NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

informatie j.f. van der poel gevraagd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
11-10-2006 16:36 Ik Weet Het !!!!! Reageer met quote




de schrijver J.F. van der poel werd op 23 april 1937 te veenendaal geboren . Na intensieve jaren in het bedrijfsleven , de kerkenraad en de zondagsschoolleiding , heeft hij zich al boeiend verteller toegelegd op het schrijven van kinderboeken en romans Van der Poel heeft inmidels een groot aantal romans en kinderboeken op zijn naam staan.
 




Gast
26-11-2006 18:28 info over J.F. van der Poel Reageer met quote




dit is wat ik kon vinden:

J.F. van der Poel werd op 23 april 1937 te Veenendaal geboren. Na intensieve jaren met leidinggevende functie in het bedrijfsleven en ervaring uit zijn periode als kerkraadslid en zondagsschoolleider, heeft hij zich toegelegd op het schrijven van romans en kinderboeken met en actueel onderwerp. Diverse problemen op het gebied van de ethiek, zoals euthanasie, abortus, incest, e.a., dienden als onderwerp voor zijn inmiddels veel verkochte boeken.

maar ook niet in eigen woorden

groeten iedereen.
Gast
28-11-2006 17:40 hoeveel boeken Reageer met quote




hoeveel boeken heeft J.F. van der Poel geschreven?
Gast
29-01-2007 16:00 dolfi, wolfi en de vreemde apen Reageer met quote




ik moet weten hoe oud j.f. van der poel is van thomas alvast bedankt
Gast
24-04-2007 9:30 in het web van een loverboy Reageer met quote




ik moet 2 recensie's hebben over zijn boek "in het web van een loverboy" kan iemand die dat boek gelezen heeft alsjeblieft er over schrijven wat hij er van vond
stom boek.. -.-
Gast
25-05-2007 6:16 Boekbespreking Reageer met quote




Ik hou mij boekbespeking over deel 7!
Gast
04-06-2007 15:42 boekverslag Reageer met quote




ik moet ook al dingen van j. f. van der poel weten voor mijn boekbespreking maar ik heb een klein beetje gevonden waar hij geboren en opgegroeid niet echt maar een klein beetje dat is op google en dan j.f. van der poel intikken
Gast
04-06-2007 20:49 Re: dolfie wolfie Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik kan niks vinden over de schrijver op het internet ik weet ook niet waar ik moet zoeken ??????



nou op de achter kant van het boek en bij google J.F. van der poel intypen en dan vind je gewoon informatie
Gast
04-06-2007 20:50 Re: boekverslag Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik moet ook al dingen van j. f. van der poel weten voor mijn boekbespreking maar ik heb een klein beetje gevonden waar hij geboren en opgegroeid niet echt maar een klein beetje dat is op google en dan j.f. van der poel intikken

jenny post nou ik heb een heel mooi boekverslag gemaakt ook met informatie over J.F. van der poel
Gast
06-06-2007 6:28  Reageer met quote




Ik hou mij boekbespreking over dolfi, wolfi en de schat in zee.
Gast
18-06-2007 15:05 j.f van der poel Reageer met quote




als je naar je achterkant kijkt zie je een foto
Gast
18-09-2007 11:49 wcpapier Reageer met quote




Hallo allemaal,
Misschien is het geen idee om een boek van een andere schrijver te zoeken?
De boeken van JF van der Poel zijn mijns inziens zo stijlloos, zo smakeloos en zo beledigend voor oprecht christelijk geloof dat ze veel beter niet geschreven hadden kunnen worden.
Stijlloos: kinderen gaan hondsbrutaal met hun ouders om.
Smakeloos: de 'oplossingen' voor problemen in onze maatschappij zijn zo uitermate goedkoop dat ze voor werkelijke slachtoffers van de genoemde problemen ronduit kwetsend zijn.
Wat betreft het geloof: ik ben zelf christen en ervaar het als een diepe en grove belediging door dhr. Van der Poel dat hij door een heel dun sausje 'geloof' over z'n boeken te smeren, de boeken onder gereformeerde mensen beter verkoopbaar maakt. Meneer Van der Poel, persoonlijk kan ik u niet bereiken, daarom hier, mag ik u dringend oproepen: stop met het schrijven van deze vreselijke rommel!
Henk
Gast
27-12-2007 21:49 j f van der poel Reageer met quote




Hallo,
Wij willen ook een boekverslag met foto van J F van der Poel!
Wie weet waar wij een foto van hem kunnen vinden?
Alvast Bedankt!

Groetjes: berdien
Gast
27-12-2007 21:51 foto van JF van der Poel Reageer met quote




je/u kan wel zeggen op de achterkant
maar ik wil graag een foto op een presentatie
maar ik kan niet scannen
dus zou hem graag op de pc willen hebben
want ik weet wel dat dat op de achterkant van een boek zit maar daar heb ik niet zo veel aan

H.G. Berdien Slingerland
Gast
19-01-2008 11:37 Boekverslag Reageer met quote




heeft J.F. van der poel ook nog een ander beroep dan alleen schrijver?
Gast
24-03-2008 10:41  Reageer met quote




nou, lekker is dit...ik kan ook niks vinden! en ik moet wel een boekbespreking houden!! maar heb nog geen info over van der poel!! PROBLEEMPJE

ik weet dat j.f. van der poel op 23april 1937 werd geboren in veendaal. ik hoop dat jullie er wat aan hebben...

groetjes van de paashaas
Gast
24-03-2008 10:45  Reageer met quote




nou,henk als ik jou was zou ik stoppen om zulke vreeselijke onzin op deze site te zetten!! je vind jezelf wel erg grappig,begrijp ik..belachelijk!!! je bent zelf smaakloos, en stijlloos...een bezoekje aan de doktor zou niet verkeert zijn...
Gast
06-04-2008 11:29 Re: foto van JF van der Poel Reageer met quote




Anonymous schreef:
je/u kan wel zeggen op de achterkant
maar ik wil graag een foto op een presentatie
maar ik kan niet scannen
dus zou hem graag op de pc willen hebben
want ik weet wel dat dat op de achterkant van een boek zit maar daar heb ik niet zo veel aan

H.G. Berdien Slingerland


Als iemand weet waar ik op internet een foto kan vinden van JF. van der Poel zou ik heel dankbaar zijn. Het scannen vanaf de achterkant van het boek geeft geen mooi resultaat

Jolanda
Gast
29-10-2008 16:17 j.f. van der poel informatie Reageer met quote




hallo,

Kunnen jullie mij een bericht sturen met waaneer,
J.F. van der Poel geboren is.
En of hij nog leeft of is hij gestorven en welke boeken heeft hij nog meer gemaakt.
Gast
17-11-2008 16:28 vraagje Reageer met quote




weet iemand waar J.F. voor staat in de naam J.F. van der Poel?
Gast
19-11-2008 14:53 j.f. van der poel Reageer met quote




J.F. van der Poel werd op 23 april 1937 te Veenendaal geboren. Na intensieve jaren met leidinggevende functie in het bedrijfsleven en ervaring uit zijn periode als kerkraadslid en zondagsschoolleider, heeft hij zich toegelegd op het schrijven van romans en kinderboeken met en actueel onderwerp. Diverse problemen op het gebied van de ethiek, zoals euthanasie, abortus, incest, e.a., dienden als onderwerp voor zijn inmiddels veel verkochte boeken.
ik heb dit stukje ook gebruikt:
ethiek weet ik even niet meer maar euthanasie dat is oudere mensen laten sterven zodat ze de pijn niet meer voelen abortus dat je een kind in de buik weghaalt dus eigenlijk ook lat sterven incest ehm.. dat is dingen die je later met je man bijv. doet wat een kinderlokker ook wel eens dat Enzo.
maar dat zijn allemaal dingen die steeds meer gebeuren en dat is soms best mooi om te lezen niet dat het gebeurt maar ehm... ja

groetjes Geertruida (ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd)
Gast
09-12-2008 19:52  Reageer met quote




Ik kan ook niks vinden ik moet ik heb vrijdag al boekbespreking
Gast
15-12-2008 16:51 ik moet een pouwerpoint van em make Reageer met quote




ik moet een pouwerpoint maken, over de boeken van, van der Poel en ik kan ook geen foto van hem vinden.. niemand kan een foto van hem vinden zeg:@ die moeten er tog eigenlijk van zo . bekende, schrijver wel op staan?
Gast
19-01-2009 20:41 ik Reageer met quote




weet jr ik vind het stom mijn neef weet het wel en krijgt het en ik niet ik moet j.f van der poel nu nu!!!!!!!!
ik moet iets weten over dolfie en wolfie ik moet het snel als ik het weet welke sait zet ik het hier op oke dag


iedereeen moet goed zoeken
Gast
20-01-2009 12:50 ik Reageer met quote




hey kan iemand mij info geven want ik moet een boek verslag maken plies kan iemand mij helpen !!!!!!!! ik heb het al heel erg snel ik oet iets weten over j.f van der poel ik wil graag aan mijn klas vertellen over deelm 15 het mysterie op de zeebodem
het liefst wil ikm dat j.f van der poel zelf trug schrijft geef alsjeblieft andwoord op mijn vraag doeixxxxx
Gast
27-01-2009 21:11 Waar staat allus Reageer met quote




Jah ik kan ook nix vinden over hem als het een schrijfer is dan moet je wel info.over hem vinden.duh.
Gast
31-01-2009 12:24 Info Reageer met quote




Ik zie ook al geen informatie voor mijn boekbespreking
Gast
03-03-2009 16:53 boek Reageer met quote




ik kan geen informatie vinden over het boek: het grote avontuur met dolfi
Gast
26-04-2009 11:27 j.f. van der poel Reageer met quote




waarom kan ik niks vinden van j.f. van der poel zals hoe oud hij is en waar j.f. voor staat
ik moet al bijna een boekbespreking maken en ik weet nog bijna niks van j.f. van der poel
en welke site kan ik gebruiken?
ik heb ec iformatie nodig help me astublieft
Gast
26-04-2009 11:30  Reageer met quote




hoeveel boeken heeft hij geschreven
en waar staat j.f. voor?
Plaats Reactie Pagina 3 van 5
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden