NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

informatie Lucy Daniels
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
sophiesoloflopleu
02-02-2006 21:16 op zoek naar dolfijnen Reageer met quote
Gast



hoe oud
ben je en in welk jaar ben je geboren? meel alstjeblieft snel truggroetjes p.s.weet je waarom snel want ik heb over een paar dagen mijn boekbespreking nou doei!!!!!!!
 




Gast
04-02-2006 11:19 eigenlijk Reageer met quote




lucy is eigenlijk Ben M. Baglio. daar ben ik achter gekomen
Gast
07-02-2006 20:41 Re: informatie Lucy Daniels Reageer met quote




Duuuuhhhhhhh! Alsof Lucy Daniels hier komt kijken. Ze ken niet eens Nederlands man!
Gast
10-02-2006 18:13 lucy daniels Reageer met quote




ik heb 15 feb. mijn boekbespreking en ik heb geen info over de shcrijvster weten jullie wat?
Gast
12-02-2006 11:03 op zoek naar dolfijnen in de jungle Reageer met quote




ik houd mijn boekbesprekeing over op zoek naar dolfijnen in de jungle en dan zou ik graag een foto van jouw willen hebben
Gast
15-02-2006 14:06  Reageer met quote




Hejj ik doe mijn boekbespreking over op zoek naar dolfijnen de schat omdat ik het een super leuk boek vind maar ik heb geen informatie over Lucy Daniels. Zou iemand die iets over haar weet wat informatie willen schrijven dat zou heel fijn zijn maar als Lucy daniels zelf wat wil zeggen over haar zelf mag dat natuurlijk ook!
Gast
15-02-2006 15:36 Ik heb bijna een boekbespreking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageer met quote




Hallo, wilt u informatie geven over u?Ik heb namelijk bijna m'n boekbespreking en ik kan niets over u vinden!!!!!!!Wilt u dan alstublieft informatie over u opsturen?Mijn email is:untermolen@tiscali.nl
Groetjes Marloes
domino
21-02-2006 17:26 ik ben helemaal gek van dolfijnen Reageer met quote
Gast



renske schreef:
hallo ik wil vrapen over informatie over jou Question
want ik doe mijn boekbespreeking over
op zoek naar dolfijnen de schat
en daar om heb ik informatie nodig
groetjes renske



hoihoi renske
ik ben helemaal gek op de boeken van de dolfijnen en vraag het zelfde als jou Very Happy Cool
elize
22-02-2006 9:37 Re: ik vind op zoek naar dolfijnen helemaal tegek!!!!! Reageer met quote
Gast



hey, vinden julie op zoek naar dolfijnen ook helemaal tegek Question Question
Ik mocht een keer een boek uit zoeken en toen zag ik op zoek naar dolfijnen staan. ik dacht: dit boek lijkt me leuk! Very Happy want ik was en ben ook helemaal verzot op dolfijnen Exclamation en daarom zeg ik ook : ik hoop dat julie ook in op zoek naar dolfijnen lezen en BLIJVEN lezen ! en dit wou ik ook ff kwijt: Lucy Daniels ga zo door!!! (ookal is Lucy Daniels engels julie lezen dit tog?)

Deze boeken heb ik: red rosie!, misty's baby, storm op komst, de reis begint en stropers! ik hoop verder dat julie nog heel lang leesplezier hebben van op zoek naar dolfijnen!!


xxxElizexxx Embarassed
Gast
26-02-2006 10:46  Reageer met quote




hoe ben je begonen
Gast
27-02-2006 16:48 Wie of wat is Lucy Daniels? Reageer met quote




Als je gewoon even de naam "Lucy Daniels" intypt bij Google,
dan kom je als eerste de site van kluitman tegen (www.kluitman.nl)
en hier kun je het onderstaande lezen:

Lucy Daniels is geen bestaande persoon, maar een schrijvers-collectief. Een schrijverscollectief is een groep mensen die boeken schrijven die dan onder één naam (in dit geval de naam Lucy Daniels) worden uitgebracht.

Ben M. Baglio is één van de leden van dat schrijverscollectief. Hij is binnen die groep degene die de Dolfijnen-serie heeft geschreven. De oorspronkelijke Engelse uitgever was echter bang dat meisjes de boeken over Jody en haar familie niet zouden willen kopen, omdat ze door een man geschreven zijn. Daarom besloot men destijds om niet de naam van Ben zelf op de boeken te zetten, maar die van het collectief: Lucy Daniels.

De biografie die je tot voor kort op deze plek kon vinden, was niet verzonnen. Er stond weliswaar dat Lucy echt bestond, maar eigenlijk was het gewoon de beschrijving van het leven van Ben M. Baglio. Hij is in 1960 geboren in New York in de Verenigde Staten, en groeide op in New Jersey, zo'n 15 kilometer buiten de grote plaats Philadelphia. Hij studeerde Engelse literatuur aan de Universiteit van Pennsylvania

"Ik was de enige jongen in het gezin. Ik had drie zussen, en omdat mijn ouders mij geen broertje wilden geven, had ik bedacht dat ik dan een hond wilde. Na heel lang zeuren gaven mijn ouders toe, en kreeg ik een zwarte pup die Nero heette.
Ik had in mijn hoofd dat ik van die hond een Geweldige Reddingshond ging maken, maar het enige dat hij uiteindelijk kon was gaan zitten, blaffen en een poot geven...

Ik las heel erg veel toen ik jong was. Toen ik van de Highschool kwam, wist ik dan ook wel wat ik wilde studeren: Engelse literatuur! Een deel van mijn studie heb ik gedaan in Edinburgh in Schotland, en het beviel me uitstekend daar. Toen ik na mijn studie een tijdje in New York had gewerkt, werd mij een baan aangeboden bij een uitgeverij in Engeland, en zodoende woon ik daar nu weer!"

Behalve over dolfijnen schrijft Ben M. Baglio ook over paarden en... eekhoorns. Hij kijkt altijd met plezier naar de eekhoorns in het park, leest graag over eekhoorns, en uiteindelijk is daar dus een boek over een eekhoornfamilie uit ontstaan.

Zijn ideeën haalt hij overal vandaan. Uit tv-programma's, krantenartikelen en uit de verhalen die hij hoort van familie en vrienden.

Het advies dat hij heeft voor iemand die schrijver wil worden is dat het is heel belangrijk om iedere dag iets te schrijven. Het maakt niet uit wat: een brief, een verhaal of een stukje in je dagboek. Schrijven is hard werken, maar als je je aanwent om het dagelijks te doen, gaat het je op den duur steeds gemakkelijker af.

Veel succes met jullie boekbespreking!
Groetjes van Petra.
Gast
07-03-2006 17:20  Reageer met quote




hoi
ik wil graag informatie over het boek op zoek naar dolfijnen
maar daar de schrijver van waar ze woont waar ze is geboren waneer en nog veel meer
Gast
09-03-2006 17:27 een vraag Reageer met quote




ho0i luchy ik wil graag weten hoe oud je bent en of je kinderen heb en een man want ik doe mij boekbesprekig over op zoek naar dolfijnen stropers
Gast
16-03-2006 19:46 boekbespreking Reageer met quote




hallo
mag ik wat info over Lucy Daniels want ik heb 5 april een boekbespreking over storm op komst een leuk en spannend boek net als de rest is het een leuk boek.
en natuurlijk moet ik iets over Lucy Daniels vertellen.

alsnog bedankt groetjes:annique du chatenier
Gast
19-03-2006 10:43  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hejj ik doe mijn boekbespreking over op zoek naar dolfijnen de schat omdat ik het een super leuk boek vind maar ik heb geen informatie over Lucy Daniels. Zou iemand die iets over haar weet wat informatie willen schrijven dat zou heel fijn zijn maar als Lucy daniels zelf wat wil zeggen over haar zelf mag dat natuurlijk ook!

Arrow Mr. Green
Gast
19-03-2006 19:52 op zoek naar dolfijnen Reageer met quote




waar is Lucy Daniels geboren? waar heefd ze op school gezeten?
waar woont ze nu? waarom is ze schrijfer geworden?
jannie
22-03-2006 13:44 boekbespreking Reageer met quote
Gast



hoi ik ben jannie de leeuw uit urk.
ik wil graag wat weten over lucy daniels jeugd graag voor deze vrijdag.
het is voor mijn boekbespreking.
het boek dat ik gekozen heb is Surprisedp zoek naar dolfijnen de schat.maar ik kan niks over haar/hem vinden plies geef antwoord.
Laughing Laughing Laughing
Gast
23-03-2006 18:49 lucy daniels het boek opzoek naar dolfijnen red rosie Reageer met quote




hoii ik wou vraagen of ik wel informatie over lucy daniels mag en een foto want ik kan helemaal nims vinden op internet groetjes marlies dOeii
Gast
23-03-2006 18:51 lucy daniels Reageer met quote




hallo ik wou graag informatie over lucy daniels jeugt en zo voor deze vrijdag 24 maart vant ik heb mij boek bespreking morgan al dOeii
Gast
25-03-2006 11:23 Re: boekbespreking Reageer met quote




hallo, ik heb een vraag ik zou willen weten of ik informatie over lucy daniels kan krijgen ik doe namelijk mijn boekenkring over op zoek naar dolfijnen red rosie Smile alvast bedankt
Gast
26-03-2006 15:16  Reageer met quote




ik zoek informatie over lucy daniels vor me boek verslag:)
namenlijk heb boek red rosie:$
kun je me helpen -x-
abis
02-04-2006 13:59 Lucy Daniels Reageer met quote
Gast



Lucy Daniels is een schrijverscollectief. De Dolfijnenserie is geschreven door Ben M. Baglio. Zie voor meer informatie bij Kluitman boeken. Shocked Idea
Gast
02-04-2006 19:51 een vraag voor me boekpromotie Reageer met quote




hoi ik ben een meisje van 12 en zit in groep 8 en doe mijn boekpromotie over een boek van u dat is op zoek naar dolfijnen red rosie dus zou ik misschien wat informatie kunnen krijgen
Gast
03-04-2006 15:42  Reageer met quote




heey heef iemand een foto van lucy en ik moet het hebben voor 10 april

dankje lisa Embarassed
Gast
07-04-2006 15:55 info Reageer met quote




hoi allemaal
ik heb heel veel info gevonden over lucy daniels op www.kluitman.nl
groetjes jitske
Gast
11-04-2006 18:36 help!!! ik heb mijn boekbespreking morge en ik kan niks vind Reageer met quote




ik heb mijn boekbespreking morge en ik heb tot niks geen eens 1 foto gevonde en ik wil graag info over haar gaan halen
Gast
15-04-2006 11:57 boekverslag Reageer met quote




Hallo,

ik heb een boekverslag over op zoek naar dolfijnen de reis begint en moet een stukje over de schijver vinden,
zou ik informatie mogen

alvast bedankt anne
Welat
23-04-2006 13:46  Reageer met quote
Gast



srry maar ik heb info nodig over lucy daniels.
maar zij is geen nl schrijvster maar ik heb info nodig
want ik heb mijn boekenbeurt.
het gaat om het boek houd moed van de zadel club.
Gast
24-04-2006 9:13 lucy daniels Reageer met quote




Ik hou mijn boekbespreking over lucy daniels en wil graag informatie
Gast
03-05-2006 14:37 informatie over Lucy Daniels Reageer met quote




ik wil graag wat weten over Lucy Daniels!!!
ik doe mijn boekverlsag over het boek op zoek naar dolfijnen:red Rosie.
ik zou het graag willen weten want ik heb mijn boekverslag al gauw!!
dank je wel als je het geeft

groetjes Renske Kruithof
Plaats Reactie Pagina 4 van 9
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden