NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

goedkope romannetjes :D

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
willeke84
31-01-2005 17:04 goedkope romannetjes :D Reageer met quote




Eén van mijn favoriete bezigheden is lezen, maar dan niet de enorm dikke en vaak niet door te komen literatuur ,maar gewoon de flut romannetjes zoals de meeste mensen ze noemen.

Dr Anne Maas is één van mijn favorieten. Deze gaat over een vrouwelijke trauma arts en haar leven. Ook heb je de kraamkliniek dit gaat over een kraamkliniek haar patienten en het wel en wee van de medewerkers. Deze boekjes zijn hartstikke lekker door te lezen en je kan je makkelijk in de personages inleven. Het is heerlijk om je eens even lekker te ontspannen en gewoon een boekje te lezen waar je niet bij na hoeft te denken. Mensen schatten je al snel dom en oppervlakkig in als je deze boekjes leest ,maar dat is helemaal niet het geval. Ik studeer psychologie dus dit zou ik niet echt oppervlakkig noemen. Ik de romannetjes gewoon heerlijk ontspannend en heel wat beter te lezen dan de literatuur van de wereldberoemde schrijvers.

Ik noem maar het boek 'multatuli' die ik voor mijn examenlijst moest lezen. Na het boek en 3 samenvattingen was ik nog niet geboeid en begreep ik ook nog niets van het verhaal. Dit komt bij de romannetjes nooit voor kan ik je verzekeren.

Dus ik blijf lekker flutverhaaltjes lezen en wens de literatuurlezer veel succes met het doorkomen van hun boeken
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden