NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

cao boekje detailhandel downloaden
Vorige  1, 2
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WERK / OPLEIDING
Gast
30-08-2010 20:26  Reageer met quote




Uren cao hoeveel zaterdagen per maand of jaar ( schoenenzaak ) moeten er zaterdagen gewerkt worden.
En wat is de vergoeding die extra zaterdagen wordt gewerkt? En tot hoelang kan ik dit opeisen

Petra
 




Gast
02-09-2010 10:16 ziekte Reageer met quote




ik werk in een kledingzaak ik ben op het moment in de ziektewet en mijn bedrijfsarts vind dat ik op vakantie mag.
Mag de baas dan vakantie dagen inhouden .Als de bedrijfarts het heel goed vind dat ik er even tussen uit ga.
Gast
11-10-2010 12:18  Reageer met quote




Ik heb mij vorige week ziekgemeld ivm leverontsteking en mijn baas behandelt mij ronduit schofterig...Houdt uren in die volgens mij doorbetaald moeten worden enz....Heb je in de kleding 1 wachtdag of 2? Wil ook graag de cao downloaden,hoe doe ik dat?
Gast
16-11-2010 20:59 Re: cao boekje detailhandel downloaden Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil ontzettend graag een cao boekje over de detailhandel downloaden, maar waar vind ik zoiets?? het is een cao detailhandel( kantoorartikelen/tijdschriften) Misschien dat iemand mij kan helpen?? alvast bedankt
Gast
15-12-2010 12:47 kerstavond Reageer met quote




vraagje: normaal werk ik op vrijdagavond, koopavond. Nu,ivm kerstavond, is deze verplaatst naar de donderdag ervoor, ben ik die dan verplicht om te werken???
Gast
20-12-2010 7:56 CAO boekje Reageer met quote




Je kan het CAO boekje downloaden op salaris-informatie.nl
Gast
20-12-2010 17:19 Vakantie uren Reageer met quote




Als ik 6 uur p.wk. werk op hoeveel vakantie uren heb ik dan recht op jaarbasis? Bovendien ben ik boven de 60 jaar.
Werkzaam in supermarkt.
Gast
18-01-2011 12:35 ontslag Reageer met quote




als ik per direct ontslag neem en heb een maand mag dan de vacantie daar vanaf plus mijn aantal vrije dagen zodat er ongeveer 2 weken overblijven.
Gast
09-02-2011 16:13  Reageer met quote




ik werk in een supermarkt mag je werkgever je verplichten je prive kleding aan te passen op je bedrijfskleding???
Gast
06-03-2011 14:39 reiskosten Reageer met quote




Mijn woon en werkgelegenheid zijn nu nog gelijk, en ontvang daar geen reiskosten over, logisch. Nu ga ik verhuizen 14 km verder, men zegt, nu dat ik ook nu geen recht op reiskosten heb, omdat het mijn keuze is dat ik verhuis, het zou anders zijn als ik overgeplaatst zou worden door het bedrijf, klopt dit?? Mijn collega,s krijgen wel reiskosten vergoeding. Ik werk in een lingeriezaak. Alvast bedankt voor eventueel antwoord.
Gast
26-04-2011 13:07 koninginnedag Reageer met quote




ik heb en all.in contract en moet zaterdag werken, nou werk ik altijd al maar moeten ze mij dan nog compensatie uren geven.
Gast
18-11-2011 10:46 omslag Reageer met quote




Mag je in je laste week solliciteren in de baas zijn tijd is die verplicht
je vrij te geven daar voor

is meer op gesprek te gaan is die daar
verplicht in om mij vrij te geven om op
gesprek te gaan

Mag je in je laste week solliciteren in de baas zijn tijd is die verplicht
je vrij te geven daar voor moet die je dan vrij geven om op gesprek te gaan

edit Numix: berichten samengevoegd
Gast
01-12-2011 13:21 Re: Vakantie uren Reageer met quote




Anonymous schreef:
Als ik 6 uur p.wk. werk op hoeveel vakantie uren heb ik dan recht op jaarbasis? Bovendien ben ik boven de 60 jaar.
Werkzaam in supermarkt.
Gast
19-07-2012 19:45 verhuisdag Reageer met quote




ik ga binnenkort verhuizen maar heb ik ook recht op een verlofdag als mijn verhuizing niet op die dag valt. heb bv op donderdag vrij genomen maar ga za verhuizen
Gast
19-11-2015 8:44 verlof 50 jaar huwelijk schoonouders Reageer met quote




Heb ik recht op een vrije dag bij 50 jaar huwelijk schoonouders ik werk in een franchise supermarkt
Plaats Reactie Pagina 2 van 2
Vorige  1, 2

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden