NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

foto Christiano Ronaldo
Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Ellen
03-07-2004 17:46  Reageer met quote
Gast



Mense....

Waarom zo zot doen over Ronaldo?
Volgens mij weet hij dat hij nu superpopulair wordt en als voetballer zal hij wel met elk mooi meisje dat zijn weg kruist, "iets" beginnen. Zo zijn voetballers nu. Deal with it. Een serieuze relatie moet je daar niet mee beginnen. (Ik kan het weten) Maar ach als je Ronaldo kan kussen is da ook wel eens plezant é Smile

Nichtje van hem,als ik fout ben zeg het me hé.
 




Gast
04-07-2004 11:56 Re: foto Christiano Ronaldo Reageer met quote




steef schreef:
ik zou graag een foto willen van Christiano Ronaldo
ja kan is gaan kijken op google en dan afbeeldingen en dan in toetsen Christiano Ronaldo Very Happy
Gast
04-07-2004 16:40  Reageer met quote




http://pic3.picturetrail.com/VOL10/2244...891720.jpg

echt even ut mooiiste plaatyuh dattur is Razz Razz

Lh0ve Himm!!Razz
Gast
04-07-2004 17:24 Re: foto Christiano Ronaldo Reageer met quote




steef schreef:
ik zou graag een foto willen van Christiano Ronaldo

die zijn er genoeg als je maar zoekt
ik heb er ook naar gezocht maar ik heb ze wel gevonden.il heb er zelfs een paar gevonden waar die aan het zwemmen is met zijn sokken aan
OOOOh ja christiano ronaldo is echt zo lekker ik hoop dat de portugeesen vanavond wel winnen
Ellen
04-07-2004 19:32 christiano ronaldo Reageer met quote



Woonplaats: Apeldoorn

De kans dat je vriendin wordt van christiano is natuurlijk super klein, maar daarom mogen we nog wel lekker wegzwijmelen bij hem!haha
Verder vraag ik me af waar elize is gebleven?! Question
groetjes!!
Protugalfan
04-07-2004 19:32  Reageer met quote
Gast



Ik vin hem niet lelijk ma ook niet voor te zeggen hot ! Zijn lichaam is knap geef ik eerlijk toe zijn voetbl kunsten ook! Maar ik snap niet dat jullie zo hopeloos kunnen zijn om verliefd te worden op iemand DIE GE NIET KUNT KRIJGEN en niet kent! Confused

Kben geen anti-Ronaldo fan denkt dat niet he!

Ik vind hem ook hot en vooral de foto die ik van hem heb getrokken na de match Wink
Ellen
04-07-2004 19:34  Reageer met quote



Woonplaats: Apeldoorn

Protugalfan schreef:
Ik vin hem niet lelijk ma ook niet voor te zeggen hot ! Zijn lichaam is knap geef ik eerlijk toe zijn voetbl kunsten ook! Maar ik snap niet dat jullie zo hopeloos kunnen zijn om verliefd te worden op iemand DIE GE NIET KUNT KRIJGEN en niet kent! Confused

Kben geen anti-Ronaldo fan denkt dat niet he!

Ik vind hem ook hot en vooral de foto die ik van hem heb getrokken na de match Wink


Ben ik met je eens portugalfan, iemand als christiano gaat heus niet hier een vriendin zoeken..
den!se
04-07-2004 19:35  Reageer met quote
Gast



eyz kben oowk fan van christiano maar tis neit zow erg dat ik al over onze trouwerij ben aan het dromen maar kga nu weer snel want over tien minuutjes begint portugal-griekenland vanzelfsprekend moet portugal winnen -xxx-
gisella
05-07-2004 10:34 christiano ronaldo Reageer met quote
Gast



eeejs wat is christiano ronaldo tog een lekker ding he niet meer normaal ik zat gister voor de tv en toen moest christiano ronaldo Crying or Very sad en toen zat ik zelf ook te huilen Crying or Very sad
ik heb al een paar foto's van christiano ronaldo. maar ik zou graag een echte foto van hem willen + handtekening.
nou luitjes ik ga weer
doei doei
doei doei
=xxxxxxx= gisella

p.s ik hoop dat ik een foto krijg van hem met een hanttekening
christianolofah
05-07-2004 11:27  Reageer met quote
Gast



aaah mijn hartje smolt gisteravond toen ik chrisie zag janken sooow schatig ik wou dat ik em kon huggen maja helaas, daar hebben we dreams voor.
kuzz
een dreamer
Gast
05-07-2004 12:25  Reageer met quote




Griekenland is de beste!

Gia oli! Emis kerdisame! O ronaldo egase!

Jammer want die ronaldo is best wel leuk!Griekenlandd!
Gast
05-07-2004 12:35 Chritstiano Reageer met quote




was echt heel zielig toen Christiano ging huile Crying or Very sad Maar dat het zag er wel heel schattig uit Embarassed Very Happy maar heeft iemand een plaatje dat hij aant huile is?? want kvond dat zowh schattig Embarassed xxxxxxx
christiano_lover
05-07-2004 12:36 Re: Christiano Reageer met quote
Gast



Eyy
Ik vond het ook zoo zielig toen chris (christiano) zat te huilen ik moes bijna ook janken man zooo zielig Sad
maar verder was hij weer een topper ik word altijd zo vrolijk als ik hem ziet gewoon geweldig!!!!! Very Happy Embarassed
christiano_lover
05-07-2004 12:39 Re: Christiano Reageer met quote
Gast



Wat ?

Hij is mega leuk / lkkr man zoww wow hij is gewoon geweldig
maar ik denk dat ik wel te jong ben Crying or Very sad 6 jaar verschil Sad
maar goed hij is alsnog leuk man Very Happy

I love him 4-ever
Femmie
05-07-2004 12:56 Re: Christiano Reageer met quote
Gast



christiano_lover schreef:
Eyy
Ik vond het ook zoo zielig toen chris (christiano) zat te huilen ik moes bijna ook janken man zooo zielig Sad
maar verder was hij weer een topper ik word altijd zo vrolijk als ik hem ziet gewoon geweldig!!!!! Very Happy Embarassed



Heey ik vond het ook heel sneu,en moest ook bijna zelf janken. Crying or Very sad Echt heel jammer dat griekenland heeft gewonnen want niemand daar is zo knap als Christiano. Laughing Embarassed kisses Femmie
Gast
05-07-2004 13:12  Reageer met quote




Nou die heeft het nederlands elftal wel moet je maar goed kijken.Wat denk je van Johnny Heitinga machtig die is pas lekker Razz Laughing Wink kuzzies femke [heitinga the best en ronaldo natuurlijk ook]
Gast
05-07-2004 13:14 Re: C. Ronaldo Reageer met quote




Daar ben ik mee eens in het nederlands elftal zitten alleen maar lelijkerts man kan ronaldo niet ff naar nederland komen dan hahahah Sad helaas is dat niet mogenlijk Crying or Very sad dnek ik Rolling Eyes
christiano_fan!!!!
05-07-2004 13:16 Re: C. Ronaldo Reageer met quote
Gast



Heitinga iewl die heeft een hanglip sorry hoor maar ik vind hem niks geef mij maar chris ( christiano) die is veel lekkerder man kom op heitinga vind IK egt niks sorry !!!!
Gast
05-07-2004 13:18 Re: C. Ronaldo Reageer met quote




Anonymous schreef:
Daar ben ik mee eens in het nederlands elftal zitten alleen maar lelijkerts man kan ronaldo niet ff naar nederland komen dan hahahah Sad helaas is dat niet mogenlijk Crying or Very sad dnek ik Rolling Eyes



Nou Johnny Heitinga is absoluut niet lelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Razz ,knoop dat ff goed in je oren Evil or Very Mad -xxx- Femmie
christiano_fan!!!!
05-07-2004 13:22 Re: C. Ronaldo Reageer met quote
Gast



ik vind hem niet bepaalt knap
christiano_fan!!!!
05-07-2004 13:23 Re: C. Ronaldo Reageer met quote
Gast



Ronaldo is 100000 maal knapper man in nederland zijn er volgens mij geen knappe jongens nou wel een paar dan Very Happy Cool
sara
05-07-2004 13:55 christiano ronaldo dos santos aveiro Reageer met quote




stelling: ronaldo zal in de toekomst ver komen vanwege zijn knappe koppie en duizende fans!!!

wie is het hier mee eens???of niet??
sara
05-07-2004 14:33  Reageer met quote




hier vind je de mooiste plaatjes ever van ronaldo!!!! ook toen hij ging huilen.....................................................(zwijmel)..........................









http://jamie.fotovanmij.nl/@/code/fd3f7...e7fdc9a3e1
Christiano Ronaldo lover!
05-07-2004 17:22 hij is echt zo knap he I love him Reageer met quote
Gast



..o.0 Christiano ronaldo is echt lekkerrr Very Happy 0.o..
..o.0 Jammer dat ze veloren hebben van griekenland, zag hem huilen echt zielig Crying or Very sad 0.o..
..o.0 Arrow Christiano Ronaldo EU TE AMO!!!!!! Exclamation 0.o..
..o.0 Groetjesssssssss Wink 0.o..
me !!
05-07-2004 17:34  Reageer met quote
Gast



hoi iedereen ik woonde vroeger ook in madeira dream on wie ben jij meschien ken ik je ik kan christiano ook hijs aardig en een vriend van me maar meer niet xxx voor iedereen
niveau is laag
05-07-2004 18:42 laaaaaaag niveau Reageer met quote
Gast



jonge jonge jonge, wat is hier weer sprake van een laag niveau....
als je iemand op t.v ziet voetballen ken je niej verliefd op iemand worden hoor... tjonge tjonge, ik schriok hier van!!! beetje zielig.
Gast
05-07-2004 18:53  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Mag ik dan ff weten hoe je dat weet QuestionWink Razz kuzzies femke


Omdat ik dicht bij een ploeg sta die in eerste nationaal speelt, en als ik zo eens luister naar de spelers dan weet ik genoeg. Om maar wat ze soms vragen aan een meisje.
Ellen
Gast
05-07-2004 18:55  Reageer met quote




Effe mijn fout verbeteren.

*Om maar te zwijgen over wat ze soms vragen aan een meisje.
Lachen dit!!!
05-07-2004 20:29  Reageer met quote
Gast



Haha weetje wat zo leuk is, hij heet christiano ronaldo santos aveiro...
Ronaldo is zijn tweede naam, hij is nl. vernoemd naar ronald reagan, was zijn ma fan van... Dus wijffie hoe kan jij dan in godsnaam elize ronaldo heten!!! Haha, domme doos!!! Razz Ronaldo is zijn achternaam niet...
sara
05-07-2004 22:25 Re: laaaaaaag niveau Reageer met quote




niveau is laag schreef:
jonge jonge jonge, wat is hier weer sprake van een laag niveau....
als je iemand op t.v ziet voetballen ken je niej verliefd op iemand worden hoor... tjonge tjonge, ik schriok hier van!!! beetje zielig.



hahahahahaaa, helemaal mee eens!! maar je kan hem wel enorm aantrekkkelijk vinden en lekker (in mijn geval dus)......................
Plaats Reactie Pagina 2 van 13
Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden