NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

informatie Lucy Daniels
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
17-05-2006 20:05 boekbespreeking Reageer met quote




hoi ik wil wat meer weet en over de schrijster van de zeer ie op zoek naar dolfijnen
 




Gast
22-05-2006 17:44 lucy daniels Reageer met quote




hou oud is ze en heeft ze nog kinderen of een man ?
Gast
24-05-2006 18:51 boekverslag Reageer met quote




hoi lucy daniels ik moet een boekverslag houden en doe het over het boek de reis begint van de serie op zoek naar dolfijnen maar ik moet ook u levens verhaal hebben en u biografie wilt u mijn daarover mailen naar: anne_ravenna_nnmtb@hotmail.com alvast bedankt

Grotejes, Ravenna
Gast
07-06-2006 19:03  Reageer met quote




hey,ik wil graag iets weten over lusy daniel.
Het liefst wil ik weten hoe out en wat haar echte naam is,
ze is 5 dec. geboren dat weet ik, maar willen julie nog iets meer vertellen? groetjes anoniem
Gast
11-06-2006 17:56 hallo.!!!!!!!!!! Reageer met quote




Hallo heeft iemand informatie over de schrijver Lucy Daniels.ik heb een bettje .als je iets wilt weten?.
Gast
14-06-2006 10:58  Reageer met quote




hij heet Ben M.Bagilo zOEK OP GOOGLE.EN DAN LUCY DANIELS = OKE GROETJES SAMANTHA.
Gast
14-06-2006 10:59 HET IS EEN Reageer met quote




HIJ HET IS EEN JONGE.
Gast
17-06-2006 20:39 boekbespreking Reageer met quote




ik wil graag een boekbespreking houden over het boek op zoek naar dolfijnen/misty's baby,want ik ben gek op dolfijnen! En ik wind het een mooi boek. groetjes Evelien:)
Gast
19-06-2006 15:27 wie is lucy daniels Reageer met quote




hallo ik heb een boekverslag en moet weten wie lucy is hoe oud is ze in welke stad/ dorp woont hij / zij?? heeft ze kinderen? is ze getrouwd??
dit soort dingen wil ik graag weten als dat kan
alvast bedankt vr gr melanie
Gast
10-09-2006 15:16 Re: op zoek naar dolfijnen Reageer met quote




mag ik alsjeblieft informatie over lucy daniels
en alsjeblieft informatie over het boek
Gast
28-09-2006 18:53 Re: informatie Lucy Daniels Reageer met quote




hoi ik ben francisca ik hou me boekbespreking over op zoek naar dolfijnen in de jungle!!! maar daar voor moet ik iets over jou vertellen ik zou het leuk vinden als je me met me probleem helpt want ik nergens anders iets. je boeken zijn echt fantastisch

groetjes, veel plezier nog met schrijven
Gast
01-10-2006 8:48 Re: ik heb info nodig Reageer met quote




ik heb info nodig over lucy daniels hoe oud je bent welke boeken je geschreven hebt
hoeveel enz dat moet ik doen omdat ik me boekbespreking hou over op zoe naar dolfijn storm op komst
Gast
02-10-2006 16:38 boekbespreking Reageer met quote




ik hou een boekbespreking over op zoek naar dolfijnen Mistie's baby en ik had graag wat informatie over jou
Gast
02-10-2006 17:27 boekbespreking Reageer met quote




ik hou mijn boekbespreking over op zoek naar dolfijnen Mistie's baby. en ik wou graag wat informatie over Lucy Daniels, alvast bedankt, mirthe.
Gast
07-10-2006 8:31 Heey Weet Je Informatie? Reageer met quote




Heey,
Ik hou mijn boekpresentatie over: Op Zoek Naar Dolfijnen Stropers.
Ik heb hele set van de 10 boeken over op zoek naar dolfijnen.
Maar heeft U mischien wat informatie voor mij over jou?
Bedankt Alvast!!
P.s Weet U Mischien Van haar leeftijd enzo.
Groetjes Marousia
Gast
09-10-2006 16:27 ik moet heel heel snel infomatie Reageer met quote




ik moet heel snel informatie over je hebben
geboorte kinderen man huisdieren enz.
want ik heb hen nammelijk aankomende donderdag en ik heb me boekbespreking namelijk over op zoek naar dolfijnen (stropers)
alsjeblieft
liefs bibi-xx-jes
Gast
11-10-2006 18:20 Re: boekbespreking Reageer met quote




ik doe binnenkort mijn boekbespreking over het boek Red Rosie! en ik zou graag over alles van informatie willen als dat kan. Groetjes Dolledolfijn
Gast
13-10-2006 12:22 werkstuk Reageer met quote




ik hou mijn werkstuk over dolfijnen. drop wat informatie...!
Gast
13-10-2006 20:56 Re: boekbespreeking Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi ik wil wat meer weet en over de schrijster van de zeer ie op zoek naar dolfijnen

Haaii,
Ik zou zeggen: www.kluitman.nl Wink

btw: 'lucy Daniels' is geen Lucy Daniels, het is een verzonnen naam, de serie is gechreven door een man genaamd Ben.
Omdat ze bang waren dat geen enkel meisje dit boek zou lezen als ze wisten dat het door een man geschreven was, daarom hebben ze de naam dus veranderd in Lucy Daniels.
Hoop jullie hiermee genoeg geïnformeerd te hebben;)
Greets Ghis..
Gast
15-10-2006 18:54 boekenspreking Reageer met quote




ik hou mijn boekenspreking over op zoek naar dolfijnen de rijs begint. en ik wil graag info over u en en foto en heb je nog andere boeken geschreven groets lidewij
Gast
21-10-2006 20:45  Reageer met quote




Hoe oud is Jody
Gast
26-10-2006 11:06 ik hou me boekverslag over: op zoek naar dolfijnen gevaar Reageer met quote




ik wil graag wat info over jou zelf omdat ik een boekverslag maak en info moet hebben over de schrijven zou je asjeblieft wat infomatie willen sturen over jou..??

groetjes eva
Gast
26-10-2006 11:10 boekverslag Reageer met quote




ik heb infomatie nodig over u want er staat: vertel wat over de schrijver.
zou u graag wat infomatie over je zelf willen geven waneer je bent begonnen enz. dankje wel, groetjes klio
Gast
28-10-2006 12:07 boekbespreking Reageer met quote




hallo ik ben alexandra en ik doe mijn boekbespreking over op zoek naar dolfijnen piraten en daar wil ik wat informatie over bijvoorbeeld wanneer u getrouwt bent en u geboren bent en hoe u man heet en wanneer u begonnen bent met boeken schrijven en hoe u kinderen heteh en hoe oud ze zijn want ik doe mijn boekbespreking over een boek van u die u heeft geschreven.
Gast
30-10-2006 17:02 ik moet een boekenbeurt maken! Reageer met quote




ik heb info nodig voor mijn boekenbeurt over de schrijfster Lucy Daniels
Gast
30-10-2006 19:57 heb Informatie n0dig heeel snel :| Reageer met quote




HaajJ

edit Numix: bericht verwijderd, geen breezah-taaltje gebruiken
Gast
03-11-2006 20:06 boeken beurt Reageer met quote




hallo ik ben jose en ik ga mijn boekenbeurt over op zoek naar dolfijnen misty,s baby maar ik moet ook wat informatie over Lucy Daniels wil je me wat daar over sturen. ik had een vraag of ik informatie van je mocht bijv. hoe oud je bent en zo waarneer je geboren bent . ik zou blij zijn als je jou informatie met ons te delen , vriendelijke groeten jose
Gast
05-11-2006 13:41 het boek in volle draf Reageer met quote




ik heb het boek in volle draf gelezen alleen de schrijfster kan ik niet vinden, groetjes desiree
Gast
05-11-2006 18:14 informatie over lucy daniels Reageer met quote




ik heb voor mijn boekverslag informatie over lucy daniels nodig. wat uw geboortedatum is, uw woonplaats, het land waar u in woont en nog meer weetjes. wilt u daar mij wat over sturen? groetjes Willemijn
Gast
07-11-2006 18:41 boekebeurt Reageer met quote




ik kan over de tekenaar niets vinden, hoe oud waarneer geboren enzv.
Plaats Reactie Pagina 5 van 9
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden