NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 16+)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND

welke provincie is het leukste om op vakantie te gaan?
noord-brabant
0%
 0%  [ 0 ]
zeeland
0%
 0%  [ 0 ]
waddeneilanden
0%
 0%  [ 0 ]
limburg
0%
 0%  [ 0 ]
zuid-holland
0%
 0%  [ 0 ]
noord-holland
0%
 0%  [ 0 ]
provincie staat er niet bij(ik schrijf een berichtje in het forum)
100%
 100%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Gast
31-12-2009 23:37 Erkemederstrand. Reageer met quote




Hee, wij willen misschien naar erkemederstrand maar sommigen van de groep zijn nog maar 15.. zijn er uitgaansgelegenheden waar ze niet zo streng zijn en een groep die meerderdeels 16 zijn binnenlaten? xxx
 




Gast
04-01-2010 20:49 Askk. Reageer met quote




Hallo, ik wil graag op vakantie met mijn vrienden, we zijn 16jaar. ik heb al heel veel jongerencampings op internet gekeken met tenten, weet iemand misschien een jongeren camping met een bungalow of stacaravan inplaats van een tent?

Groetjes,
Gast
10-01-2010 13:53  Reageer met quote




hoiii,
weet iemand een camping met een apart veldje voor jongeren?
wij zijn 15 en 16.
Gast
10-01-2010 14:43 Vakantie Reageer met quote




Is er een leuke camping voor meiden die 14 zijn? xxxx
Gast
11-01-2010 22:01 vakantie Reageer met quote




hee, weet iemand een camping vanaf 15 jaar flak bij de buurt van brabant/zeeland/en omgeving? Dicht bij het strand & uitgaan & winkels
groetjes
Gast
14-01-2010 14:27  Reageer met quote




julile hebben het hier allemaal over dat er mensen geen 16 zijn, maarik heb ook een ander probleem,
mijn vriendin is dan namelijk ook nog maar 15, alleen er moet ook een vriend van 22 mee.

iemand ideeën? op de meeste jongeren campings is de maximale leeftijd namelijk 21
Gast
16-01-2010 17:33 Re: Erkemederstrand. Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hee, wij willen misschien naar erkemederstrand maar sommigen van de groep zijn nog maar 15.. zijn er uitgaansgelegenheden waar ze niet zo streng zijn en een groep die meerderdeels 16 zijn binnenlaten? xxx

Ja, de discotheek starlight. Daar hebben ze zo af en toe feesten van 12 t/m 17 jaar. DAt is wel een leuke discotheek. (www.starlight.nl) Veel meer weet ik niet.
Gast
16-01-2010 17:34  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoiii,
weet iemand een camping met een apart veldje voor jongeren?
wij zijn 15 en 16.

Ja, erkermederstrand.
Gast
16-01-2010 17:35  Reageer met quote




Anonymous schreef:
julile hebben het hier allemaal over dat er mensen geen 16 zijn, maarik heb ook een ander probleem,
mijn vriendin is dan namelijk ook nog maar 15, alleen er moet ook een vriend van 22 mee.

iemand ideeën? op de meeste jongeren campings is de maximale leeftijd namelijk 21

Haha, kom ik weer.. Het erkermederstrand is volgens mij van 15 t/m 25.. Alleen is dat gwoon een familiecamping met een jongerenveldje.. Hopelijk heb je hier iets aan.
Gast
19-01-2010 20:20 Re: Jongeren vakantie in Holten! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Dit is een camping met een speciaal jongerenveld! Echt een hele leuke camping! gaafe mensen en op ong. 5 km is disco LUCKY! (www.lucky.nl) Vooral leuk voor de eerste x met vrienden op vakantie! kijk zelf maar op www.campingdeprins.nl (Aan de linkerkant in menu 'jongeren'aan klikken) mensen van 15 mogen er naartoe als de meesten van de groep 16 zijn!
De camping is echt super tof!

X anne


Hee ik heb op de site gekeken alleen ik zie niks over een jongerencamping?Razz

Xx
Gast
20-01-2010 14:02  Reageer met quote




Wij zijn 10 meiden van 16, zoeken een chille feestcamping, lgeen appelhof.

moet een stad zijn om t shoppen, en veel uitgaansgelegenheden


Liefs
Gast
25-01-2010 13:48 Leuke Camping waddeneiland Reageer met quote




Hee we zijn 4 meiden van 15 en zoeken een leuke camping op waddeneiland. En dan geen camping zoals appelhof waar alleen maar gezopen word...
Iemand suggesties ?

xxx
Gast
26-01-2010 16:04 Appelhof Reageer met quote




hee, wij willen graag met een groep naar camping Appelhof, maar er zitten ook mensen van 15 tussen..
zijn er dan wel uit gaans gelegenheden voor mensen van 15?

liefs.
Gast
07-02-2010 18:15 Jongerencamping Reageer met quote




Heeeej

wij zoeken een leuke jongerencamping in de buurt van flevoland, we wouden eerst naar appelhof gaan , maar dat gaat toch niet.

weet er iemand nog een andere leuke jongerencamping, waar elke avond feest is & waar je lekker dicht bij het strand bent? & natuurlijk heel veel drank! ZUIPEN!

Kus L&L
Gast
07-02-2010 23:20 dennenoord Reageer met quote




Heee,

In Ommen heb je camping Dennenoord.
Dat is;
superleuk,
goedkoop
en veel te doen.
Ik ga er ook heen in juli en heb er superveel zin in.
De minium leeftijd is 16 en maximum 22.

xx
Gast
07-02-2010 23:21 Re: Appelhof Reageer met quote




Anonymous schreef:
hee, wij willen graag met een groep naar camping Appelhof, maar er zitten ook mensen van 15 tussen..
zijn er dan wel uit gaans gelegenheden voor mensen van 15?

liefs.


Hee,

uuh;
caming appelhof is niet goed.
Ik ben er vorig jaar geweest maar ze zijn er ten eerste super streng en je mag bijna niks. Op de site staat er niks van gemeld, maar om 11u moet de radio enzo uit; je MOET je id-kaart laten zien als ze erom vragen.. (mijn vriendin had hem niet bij, ze ging alleen naar de wc, en is er daarom afgestuurd.)
Slaat nergens op, veeeel te streng.

Hoop dat je nog niet hebt geboekt
Gast
07-02-2010 23:26  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zijn 10 meiden van 16, zoeken een chille feestcamping, lgeen appelhof.

moet een stad zijn om t shoppen, en veel uitgaansgelegenheden


Liefs


Camping Dennenoord in Ommes is super!
Goedkoop, veel te doen en kei gezellig.
Ik ga er in Juli heen met 6 meiden van 16, 17 en 18.
Gast
08-02-2010 15:19 help ons =D Reageer met quote




Ik ga dit jaar voor het eerst zonder ouders op vakantie met mijn vriendinnen.
Ik ben tegen die 16 en nog 2 ook en eentje 17. Maar weet iemand een leuke camping? Niet te duur, en ook geen speciale zuip camping. Hoeft niet persé een jongeren camping zijn als ze er maar jongeren zonder ouders toelaten. Het zou fijn zijn als iemand iets wist.
Gast
08-02-2010 17:25  Reageer met quote




op de meeste campings mag je wel zonder jongeren staan. Wink dus je kunt op elke camping die je maar wilt gaan staan.
Gast
08-02-2010 19:56  Reageer met quote




ja was dat maar waar, bij de meeste laten ze je echt niet toe als je onder de 18 bent zonder begeleiding Wink

Gast 08-02-2010 17:25





op de meeste campings mag je wel zonder jongeren staan. dus je kunt op elke camping die je maar wilt gaan staan.
Gast
22-02-2010 16:04  Reageer met quote




Camping Jamboree in Blankenberge
ligt aan de belgische kust,
dus nederlandstalig
echt een super aanrader we zijn vorig jaar met 14 jongeren van 16 jaar naar toe geweest echt een geweldige vakantie gehad (:
je mag vanaf 15 jaar naar deze camping,
de bewakers zijn wel streng, maar als je ze bevriend houdt zien ze veel door de vingers!
Gast
02-03-2010 17:01  Reageer met quote




Zijn er veel uitgaansgelegenheden in Ommen? Dus voor als je naar camping Dennenoord gaat?
Gast
07-03-2010 17:59 Re: Jongeren vakantie in Holten! Reageer met quote




Iemand schreef:
HooJ..
Die camping de prins ziet er idd wel leuk uit.. er staat alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de camping open gaat Sad weet iemand of dit ook voor het jongerengedeelte geld?


wat is die site van camping de prins?
Gast
08-03-2010 16:17 Re: jongerencamping Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb een hele mooie campig, veel jeugd in hoogseizoen. Staan wel ouderen en kinderen op: Ter Spegelt, dat ligt in Eersel en dat ligt weer vlak bij Eindhoven


Hoi, ik wil misschien in de zomervakantie met 2 vriendinnen (15 en 14), ikzelf ben dan 15 , naar deze camping, maar kan het ook zonder ouders? Was jij met ouders ofniet?
Dankjewel.(:
Gast
08-03-2010 20:20  Reageer met quote




ik ben een meisje van 16 en ik wil samen met een vriendin in gelderland op vakantie, iemand suggesties??

alvast bedankt !

xx Fleur
Gast
10-03-2010 22:09 Re: Jongeren vakantie in Holten! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hee ik heb op de site gekeken alleen ik zie niks over een jongerencamping?Razz

Xx


jaaa maar dat is al vet lang geleden gepost, in 2006 ofzo. dus ik denk niet dat er nog een jongeren iets is aangezien het er ook een beetje bejaardenvakantie achtig uit ziet :p
Gast
19-03-2010 12:52  Reageer met quote




Camping Zeeburg in Amsterdam klonk leuk.
Erkemederstrand is ook leuk, Ik woon in Zeewolde. Proeverij en Kantoor zijn aanraders bij het uitgaan. En ga ook eens naar Harderwijk!
Gast
23-03-2010 19:45 Camping met jongerenveld Reageer met quote




Ik ga in de zomer met wat vrienden op vakantie. We zijn 15 en 16 jaar. We willen graag naar een camping niet te ver weg (Gelderland, Noor-Brabant of Noord-Limburg). Er moeten jongeren zonder ouders worden toegelaten, maar we willen geen camping waar alleen maar gezopen worden.
Weet iemand iets?
Gast
04-04-2010 9:54  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zijn 5meiden van 15 en zijn vorig jaar naar Noordwijk geweest naar camping De Wulp! (http://www.dewulp.nl/) hier waren ook voldoende uitgaansmogelijkheden (30min fietsen) Dit jaar gaan we waarschijnlijk naar een camping op Terschelling (http://www.deduinhoeve.nl) daar is de minimun leeftijd 15!


er staat de minimumm leeftijd is 16?
Gast
13-04-2010 6:39  Reageer met quote




Ik ga mijn ouders dit jaar in Nederland op vakantie, ik wil graag een camping waar veel jongeren van mijn leeftijd zitten. Ik ben zelf 14. weet iemand iets?
Plaats Reactie Pagina 6 van 9
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden