/5 meiden en 1 is er al 16 en de rest nog 15 :O kun je dan ergens op de camping komen? Het liefste in Noord-Brabant in de Kempen?! kan iemand ons helpen??
Gast
07-06-2011 18:15 Re: Kamperen Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo.. wij hebben een groep van 4/5 meiden en 1 is er al 16 en de rest nog 15 :O kun je dan ergens op de camping komen? Het liefste in Noord-Brabant in de Kempen?! kan iemand ons helpen??


je kunt op het Erkermederstrand, daar is een jongerenveld bij de camping. Is vanaf 15 jaar, ik ga er zelf ook heen met een vriendin ;D
Gast
17-06-2011 13:13 kamperen Reageer met quote




heeft er iemand hier ervaring met camping callassande?
Gast
15-07-2011 15:57 Uitgaan Terschelling Reageer met quote




Hoi ik ga dit jaar naar te schelling, kben zelf nog net 15, en de andere zijn 16+, zijn ze streng op terschelling? en/of is dit te omzeilen?
Gast
23-07-2011 21:09 vakantie? Reageer met quote




hee
ik wil samen met een vriendin op vakantie. ik ben dan 15 en zij 14. kan je dan naar een jongerencamping? maar dan gwn waar je niet met een organisatie mee hoeft te doen, en met een beperkt budget.;p
x
Gast
05-08-2011 11:03  Reageer met quote




Heey,,
Ik ben op zoek naar een camping aan het strand waar de minimum leeftijd 14 is.
Want mijn vriendin en ik zijn de enigste van de groep die dan net geen 15 zijn. En de rest is 16 of 17.
X
Naomi
Gast
15-08-2011 18:02  Reageer met quote




heee ik wil met vriendinnen naar terpsta in de volgend de zomer wie gaat alemaal?
xxx
Romy_22
20-11-2011 20:15 Jongerencamping Terpstra en Appelhof? Reageer met quote




Hallo,
ik wil deze zomer op vakantie met een groepje vriendinnen tussen de 15 en 16 jaar. Nou wilden we eerst naar Terpstra op Terschelling, maar daar moet je 18 zijn wil je in een discotheek komen. En op appelhof kan ik er geen informatie over vinden. Wie is op een van de campings geweest en met deze leeftijd? En is het echt zo dat je voor discotheken allemaal 18 moet zijn?
En hebben jullie verder nog een mening over deze campings?
Dankjewel!
Gast
22-11-2011 19:16 Re: 15 Reageer met quote




Anonymous schreef:
hee, wij gaan met 5 meiden op vakantie.. Alleen we hebben het probleem we zijn allemaal 15.. Weet iemand een leuke camping met beetje leuk uitgaan ?




heey
ik en een vriendin zijn in de afgelopen zomervakantie in limburg op camping de linde geweest!
wij zijn ook 15 en mochte daar gewoon staan met onze tent!
het is dichtbij een stadje genaamd valkeburg waar je in de avond lekker kan uitgaan!
Gast
22-11-2011 20:19 Re: camping Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zijn een groep van 8 meiden & jongens die allemaal 15 zijn, we zoeken een camping in Zuid-Limburg voor een weekje, we willen wel beetje in de buurt van een paar recreatie dingen.
Groetjes



heey
ik en een vriendin zijn in de zomervakantie bij camping de linde in sibbe geweest!
het is heel gezellig met een leuk zwembad!
ook is het dichtbij valkeburg daar is veel te doen!

succes!
Gast
29-12-2011 15:04 Relax vakantie jeugd (16-17 jaar) Reageer met quote




Hallo,

Ik en mijn vrienden zijn op zoek naar een vakantieplek. We hebben alleen het probleem dat er nog niemand 18 is, waardoor je bij veel parken afgewezen word. Wij hebben de volgende eisen:
- Het liefst aan het strand
- Een chalet / Bungalow / Huisje
- evt. kleine uitgaansmogelijkheden (geen vereiste)
- Nederland of België

Alvast bedankt.
Gast
10-01-2012 15:06 camping Reageer met quote




ik zoek samen met een vriendin een leuke jongeren camping, het liefst in noord-holland. we zijn allebei 16 en willen veel uitgaan. weet iemand iets?
Plaats Reactie Pagina 8 van 9
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden