NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

informatie Lucy Daniels
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
28-06-2011 9:23 Lucy Daniels Reageer met quote




Ik heb mijn boekbespreking over Lucy Daniels al gedaan en eigenlijk is Lucy Daniels geen echte persoon, maar zijn het verschillende personen die er aan werken en samen 1 naam op het boek hebben geplakt zeg maar ! Dus Lucy Daniels Bestaat helemaal niet !!
 




Gast
27-09-2011 11:40 op zoek naar dolfijnen gevangen Reageer met quote




hallo lucy daniels
ik wil wat meer weten over u want ik doe mn boekbespreking over een boek van u en ik wil wat weten over u

genairey
Gast
13-10-2011 18:29  Reageer met quote




hallo wil graag info omdat mijn boekbespreking over THE HORSE CLUB gaat en dan door dik en dun en wil graag weten hoe je eraan bent begonnen al die boeken.
Gast
18-10-2011 14:14 Re: informatie Reageer met quote




renske schreef:
hallo ik wil vrapen over informatie over jou Question
want ik doe mijn boekbespreeking over
op zoek naar dolfijnen de schat
en daar om heb ik informatie nodig
groetjes renske

ik vind het een cool boek
Gast
03-11-2011 17:23 Ik weet het Reageer met quote




Beste allemaal,
Lucy Daniels bestaat niet echt. het is een man en hij heet
Ben M. Baglio. hij heeft aan het boek een vrouwen naam gekoppeld omdat hij bang was dat een meisjes boek niet zo worden gelzen als het door een meneer is geschreven.
ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
kuzziez ME
Gast
30-11-2011 13:37 hoi Reageer met quote




wie zijn de3 hoofdpersonen uit het boek op zoke naar dolfijnen gevangen graag voor 4 dec want dan heb ik mijn boekbespreking doei



groetjes,misjanoe
Gast
05-12-2011 14:45 Lucy Daniels Reageer met quote




Hallo
ik hoe mijn boekbespreking over Op zoek naar dolfijnen dansen in zee en ik zou graag willen weten wanneer Lucy Daniels geboren is en waar

Bedankt
Ayla Troost
Gast
19-12-2011 19:34 lucy daniels Reageer met quote




ik wil graag info over lucy daniels want ik hou mijn boekpresentatie over the horse club houd moed
Gast
06-02-2012 18:16 mijn boek bespreking Reageer met quote




ik hou mijn boek bespreking over op zoek naar dolfijnen gevangen
ik zou graag willen weten wanneer dit boek is gedrukt
en waar u bent geboren en wanneer.

een meisje uit groep acht.

PS:liefst voor8 feberuarie[/b]
Gast
13-03-2012 8:57  Reageer met quote




ze is in 1999 geboren!
Gast
13-03-2012 8:58 Re: Lucy Daniels Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo
ik hoe mijn boekbespreking over Op zoek naar dolfijnen dansen in zee en ik zou graag willen weten wanneer Lucy Daniels geboren is en waar

Bedankt
Ayla Troost

in hamburg
Gast
25-06-2012 17:35 lucy daniels Reageer met quote




waar ben je geboren.
Gast
05-11-2012 12:27 boekverslag Reageer met quote




mag ik informatie over jou..?????
alsjebliefd ik moet het morgen af hebben.....
Gast
10-11-2012 21:40 op zoek naar dolfijnen dansen in zee Reageer met quote




waar kun je uw laaste boek kopen (op zoek naar dolfijnen dansen in zee)
Gast
21-11-2012 11:53 boekbespreking Reageer met quote




ik wil heel graag wat meer over lucy daniels weten want ik kan niks vinden over haar

gr. demi
Gast
28-02-2013 16:55 op zoek naar dofijnen gevangen Reageer met quote




Beste lezers,

ik ben scarlett en vertel het zo samenvattelijk megelijk
het is een man geboren in 1999
en hij zijn naam naar een meisjesnaam vernoemt omdat hij dacht dat de kinderen het dan niet zouden lezen
hij heeft dacht dat wij het dan kinderachtig zouden vinden
omdat het door een man is geschreven

ik hoop dat jullie het wel gebruiken
Gast
03-04-2013 13:31 boekbespreking Reageer met quote




ik wil veel informatie over jou weten voor mijn boekbespreking red rosie
Gast
20-11-2013 20:27 Hoofdpersonen Reageer met quote




Hallo
Ik had een vraagje wie zijn de hoofdpersonen
Van op zoek naar dolfijnen gevangen
Dat wat mijn vraag
Ik hoop dat u antwoord op mijn vraag
Doeiiii
Gast
16-04-2014 16:05 thema boek the horse club houd moed Reageer met quote




hoi allemaal weet iemand het thema van het boek the horse club houd moed
Gast
12-06-2014 15:07 hoeveel jaar Reageer met quote




Hoe oud bent u eigenlijk
Gast
10-03-2015 16:48 hoi lucy daniels Reageer met quote




ik houd vrijdag de 13 maar mijn boek bespreking en ik wil weten of u prijzen heeft gewonnen gr ezekiel
mijn e-mail is (***) met vriendelijk groet ezekiel


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
02-09-2015 17:40 informat lucy daniels Reageer met quote




kijk op de website van kluitman
Gast
11-01-2016 21:12  Reageer met quote




beste mensen lucy daniels is een verzonnen verzamelnaam voor 5 jongens die samen deze serie hebben geschreven en nog een paar andere series en door een vrouwen naam aan te nemen word het beter verkocht. succes allemaal met jullie boekverslag ;]
Gast
25-05-2016 19:12 Re: Boek: Op zoek naar dolfijnen 'gevangen'. Reageer met quote




dit heb ik gevonden op internet
[i]
[i]Lucy Daniels is de naam van een schrijverscollectief. Ben M. Baglio is een van de leden van dat collectief. Hij is binnen die groep degene die de Dolfijnen-serie heeft geschreven. De oorspronkelijke Engelse uitgever was echter bang dat meisjes de boeken over Jody en haar familie niet zouden willen kopen, omdat ze door een man geschreven zijn. Daarom besloot men destijds om niet de naam van Ben zelf op de boeken te zetten maar die van het collectief Lucy Daniels. ( zie (***) )

Ben M. Baglio woont in Londen met zijn gezin en twee katten Benjamin en Peter. Hij houdt erg van de natuur en van dieren, en probeert zo vaak mogelijk buiten te zijn. Als kind hield Ben veel van lezen en hij wilde altijd al schrijver worden. Na de middelbare school studeerde hij Engels aan de universiteit van Edinburgh (Engeland) en aan de universiteit van Pennsylvania, uitein
delijk is zijn droom uitgekomen en is hij schrijver geworden.[/i][/i]

is dat echt waar ??


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
13-01-2019 15:38 Re: Wie of wat is Lucy Daniels? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Als je gewoon even de naam "Lucy Daniels" intypt bij Google,
dan kom je als eerste de site van kluitman tegen (www.kluitman.nl)
en hier kun je het onderstaande lezen:

Lucy Daniels is geen bestaande persoon, maar een schrijvers-collectief. Een schrijverscollectief is een groep mensen die boeken schrijven die dan onder ��n naam (in dit geval de naam Lucy Daniels) worden uitgebracht.

Ben M. Baglio is ��n van de leden van dat schrijverscollectief. Hij is binnen die groep degene die de Dolfijnen-serie heeft geschreven. De oorspronkelijke Engelse uitgever was echter bang dat meisjes de boeken over Jody en haar familie niet zouden willen kopen, omdat ze door een man geschreven zijn. Daarom besloot men destijds om niet de naam van Ben zelf op de boeken te zetten, maar die van het collectief: Lucy Daniels.

De biografie die je tot voor kort op deze plek kon vinden, was niet verzonnen. Er stond weliswaar dat Lucy echt bestond, maar eigenlijk was het gewoon de beschrijving van het leven van Ben M. Baglio. Hij is in 1960 geboren in New York in de Verenigde Staten, en groeide op in New Jersey, zo'n 15 kilometer buiten de grote plaats Philadelphia. Hij studeerde Engelse literatuur aan de Universiteit van Pennsylvania

"Ik was de enige jongen in het gezin. Ik had drie zussen, en omdat mijn ouders mij geen broertje wilden geven, had ik bedacht dat ik dan een hond wilde. Na heel lang zeuren gaven mijn ouders toe, en kreeg ik een zwarte pup die Nero heette.
Ik had in mijn hoofd dat ik van die hond een Geweldige Reddingshond ging maken, maar het enige dat hij uiteindelijk kon was gaan zitten, blaffen en een poot geven...

Ik las heel erg veel toen ik jong was. Toen ik van de Highschool kwam, wist ik dan ook wel wat ik wilde studeren: Engelse literatuur! Een deel van mijn studie heb ik gedaan in Edinburgh in Schotland, en het beviel me uitstekend daar. Toen ik na mijn studie een tijdje in New York had gewerkt, werd mij een baan aangeboden bij een uitgeverij in Engeland, en zodoende woon ik daar nu weer!"

Behalve over dolfijnen schrijft Ben M. Baglio ook over paarden en... eekhoorns. Hij kijkt altijd met plezier naar de eekhoorns in het park, leest graag over eekhoorns, en uiteindelijk is daar dus een boek over een eekhoornfamilie uit ontstaan.

Zijn idee�n haalt hij overal vandaan. Uit tv-programma's, krantenartikelen en uit de verhalen die hij hoort van familie en vrienden.

Het advies dat hij heeft voor iemand die schrijver wil worden is dat het is heel belangrijk om iedere dag iets te schrijven. Het maakt niet uit wat: een brief, een verhaal of een stukje in je dagboek. Schrijven is hard werken, maar als je je aanwent om het dagelijks te doen, gaat het je op den duur steeds gemakkelijker af.

Veel succes met jullie boekbespreking!
Groetjes van Petra.
Plaats Reactie Pagina 9 van 9
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden