NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

paranormale gaven

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
18-01-2005 18:08 paranormale gaven Reageer met quote




Hallo, ik heb volgens andere paragnosten paranormalen gaves en ik weet dat ook zelf wel en de meeste zeggen dat ik er meer mee moet gaan doen ik weet alleen niet precies hoe,soms haal ik wel eens pijn bij mensen weg door hand oplegging en foto lezen gaat me ook wel goed af,maar de weg blijf ik moeilijk vinden en ik wil er absoluut geen geld mee verdienen maar mensen helpen die dat nodig hebben
 




Gast
09-02-2005 15:47 paranormale gaven Reageer met quote




almelo 9 februari 2005

Beste para

Ik geloof ook wel in die gave, mijn dochter heeft het ook, zij is er bang voor, hoe ben jij daaroverheen gekomen? en hoe doe je dat, telefonisch of moeten mensen naar je toekomen

groetjes marielouise
Gast
10-02-2005 14:06 paranormale gave. Reageer met quote




Hallo Marielouise.
Die angst bij je dochter gaat in de toekomst vanzelf wel weg en ik denk dat ze er nog niet aan toe is om iets met haar gave te doen,ze moet eerst de dingen die ze voor haar toekomst moet doen afronden,zoals school en ontwikkeling en werk en dan krijgt ze van haar gidsen vanzelf wel een teken,verder komen de mensen bij mij thuis en niet per telefoon,wil je meer weten mag je me mailen via,jokevanes@zonnet.nl.
veel succes en alle goeds voor u en uw dochter,hartelijke groetjes,Joke van Es.
Gast
08-06-2008 23:17 hallo joke Reageer met quote




ik heb een paranormaale gave als kinds af aan en ik ben erg bang voor mijn gave.en weet me god niet wat ik mee moet doen namelijk.ik durf niet in donker te slapen namelijk en moet altijd licht hebben namelijk.ik ben zelf over een week 27 jaar oud en...ik weet niet wat ik moet mee doen.kunt u mijn vertellen?wat ik mee ken doen?mathilde
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden