NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

boekpromotie lucy daniels
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
07-01-2005 19:49 boekpromotie lucy daniels Reageer met quote




hoi ik had een vraag over lucy daniels want ik hou me boekpromotie over boeken van haar maar ik kan nergens vinden waneer ze geboren is en hoe oud ze nu is .
als ik andwoord krijg bedankt daarvoor.

growtjes danielle
 




Gast
07-01-2005 19:50 boekpromotie Reageer met quote




ik wou vragen hoe oud lucy daniels is en waneer ze geboren is .
bedankt.

danielle
hermelien griffel
09-01-2005 10:10 Re: boekpromotie Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
ik wou vragen hoe oud lucy daniels is en waneer ze geboren is .
bedankt.

danielle


ik zoek daar ook naar maar ik kan het nergens vinden Exclamation
balen Sad
nou ik wil het ook graag weten Razz bay
adinda Wink
Gast
03-03-2005 19:31  Reageer met quote




ik wil ook weten hoe oud ze is en wanneer e is geboren, hoe haar kinderen heten, en haar man enzo
groetjes meisje
Gast
06-03-2005 13:08 Re: boekpromotie lucy daniels Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi ik had een vraag over lucy daniels want ik hou me boekpromotie over boeken van haar maar ik kan nergens vinden waneer ze geboren is en hoe oud ze nu is .
als ik andwoord krijg bedankt daarvoor.

growtjes danielle

ik heb wat gevonden op www.Kluitmen .nl
Gast
13-03-2005 11:45 prijzen Reageer met quote




hallo heeft u al prijzen van boeken gewonen?
zo ja hoeveel?
en hoe oud bent u?

monique
Gast
13-03-2005 15:21  Reageer met quote




Hebben jullie een foto van Lucy Daniels
Gast
13-03-2005 15:23  Reageer met quote




Lucy 's boeken zijn leuk vooral Dolphin Diaries
Gast
04-04-2005 18:21 Geboren Reageer met quote




wanneer ben je geboren.??
Gast
18-04-2005 14:44 lucy daniels Reageer met quote




zie www.tameside.gov.uk/libraries/childrens/ldaniels.html
Gast
29-05-2005 12:22 lusy daniels Reageer met quote




hebben jullie een foto van lusy daniels ???????????
zo ja laat die dan zien.


groet danielle
Gast
29-05-2005 12:25 foto van lusy daniels Reageer met quote




hoe ziet lusy daniels er uit??????????
ik moet een boek verslag maken over haar.


groeten deanielle
Gast
29-05-2005 12:33 foto van lusy daniels Reageer met quote




ik ben danielle
en ik zoek een foto van lusy daniels.
ik heb een boek verslag over een van de boeken die zei heeft geschreefen Exclamation
dus ik zoek informatie over haar.
zo als : waneer ze is geboren,hoe ze er uit ziet ,hou haar kinderen heten,hoeveel kinderen ze heeft hou haar man heet,en hoe veel boeken ze heeft geschreefen.
dat is wel genoeg informatie.

help als je bliefd

groeten danielle
Gast
28-11-2005 19:52 Lcy Daniels Reageer met quote




IK wil informatie over Lucy Daniels ( heel veel).
Gast
04-01-2006 13:49  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil ook weten hoe oud ze is en wanneer e is geboren, hoe haar kinderen heten, en haar man enzo
groetjes meisje

ik wil dat ook allemaal weten want ik moet een spreekbeurt over haar houden Shocked
Gast
13-02-2006 15:35 boekbesprekeing Reageer met quote




hoi ik heb morgen mijn boekbespreking over de reis begint mar waar vind ik invormatie over de schrijver help
Gast
23-03-2006 19:28 Lucy Daniels Reageer met quote




Ik moet info over Lucy Daniels!!
joyce
05-04-2006 15:21 waneer hij (zij) is geboren Reageer met quote
Gast



in 1960 geboren in New York in de Verenigde Staten
Gast
14-10-2006 17:03 Re: boekpromotie lucy daniels Reageer met quote




Lucy Daniels is geen bestaande persoon, maar een schrijvers-collectief. Een schrijverscollectief is een groep mensen die boeken schrijven die dan onder één naam worden uitgebracht. (in dit geval de naam Lucy Daniels)

Ben M. Baglio is één van de leden van het schrijverscollectief of groep. Hij heeft de Dolfijnen-serie geschreven. De oorspronkelijke Engelse uitgever was echter bang dat meisjes de boeken over Jody en haar familie niet zouden willen kopen, omdat ze door een man geschreven zijn. Vandaar dat men destijds besloot om niet de naam van Ben M. Baglio zelf op de boeken te zetten, maar die van het collectief: Lucy Daniels.
Gast
02-11-2006 17:09 info Reageer met quote




ik ben op zoek naar wat info over jullie maar ik vind niks.
ik moet mijn boekbespreking houden over het boek op zoek naar dolfijnen gevangen.
Gast
08-02-2007 18:52 Informatie Lucy Daniels Reageer met quote




Hallo Lucy Daniels,
Ik hou mijn boekbespreking over uw boek. Ik zou graag wat meer informatie over u zelf willen weten! Hoe oud bent u nu?
En hoe ben je op het idee gekomen om boeken te schrijven? Ik hoop dat u mij terug mailt.
Groeten Maud:PRazz
Gast
08-02-2007 18:57 Cadeautje voor jullie Reageer met quote




Lucy daniels is in 1960 geboren in New York(Amerika). Lucy daniels bestaat eigenlijk niet. De schrijver van de serie op zoek naar dolfijnen heet eigenlijk Ben M Baglio. Hij had 3 zussen. Omdat zijn ouders hem geen broertje wouden geven wou hij een hond. Hij kreeg een hond die heten:Nero. Hij studeerde literatuur in engeland en in schotland. Hij woont nu in Engeland.de reden waarom op het boek lucy daniels geschreven was. De mensen in het collectief dachten dat mensen het boek niet wouden lezen omdat het door een man geschreven was vandaar de naam Lucy Daniels.

Kusjes Maud :p:p:d:d
Gast
16-05-2007 13:24 hoe oud ben je? Reageer met quote




ik hou mijn boekbespreking over het boek Op zoek naar Dolfijnen en ik wil weten hoeveel jaar je bent en je kinderen hebt en welke opleiding je hebt gevolgd en ik heb niks gevonden! ik heb het hard nodig die informatie!
Gast
01-06-2007 11:04 Lucy Daniels Reageer met quote




Beste Mensen die iets willen weten over Lucy Daniels .
hier een paar weetjes
1. Lucy daniels is eigelijk een man die onder een vrouwlijke naam schrijft.
2. Lucy daniels heet in het echt Ben M. Balgio

als je meer info wilt weten ga dan naar www.kluitman.nl en kijk bij boeken en lezen klik dan op het kopje gebonden boeken 9+
Klik dan op een van de boeken van Lucy Daniels
Als het goed is krijg je dan info over het boek en kan je info krijgen over Lucy Daniels

Veel succes!
Gast
19-06-2007 17:15 WETEN JULLIE INFORMATIE?/?/? Reageer met quote




waar hebben jullie info gevonden? op welke site? want ik doe mijn boekverslag over katjes in de keuken. laat het mij plz weten als je iets hebt.!!

XxXxX soraya
Gast
11-11-2007 11:52  Reageer met quote




Hallo ik hoe hem daar ook over
aleen de echte schrijver is b m bagilio ze hebben op de voor kant geze lucy daniels maar die bestaat niet ze hebben dat gedaan omdat het meer een boek voor meisjes is en dachten dt het dan overtuidiger was!
Dus Zoek bij b m bagilio daar vindt je wel wat oer
Gast
13-12-2007 17:49  Reageer met quote




hallo ik moet een spreekbeurt over een boek maken en ik heb een van jouw boeken gekozen maar ik moet iets verteel van waar woon je hoe oud ben je anderer titels van boeken en zo en eigenlijk iets over je leefwereld
en ik zou vragen of je wat informatie over jezelf wilt geven
ik zou dat heel leuk vinden

saartje
Gast
18-12-2007 20:51 Hoe oud en wanneer geboren? Reageer met quote




Hallo,

Ik ga mijn boekenkring over Op zoek naar dolfijnen De reis begint doen, maar dan moet ik ook wat vertellen over Lucy daniels maar, ik kan nergen op een site vinden wanneer ze geboren is en hou oud ze nu is.
Gast
30-03-2008 12:34 Re: boekpromotie Reageer met quote




hermelien griffel schreef:
ik zoek daar ook naar maar ik kan het nergens vinden Exclamation
balen Sad
nou ik wil het ook graag weten Razz bay
adinda Wink

sabien: ik moet 14 april een boekbespreking houden kunt u wat informatie van uzelf aan mij vertelen?! lieve groetjes sabien blewanus
Gast
13-04-2008 18:16 jaha ik wil... Reageer met quote




beste Lucy Daniels,

ik hou mijn presentatie over Uw boeken en ook over de schrijver zelf! ik weet dat U geen vrouw bent maar dat U een man bent!
ik hou zelf heel erg van deze serie boeken en ben er ook erg fan van wat ik jammer vind is dat IN DE JUNGLE niet meer leverbaar is en ik spaar ze allemaal! A.U.B Ben M. Baglio zoals U echt heet! wilt U zorgen dat ik dat boek zal kunnen krijgen en hoe oud bent U? wanneer bent U geboren ( in welk jaartal)??
gaat U nog meer boeken schrijven? en nog iets heeft U een vrouw en woont U werkelijk in New York en zo ja waar dan in New York? en zo nee waar woont U dan?

miriam fan van Uw boeken serie's
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden