NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 16+)
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND

welke provincie is het leukste om op vakantie te gaan?
noord-brabant
0%
 0%  [ 0 ]
zeeland
0%
 0%  [ 0 ]
waddeneilanden
0%
 0%  [ 0 ]
limburg
0%
 0%  [ 0 ]
zuid-holland
0%
 0%  [ 0 ]
noord-holland
0%
 0%  [ 0 ]
provincie staat er niet bij(ik schrijf een berichtje in het forum)
100%
 100%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 1

xcutie_bitchx
01-02-2005 11:51 leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 16+) Reageer met quote




ik ben opzoek naar een leuke jongerencamping in nederland(provincie maakt niet uit)
waar sowiso een strand is en uitgaansmogelijkheden zijn(hoeft niet op de camping te zijn)
ik ben de enige die 15 is Sad de rest is 16 + Smile
wie o wie weet een leuke camping?
we hebben zelf tenten maar ook geen probleem om bungalow tenten te huren .
waar ik deze zomer met mijn vrienden veel lol kan beleven? Very Happy

alvast super bedankt !!

ps mijn voorkeur gaat uit naar noord-brabant,zeeland of de waddeneilanden maar alle mogelijkheden zijn welkom (heb ik teminste nog een keuze Wink )
 




Gast
19-04-2005 12:18 Max voor de Poorte Reageer met quote




Wij zijn vorig jaar met onze vriendengroep naar een camping geweest in Gelderland... Je denkt dat is geen mooi gebied om op vakantie te gaan maar dat valt reuze mee er zijn superveel uitgaans gelegenheden ook voor 15 jarigen en je staat mooi aan het water lekker windje om te vliegeren en mooi meer om te gaan vissen dus zat te doen de camping heet Scherpenhof in Terwolde ik hoop dat ik je geholpen heb en anders heel veel plezier,,!!
Gast
29-06-2005 11:13 Re: leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 1 Reageer met quote




Heey Hallo!!!

Je vroeg naar een jongerencamping: In Ommen (=Overijssel) is er een hele leuke jongerencamping, namelijk camping 'Dennehof'. Er is daar ook een discotheek die elke dag (behalve op zaterdag, maar dan rijden er bussen naar een andere hele grote discotheek 'Dijk') open is. Kijk anders ook ff op http://www.jongerencamping.nl/1000/index.htm

Op terschelling is er ook een jongerencamping. Die heet 'Appelhof'. De website = http://www.campingappelhof.nl/html/main.html

Op deze site vind je nog meer over jongerencampings in Nederland. Je kunt ook natuurlijk altijd ff gewoon ernaar gaan zoeken op google ofzo.

Groetjes,
Desiree Mul

(ik ben trouwens ook 15 haha en de hele klas is al 16 of 17 of zelfs 18, omdat ik een klas heb overgeslagen hihi dus dat probleem van 'ik ben de enige die 15 is' ken ik wel Laughing )


xcutie_bitchx schreef:
ik ben opzoek naar een leuke jongerencamping in nederland(provincie maakt niet uit)
waar sowiso een strand is en uitgaansmogelijkheden zijn(hoeft niet op de camping te zijn)
ik ben de enige die 15 is Sad de rest is 16 + Smile
wie o wie weet een leuke camping?
we hebben zelf tenten maar ook geen probleem om bungalow tenten te huren .
waar ik deze zomer met mijn vrienden veel lol kan beleven? Very Happy

alvast super bedankt !!

ps mijn voorkeur gaat uit naar noord-brabant,zeeland of de waddeneilanden maar alle mogelijkheden zijn welkom (heb ik teminste nog een keuze Wink )
Gast
05-07-2005 10:18 vakantie voor 4 personen Reageer met quote




wij zijn 4 jongeren van 15-15-16-17 en op zoek naar een camping waar we met een caravan kunnen staan liefst in de provincies limburg, noord-brabant, gelderland waar in ieder geval een binnen en buiten zwembad is
Caroline
05-07-2005 14:07  Reageer met quote
Gast



Met 2 mensen van 15, eentje van 16 en eentje van 17 wordt het moeilijk vrees ik. De meeste campings hanteren de regel dat het merendeel van de groep minimaal 16 jaar moet zijn.
Waarschijnlijk zijn er ook wel campings die mensen aannemen van 15, maar dat zijn er niet veel denk ik...

Groetjes, Caroline
Gast
27-12-2005 16:26  Reageer met quote




Wij zijn 5meiden van 15 en zijn vorig jaar naar Noordwijk geweest naar camping De Wulp! (http://www.dewulp.nl/) hier waren ook voldoende uitgaansmogelijkheden (30min fietsen) Dit jaar gaan we waarschijnlijk naar een camping op Terschelling (http://www.deduinhoeve.nl) daar is de minimun leeftijd 15!
Gast
02-01-2006 18:19 Ik Reageer met quote




de camping in Ommen heet geen dennenhof maar dennenoord. donders mooie camping
Gast
04-01-2006 18:40 Tjah Reageer met quote




eey weet iemand een leuke jongeren camping in noord-holland of in de de buurt van haarlem of hoorn:d
Hepl my!!
Fryslân
04-01-2006 21:12 Re: Tjah Reageer met quote
Gast



gaat naar de duin camping op texel in de koog.
ben er zelf ook geweest vet gaaf
veel uitgaansmogenlijkheden en niet peper duur echt aanrader
stefanie
06-01-2006 17:12 Re: Max voor de Poorte Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Wij zijn vorig jaar met onze vriendengroep naar een camping geweest in Gelderland... Je denkt dat is geen mooi gebied om op vakantie te gaan maar dat valt reuze mee er zijn superveel uitgaans gelegenheden ook voor 15 jarigen en je staat mooi aan het water lekker windje om te vliegeren en mooi meer om te gaan vissen dus zat te doen de camping heet Scherpenhof in Terwolde ik hoop dat ik je geholpen heb en anders heel veel plezier,,!!



welke camping is dat dan en heb je daar misschien een site van??
Gast
06-01-2006 19:45 15-16jaar Reageer met quote




heejj wij zijn meiden van 15/16 jaar en willen in de zomer op vakans, maar 1 iemand is duss weer 15 jammer genoeg:( mja nix aan te doen
zul je bij renesse binnen komen??
hebbe jullie miss nogg leuke campings?? in zo'n beetje zeeland, brabant, limburg?? wij weten nie egt waar we moeten kijken namelijk..
en ik zag hier al de camping dennenoord in ommen ofso maar zijn er ook nogg andere opties alvast bedankt xxx
Gast
09-01-2006 14:21 campings Reageer met quote




Haai mensen.. Leuk dat ik Op deze site ben gekOmen via linkjes.. want ik ben oOk Op zOek naar een leuke jOngerecamping.. ik ga dan met een grOepje meiden die Ongeveer allemaal 15 zijn alleen ik ben 16.. zOu je dan al Op een camping mOgen?? Of mOet je er persee iemand bij hebben die 18+ is?? ik hoOp het niej want anders mOet ik weer een jaar met mn Ouders mee.. maar ik wil liever met vrienden lekker uitgaan veel strand zOn en veel leuke mensen van Onze leeftijd Om te OntmOeten.. Heeft iemand een advies waar ik het beste heen kan gaan met mn vriendinnen?? bedankt Liefs..
Gast
10-01-2006 19:06 vraagje Reageer met quote




wij zijn een groepje van 7 vriendinnen die allemaal 16 zijn behalve ik ben 15. Kom je echt niet op een jongerencamping in renesse als je 15 bent?
En wat zijn verder nog leuke jongerencampings in Nederland? En wat is de site van camping 'dennehof'? alvast bedankt!
Gast
10-01-2006 19:23 renesse Reageer met quote




Ik weet niet of jullie hier iets van weten: maar kom je echt niet op camping duin en strand in renesse als er 1 iemand 15 is in de groep? Ook niet als zij dat mag van haar ouders? En als het misschien moet daar geen alcohol mee krijgt? veel liefs
Gast
13-01-2006 17:51 ommen Reageer met quote




haa
http://www.jongerencamping.nl/ is de site van ommen, wat zijn de sites van andere leuke jongerencampings?
Gast
15-01-2006 14:49 Jongeren vakantie in Holten! Reageer met quote




Dit is een camping met een speciaal jongerenveld! Echt een hele leuke camping! gaafe mensen en op ong. 5 km is disco LUCKY! (www.lucky.nl) Vooral leuk voor de eerste x met vrienden op vakantie! kijk zelf maar op www.campingdeprins.nl (Aan de linkerkant in menu 'jongeren'aan klikken) mensen van 15 mogen er naartoe als de meesten van de groep 16 zijn!
De camping is echt super tof!

X anne
Gast
16-01-2006 16:12 Re: Max voor de Poorte Reageer met quote




stefanie schreef:
welke camping is dat dan en heb je daar misschien een site van??


kijk eens naar de laatste zin. het heet jachthaven de scherpenhof. beetje beter lezen de volgende keer Wink (en als je het al had gezien, sorry ^^Wink
Gast
16-01-2006 18:23  Reageer met quote




Heay..!!
Wie kan ons helpen aan een leuke refo camping..??
Graag aan het strand en met voldoende uitgaans gelegenheden..!!!
Wij zijn 6 meiden van 15 jaar..1!!
WIE KAN ONS HELPEN.....????!!!

alvast heel erg bedankt...!!!!
Gast
17-01-2006 13:52  Reageer met quote




weet iemand in de buurt van renesse of ergens anders aan de kust ( met strand;) ) nog leuke campings waar 1 iemand van 15 ook mee kan ( word de week erna 16...de rest is 16 17 en zelfs bijna 1Cool we willen liever geen eiland omdat dat een gedoe is met de spullen sjouwen..
Gast
19-01-2006 20:15 hallo Reageer met quote




hallo wij zoeken een jeugd camping in de buurt van drenthe weet iemand mischien iets
5 meiden onder de 18
groetjes
Gast
19-01-2006 21:27 TERSCHELLING Reageer met quote




AANRADER!!!
Appelhof op terschelling is echt hartstikke tof ONTZETTEND VEEL UITGAAN:D STRAND!!!! en sinds afgelopen jaar mag je op je 15e er ook op echt heel vet.... wij hadden er ook 1 van 15 zij is 1 x om ID gevraagd bij het uitgaan maar toen stonden er ineens 3 jongens achter haar van een jaar of 18 ja ze is 17 :S hoort bij ons:D voor de rest echt harstikke vet...
Gast
20-01-2006 18:06 Re: campings Reageer met quote




Anonymous schreef:
Haai mensen.. Leuk dat ik Op deze site ben gekOmen via linkjes.. want ik ben oOk Op zOek naar een leuke jOngerecamping.. ik ga dan met een grOepje meiden die Ongeveer allemaal 15 zijn alleen ik ben 16.. zOu je dan al Op een camping mOgen?? Of mOet je er persee iemand bij hebben die 18+ is?? ik hoOp het niej want anders mOet ik weer een jaar met mn Ouders mee.. maar ik wil liever met vrienden lekker uitgaan veel strand zOn en veel leuke mensen van Onze leeftijd Om te OntmOeten.. Heeft iemand een advies waar ik het beste heen kan gaan met mn vriendinnen?? bedankt Liefs..


heyhey
vorig jaar zijn wij (5 van 16 en 1 van 15) naar camping de appelhof op terschelling geweest. daar maakt het dus niet uit als niet iedereen 16 is! het is een simpele camping maar uitgaan is daar wel heel leuk!.
Gast
20-01-2006 18:25 !!CAMPING!! Reageer met quote




heyhey ik heb een vraag wij willen op een gezinscamping maar onze ouders zijn niet mee wie weet een leuke gezinscamping waar je op mag als je 17 ben?
Gast
25-01-2006 16:27  Reageer met quote




Heey ik hier ook wij gaan met groepje op vakantie, maar ik ben 15 wet eimand een leuke camping wel aan strand graag. alvast bedankt.

m.v.g.

Nick Polak

Of neem even contact met mijn op:

nickpolak183@hotmail.com
Gast
26-01-2006 20:19  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zijn 5meiden van 15 en zijn vorig jaar naar Noordwijk geweest naar camping De Wulp! (http://www.dewulp.nl/) hier waren ook voldoende uitgaansmogelijkheden (30min fietsen) Dit jaar gaan we waarschijnlijk naar een camping op Terschelling (http://www.deduinhoeve.nl) daar is de minimun leeftijd 15!

op de site staat 16(A)
jesje
27-01-2006 15:20 Re: Max voor de Poorte Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Wij zijn vorig jaar met onze vriendengroep naar een camping geweest in Gelderland... Je denkt dat is geen mooi gebied om op vakantie te gaan maar dat valt reuze mee er zijn superveel uitgaans gelegenheden ook voor 15 jarigen en je staat mooi aan het water lekker windje om te vliegeren en mooi meer om te gaan vissen dus zat te doen de camping heet Scherpenhof in Terwolde ik hoop dat ik je geholpen heb en anders heel veel plezier,,!!


best max
ik heb gebeld naar de camping alleen ze laten er geen jongeren op
hoe zijn jullie dan gegaan? zijn jullie met je ouders gegaan?
groeten jessica
Gast
27-01-2006 15:33 ik zoek camping voor jongeren wie kan mij helpen Reageer met quote




ik zoek een camping waar je op mag staan als je 16 bent.
maar we willen niet naar renesse of terschelling

je kan me aanmelden op msn als je een camping weet voor mij Very Happy
mij msn is: xjesx1989@hotmail.com
MRNK
27-01-2006 19:07 leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 16+) Reageer met quote
Gast



heeee wij zijn ook op zoek naar camping
en de enige die we kunnen vinden voor 15 jaar is
APPELHOF op terschelling..
www.campingappelhof.nl.
Sad


××
MARNIEK
Gast
01-02-2006 20:28 Vraagje Reageer met quote




Haay...
ik zou graag met een groep meiden van 5 - 6 camperen. Maar ik kan niet veel vinden.
We willen graag in de buurt van Amterdam.
op een camping of liefst een bungalow.
Weet iemand iets?
groetjes Inge
Iemand
02-02-2006 14:27 Re: Jongeren vakantie in Holten! Reageer met quote
Gast



HooJ..
Die camping de prins ziet er idd wel leuk uit.. er staat alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de camping open gaat Sad weet iemand of dit ook voor het jongerengedeelte geld?
Plaats Reactie Pagina 1 van 9
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden