NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

turks nederlands vertalen
1, 2, 3 ... 229, 230, 231  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Turks
han
29-06-2004 14:19 betekenis pasha Reageer met quote
Gast



Wij zijn erg nieuwsgierig wat de naam Pasha betekend. Dit omdat onze (stamboom) hond een naam moet dragen met de begin letter P.
 




Gast
14-01-2005 19:06 turks nederlands vertalen Reageer met quote




ik zou graag een tekst van turks naar nederlands vertalen.. maar ik vind nergens een site waarop ik dit kan doen.. kunnen jullie helpen? groetjes
Gast
18-01-2005 18:18 turkse zinnen naar nederlands vertalen Reageer met quote




waarom bestaat in altavista geen vertaling van nederlands-turks en
turks-nederlands ? of is er een andere site die ik het kan vinden danku bij voorbaat
Gast
27-01-2005 13:45 nederlans vertalen naar het turks Reageer met quote




zover ik kan zien zijn er meer mensen die problemen hebben om een site te vinden voor het vertalen van nederlands naar turks....

Als er informatie bekend is laat een bericht achter ...

Groetjes Necla
Gast
04-02-2005 21:31  Reageer met quote




ik heb ook een site nodig waar ik turks nederlands kan vertalen
marielouise
10-02-2005 13:45 re betekenis pasha Reageer met quote




han schreef:
Wij zijn erg nieuwsgierig wat de naam Pasha betekend. Dit omdat onze (stamboom) hond een naam moet dragen met de begin letter P.


Beste Han

de naam pasha betekend koning in het turks
Ik hoop dat ik je hiermee van dienst heb kunnen zijn.

groetjes marie louise
niet chill
02-03-2005 12:47 turks-nederlands vertaalmachine Reageer met quote
Gast



ik kan ook geen turks- nederlandse vertaalmachine vinden. dus als iemand er een weet...
Gast
21-03-2005 17:40 turks - nederlands Reageer met quote




Mensen...please... weet er iemand een site voor het vertalen van Nederlands naar Turks en andersom...

Alvast bedankt Smile
Gast
29-03-2005 20:29  Reageer met quote




help ik zit met hetzelfde probleem als de rest. ik wil stukken tekst vertalen maar het lukt niet. dus als iemand iets weet
Gast
14-04-2005 12:16  Reageer met quote




vrienden maken met turken dat is het beste,kun je ook beter turks leren
Gast
18-04-2005 17:22 Re: Vertaling Reageer met quote




Patik schreef:
Als je ons kunt zeggen wat je niet goed vindt aan deze site, kunnen we het verbeteren. Stuur je commentaar naar **********


Nou ik kan wel zeggen wat er niet zo goed is aan die siite Embarassed ,, Kijk wij zoeken een site waar ze nederlandste ZINNEN naar turkse ZINNEN kunnen vertalen. Hier kun je alleen op deze site woorden vertalen. Ook heel handig maar geen grammatica en dan kan je geen zinnen maken Rolling Eyes

Goetjes judith ,, En zouden jullie een site willen geven waar ik WEL ZINNEN kan vertalen,, Alvast bedankt
Gast
20-04-2005 15:05 hey, Reageer met quote




ik moet ook een turkse tekst vertalen naar nederlands. Alle talen zijn er behalve TURKS...
HELP ME
Gast
22-04-2005 13:46  Reageer met quote




deze site kan turks nederlands en andersom vertalen...
Gast
27-04-2005 7:34 forum vertalingen Reageer met quote




Ik kom al geruime tijd op een forum waar een aantal dames onze berichtjes vertalen van turks naar nederlands en van nederlands naar turks..Er zijn wel wat regeltjes, lees deze even goed door en dan zullen ze je zeker helpen met de vertalingen.

edit: link verwijderd, te omslachtig

op deze site staat direct een link waar je op kunt klikken en op het forum terecht komt. meer kan ik er niet van maken want je zult wel je moeten aanmelden om van de vertaling gebruik te kunnen maken. beetje vreemd dat die link er af wordt gehaald...maar ja het zal wel aan mij liggen denk ik...

voor de mensen die het wel waarderen het is een leuke forum waar je vanalles op kunt vinden over turkije en aan discusies mee kan doen...waaronder ook de vertaal nl tr en tr nl..

veel plezier ermee, hoop dat je hier wat aan hebt....

groetjes jet
Gast
09-05-2005 11:21 gezondheid Reageer met quote




wat is de vertaling voor hernia in het turks??
Gast
15-05-2005 8:50  Reageer met quote




Als ik jou was zou ik gewoon effe registreren op die site die een paar topics hier boven staat ...
dan kun je bij vertaling tr nl het laten vertalen...

gr jet...
Gast
26-05-2005 12:44  Reageer met quote




Selam

ik heb ook een site nodig waar ik nederlands turks kan vertalen, maar kan nergens vinden

help iedereen laa Sad
Gast
26-05-2005 17:50  Reageer met quote




Goh, wat zijn jullie een bende zagen.. Men vraagt een site maar vindt er geen. dan post iemand een site, en dan wordt die helemaal afgebroken. Dan post er nog iemand een site, die wél zinnen vertaalt, en dan is het weer niet goed omdat je moet registreren... Als je het echt niet weet te appreciëren, ga dan gewoon ergens anders zoeken. Neem die tekst, ga er mee bij een Nederlandse turk, en laat die dan daar vertalen. Wat wordt de inspanning hier gewaardeerd zeg!
sappie
21-06-2005 14:06 Turks en nederlands vertalen Reageer met quote
Gast



deze site kan turks nederlands en andersom vertalen.
Gast
24-06-2005 13:34 Re: turkse zinnen naar nederlands vertalen Reageer met quote




Anonymous schreef:
waarom bestaat in altavista geen vertaling van nederlands-turks en
turks-nederlands ? of is er een andere site die ik het kan vinden danku bij voorbaat



Ja ik ben er ook niet mee eens ik kan ook al niets vinden!1
Gast
27-06-2005 9:09 ik weet geen site mar wel waar je veel kan leren Reageer met quote




ik wil ook graag de turkse taal leren maar kon nergens dingen vinden om de betekenis te weten.
ik bleef doorzoeken en ik vond zo vanzelf dinge.
nu heb ik 21 pagina's uitgeprint van basiswoorden het zijn 1076 woorden om te leren dat vond ik bij google.(internet zoeken) woorden turks - nederlands..en daar klikte ik op sown ding en kreeg ik al deze woorden..gewoon van alles blijven intypen met de taal die je wilt leren..zo kom je ervan zelf..
Gast
27-06-2005 9:12 nog een ding wat ik weet is Reageer met quote




ik ging een keer op internet zoeken om dingen te leren en toen kwam ik terecht bij *****.nl bij dat ding kun je ok veel leren..
er staat een turks woord en daaronder staat een balkje met erin antwoord daar moet je op klikken en dan krijg je het antwoord en als je dat nou allemaal opschrijft heb je zo weer een heleboel woorden.
Gast
27-06-2005 9:15 ik wil best helpen Reageer met quote




ik ben geen turks iemand maar ik leer al 1 jaar lang de taal elke dag meer en meer ik weet ook wel een aantal sites om het te leren maar om alles hier neer te zetten is ook niet altijd goed want niet iedereen kijkt elke dag hier misschien
leyla
05-07-2005 14:44  Reageer met quote
Gast



hey Very Happy weet iemand soms wat "okuyun" betekent, het is turks.. ik zou héél graag weten wat het betekent, tis belangerijk dus pleazz Sad
alvast bedankt Wink byeee *dikke kus*
Gast
05-07-2005 20:03  Reageer met quote




ik ben ook dringend opzoek naar een site waar men teksten van nederlands naar turks kan vertalen en andersom. Ik wil een leuke turkse jongen kunnen smsen en misschien mailen.
Alvast bedankt
liefs,
Yvonne
Gast
08-07-2005 15:25  Reageer met quote




ik was ook op zoek naar wat vertalingen voor woorden en zo en ik vind dit een grote lijst met wat woorden en je kan ook woorden invoeren zinnen lukte me niet alleen korte zinnen en woorden, hoop dat jullie er wat aan hebben

edit Numix: link verwijderd
Gast
10-07-2005 16:17 Re: Vertaling Reageer met quote




Anonymous schreef:
Nou ik kan wel zeggen wat er niet zo goed is aan die siite Embarassed ,, Kijk wij zoeken een site waar ze nederlandste ZINNEN naar turkse ZINNEN kunnen vertalen. Hier kun je alleen op deze site woorden vertalen. Ook heel handig maar geen grammatica en dan kan je geen zinnen maken Rolling Eyes

Goetjes judith ,, En zouden jullie een site willen geven waar ik WEL ZINNEN kan vertalen,, Alvast bedankt


Hey,
en weten we al waar we turkse zinnen kunnen vertalen???
ben benieuwd
Yaaah
11-07-2005 17:04 Hoe zeg je in het turks Reageer met quote
Gast



weet iemand hoe je de volgende zinnen in het turks zegt?

1.waar ben je nu?
2.zet de muziek zachter
3.wat ga je zo doen?
4.heb je nog..
5.alles goed?
6.ik verveel me
7.ik wil
Gast
12-07-2005 18:05 een tekst Reageer met quote




hey ik wil een site maar ik vin ze niet dus ik vroeg het maar aan jullie ik wil dus een site waar ik een redelijk lange tekst kan vertalen van engels naar turks!..!!help me PLEASE
Gast
13-07-2005 10:29 Wie kan kij helpen? Reageer met quote




Weet iemand het turkse woord voor 'welzijn'?

Thanks,

Jeroen
Plaats Reactie Pagina 1 van 231
1, 2, 3 ... 229, 230, 231  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden