NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Marcel Messing, nep guru van het eerste uur!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
27-03-2011 10:02 " Bij mijn weten, zijn alle mensen onwetend. jij dus oo Reageer met quote




Maar God, De Bron en de Leven-Gever van alles wat is, is niet onwetend ! Wij kunnen dus God niet verhinderen van Kennis en Wijsheid te openbaren in deze mensen die er voor openstaan en er dagelijks aan werken, "met heel hun hart, heel hun ziel, en uit al hun krachten ! Namaste....ik vereer de God in jullie allen..!...@l@in*
 




Gast
28-03-2011 23:49  Reageer met quote




Wat marcel Messing zegt is op het internet te vinden,gewoon bij elkaar gesprokkeld en naverteld.
Hij is geen goeroe maar iemand die openlijk durft te spreken en het riscico loopt voor idioot uitgemaakt te worden.
Er zijn genoeg mensen die weten wat er gaande is en nog veel meer die geen idee hebben wat er in de wereld gebeurd. Moet iedereen het weten? Nou ja ... de bijbel is het script en er zijn krachten die dit script uitvoeren.
Oh ja, volgens Jeremiah 36:4 is het 21 mei 2011 Dag des Oordeels

Groetjes jeremiah
Gast
04-05-2011 20:47 Nep Guru van het eerste uur Reageer met quote




Zoals ik het ervaar, is er niets dat niet God is. Als wij stil zijn en luisteren krijgen we antwoord vanuit het innerlijk zelf aka God of zoals ik het noem AL-WAT-IS.
Gast
14-05-2011 22:40 marcel messing Reageer met quote




Het valt mij op dat sommige posts hier direct de aanval op Marcel Messing openen, zonder enige onderbouwing waarom ze dat doen.
Ik denk dat het angst is, angst voor de waarheid....
De verdraaide waarheid (waar ook de religie m.i. toe behoort, de machthebbers op deze aarde...) boezemt mij echter veel meer angst in. Dat er meer mensen wakker mogen worden. Marcel Messing en vele andere zullen steeds vaker mensen wakker schudden....nep-guru? De "grote" leiders/machthebbers van deze wereld zijn de enige echte nep-guru's....
Gast
18-05-2011 14:40 bewustzijn Reageer met quote




Petertje, Petertje toch, wat jammer dat je n og zo onbewust bent. En dat is je niet kwalijk te nemen hoor. De bijbel zegt immers: Ieder mens is uniek en dat slaat niet alleen op ons uiterlijk, maar juist ook op ons innerlijk. Je kunt een kind van de lagere school ook niet kwalijk nemen, dat hij/zij geen wiskunde begrijpt.
Trees Kersbergen
Gast
20-05-2011 11:48 Dromen Reageer met quote




Waar heeft Messing het over? Wakker worden? Messing en bewonderaars c.q. volgelingen zijn ongemerkt van de ene droom in de andere verzeild. Welterusten. Slaap en droom lekker ad infinitum!
Gast
20-05-2011 20:13 Dromen !!! Reageer met quote




De Bewustzijnsladder !!! Ieder ziet en beleefd zijn waarheid van op de trede waarop hij staat ! Allen beklimmen wij dezelfde ladder, maar we staan niet op dezelfde trede! Hij die meer ziet als een ander kan dit moeilijk overbrengen, tenzij door zijn voorbeeld van leven !!! Er zijn dus heel wat mensen die enkel aanvaarden wat ze weten ! En wat ze niet weten bestaat gewoon niet. Zo was de aarde ooit een platte schijf ! Hij die het anders durfde bekijken ging d gevangenis is, en werd gemarteld !!! @l@in*
Gast
20-05-2011 20:22 wakker worden Reageer met quote




marcel is niet nep sukkls julie zijn schapen die achter iedereen aan lopen verkeer ddus. doe je ogen open
Gast
23-05-2011 21:48 Re: Dromen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Waar heeft Messing het over? Wakker worden? Messing en bewonderaars c.q. volgelingen zijn ongemerkt van de ene droom in de andere verzeild. Welterusten. Slaap en droom lekker ad infinitum!


Als je denkt dat we ‘dromers’ zijn die van de ene droom in de andere verzeild geraakt zijn, dan zeg je in feite dat we de dingen zien zoals ze zijn en niet meer de illusie zien waar mensen zoals jij reeds eeuwen lang in gevangen gehouden worden en er zich nog blijkbaar goed in voelen ook. Tenslotte is dromen of juister gezegd de functie van de droom 3-voudig. Ten eerste lost de droom onopgeloste frustraties/illusies op die gedurende de dag niet doorleeft zijn. Ten tweede waarschuwt de droom tegen dingen die het individu schade kunnen berokkenen (ook schouw-dromen genoemd) en dan is er ten derde de voorspellende droom die de dingen in de toekomst laat zien zoals ze zijn. Iedereen is ‘helderziend’ of ‘helder wakker’ alleen bij de meesten gebeurt dit niet overdag omdat het bewustzijn zich laat afleiden door de illusie die we voor werkelijkheid nemen.
Dus dat we van de ene realiteit in de andere verzeild geraakt zijn is een groot voordeel nu worden we ons bewust van wat we onderbewust reeds wisten.
Uiteraard is het juist dat we allemaal dezelfde ladder beklimmen maar dat we niet allemaal op dezelfde trede staan. Vaak heel bewust. Velen blijven liever in de kleuterklas zitten omdat ze dan geen enkele verantwoordelijkheid moeten nemen en heerlijk kunnen blijven spelen.
Wat een goeroe betreft dient toch eens duidelijk gekeken te worden wat een goeroe doet. Een goeroe is een persoon die een persoonlijke ideologie als énige waarheid verkondigd met als doel daar schatrijk mee te worden op kosten van zijn volgelingen (sekteleden). Marcel verkondigt geen enkele ideologie of geen goedkope angst inboezemende verhaaltjes. ALLES waar hij over spreekt is terug te vinden in geschreven bronnen, in dossiers en documenten die voor iedereen toegankelijk zijn.
Dus Marcel een goeroe......? Ja inderdaad in de correcte betekenis van het woord goeroe, met name een echte goeroe is iemand die zichzelf inzet om anderen een last van hun schouders te nemen of hen de mogelijkheid geeft zich te ontlasten, dit totaal gratis!
Om het met de woorden van Marcel zelf te zeggen: “Ken je de bronnen, dan kunnen we in dialoog gaan...”.
De meeste criticasters kennen blijkbaar geen enkele bron en doen niets liever dan iemand die op gevaar voor zijn eigen leven de dingen zegt zoals ze zijn en ja... dat is jammer genoeg voor de meesten compleet het tegengestelde dan wat de wereldleiders, de godsdienstige instituten incluis ons wijsmaken om ons te blijven uitbuiten zoals ze reeds eeuwen doen.
In elk geval is het een garantie dat al wie vandaag nog steeds in de mening is dat wat Marcel verkondigd nep of laster of sprookjes zijn, nog in de loop van dit jaar zullen inzien dat hij de pure waarheid gesproken heeft. 2011 wordt (vooral in het najaar) het jaar van de grote onthullingen waarin dingen zullen gebeuren waar niemand nog naast zal kunnen kijken. Ik zeg alvast, laat maar komen, ik zal geen angst hebben tenslotte ken ik al lang de werkelijkheid die achter de illusie schuil gaat.
Wie wakker is kent die werkelijkheid ook en zal blij zijn dat het tijdperk van de grote leugen uiteindelijk voorbij is.
Voor wie er zou aan twijfelen, ik ben geen ‘volgeling’ van Marcel Messing maar ik heb wel het geluk de man persoonlijk zeer goed te kennen. Ik heb hem mogen ervaren op manieren die anderen niet hebben ervaren en kan slechts één ding zeggen als er meer mensen zouden zijn zoals Marcel die zo begaan is met het lot van iedereen, voor wie iedereen gelijk is en die menswaardigheid en naastenliefde hoog in het vaandel draagt, voor wie naastenliefde een evidentie is, met meer zulke mensen zou een stuk aangenamer zijn in de huidige verdierlijkte maatschappij.
Gast
07-06-2011 9:25 Dromen Reageer met quote




De geest (mind) - die niet bestaat - is dol op verhaaltjes en staat bol van de continuïteitsfantasieën. Het is de eeuwige dromer.
"Wij", zoals we ons als mensheid graag noemen, bestaan ook niet. 'Wij' of "Ik', is fantasie. Er is niemand, hier noch daar.
Er is nog nooit iets gebeurt en er zal nooit iets gebeuren. Alles
is en droom. Slaap lekker!
Gast
07-06-2011 20:38 IEDER ZIJN WAARHEID !!! Reageer met quote




Ja ieder zijn waarheid ! Maar waarheid zonder de beleving en de toepassing ervan betekent niets ! De ervaringen die meerderen onder jullie van dit blog bezitten, kunnen nooit sterk genoeg zijn om een nihilist van gedachten te doen veranderen ! Het is zelfs zo erg dat wanneer zulk iemand zijn handen in vuur laat verbranden, ook dat zal hij negeren o.w.v. zijn onaantastbaar standpunt dat hij altijd gelijk heeft ! Het is dus beter van geschenken van wijsheid en inzicht te geven aan mensen wiens hart er al voor openstaat, of die geleerd hebben van echt een luisterend oor te hebben waardoor ze hun respect voor de verkondiger betonen !!! Hartengroet, @l@in*
Gast
08-06-2011 15:22 Ieder zijn waarheid. Reageer met quote




Het is ook niet de bedoeling om anderen van gedachten te doen veranderen en naar waarheid te leiden. Het heeft helemaal geen zin dat te proberen. Je kunt een ander niet verheffen, dat kan die ander alleen zelf (in eigen tempo) doen. Of niet doen natuurlijk.
Gast
08-06-2011 16:08 T.a.v. E.B.J. Stiekema Reageer met quote




Alles waar Marcel Messing over schrijft en spreekt is voor iedereen die er naar zoekt, te vinder via internet. Tevens zijn er veel meer spekers en auteurs die met vergelijkbare woorden en geschriften komen. Ga maar eens op onderzoek uit en vindt zelf de bronnen. Luister naar je innerlijk zelf en je zult weten wat waar en/of niet waar is. Veel geluk.
Gast
21-06-2011 9:07 @Stiekema Reageer met quote




Ik deel jouw reactie heel graag met U !!! @l@in*
Gast
21-06-2011 14:20 Evolutie Reageer met quote




Is de mensheid zo arrogant om te denken, dat wij het eindpunt van de evolutie zijn?
Je zou toch zeggen, dat zo'n groots idee ergens toe moet leiden? Tegen alle niet-bewuste mensen zou ik willen zeggen:
Geef daar nou eens een fatsoenlijk antwoord op!!!!!
Gast
21-06-2011 14:23  Reageer met quote




In de bijbel staat o.a. dat Jezus heeft gezegd: "Het koninkrijk van God is IN de mens" en ook: "Grotere dingen dan ik doe, zult Gij doen"!!!!!
Gast
21-06-2011 20:14 waarheid Reageer met quote




De geest (mind) is verzot op waarheid. Waarheid hier, waarheid daar, waarheid overal; waar de waarheid is, daar is het bal!
Maar let wel, waarheid is een verraderlijk concept. Eenmaal
aangenomen loop je met waarheid in zeven sloten tegelijk!
Gast
22-06-2011 13:14 nieuwe boek Reageer met quote




Hallo Maria,

Hoe bevalt het nieuwe boek van Marcel Messing: 'Een land zonder pad. stromend als water' Ik ben erg benieuwd.

Marjolein
Gast
24-06-2011 14:36 marcel Reageer met quote




sukkels marcel is goed. teminste een mens met liefde oordeelt niet over kleur ras. alls iedereen zo dacht als hem dan komt het goed.
Gast
27-06-2011 10:30 HAARP Georgia Guidestone Geo-Engineering Reageer met quote




Je moet het onderscheid weten tussen wij,ons en ze, zij.

Vindt je de wereld overbevolkt?
Kijk je wel eens naar de hemel?
Heb je ooit honger gehad?
Weet je wat je eet?
Eet een koe mais?
Hou je een stralingsbron aan je oor?
Ben je bij Facebook en geloof je dat je privacy beschermd is?
Kun je nog zonder je mobieltje?
Heb je een orgone cloudbuster?
Besta je uit trillingen?
Is er electriciteit in je hersenen?
Ben je bijzonder of overvloedig?
Baat je of schaadt je?
Georgia Guidestones?
E-Hec? Morgen F-Hec,griepje hier,griepje daar?
Gucci-Vogue Quote 500,..hoe ziek zijn "we" al?

We zijn "aangesloten" en we gaan automatisch. UNPLUG ?????

Er zijn duizenden Marcel Messings, maar miljarden horen , zien en zwijgen.........
Als vogels dood uit de lucht kunnen vallen en dolfijnen in het water gegrilled,...dan kan ons niets gebeuren toch?

"Soon come" ...the jamaican says
Gast
11-07-2011 8:15 Re: HAARP Georgia Guidestone Geo-Engineering Reageer met quote




Anonymous schreef:
Je moet het onderscheid weten tussen wij,ons en ze, zij.

Vindt je de wereld overbevolkt?
Kijk je wel eens naar de hemel?
Heb je ooit honger gehad?
Weet je wat je eet?
Eet een koe mais?
Hou je een stralingsbron aan je oor?
Ben je bij Facebook en geloof je dat je privacy beschermd is?
Kun je nog zonder je mobieltje?
Heb je een orgone cloudbuster?
Besta je uit trillingen?
Is er electriciteit in je hersenen?
Ben je bijzonder of overvloedig?
Baat je of schaadt je?
Georgia Guidestones?
E-Hec? Morgen F-Hec,griepje hier,griepje daar?
Gucci-Vogue Quote 500,..hoe ziek zijn "we" al?

We zijn "aangesloten" en we gaan automatisch. UNPLUG ?????

Er zijn duizenden Marcel Messings, maar miljarden horen , zien en zwijgen.........
Als vogels dood uit de lucht kunnen vallen en dolfijnen in het water gegrilled,...dan kan ons niets gebeuren toch?

"Soon come" ...the jamaican says
Gast
11-07-2011 8:19 mooi gezegt!!! Reageer met quote




Hoop dat we' samen kunnen werken naar een beter milieu, hetzij ons loskoppelen van wat we gewoon zijn geworden.. en ons niet laten manipuleren/of voor de domme worden gehouden..Wees alert en kijk goed om je heen. En vooral denk met je eigen logica! en anders zal moeder natuur wel een oplossing zoeken voor ons.. back to the roots!
Gast
13-03-2012 22:10 Re: Marcel Messing, nep guru van het eerste uur! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Waarom je niet kunt mailen met Marcel is heel simpel.
Wetende wat achter het internet schuil gaat, weigert Marcel gewoon internet te gebruiken. Hij heeft zelfs geen internetaansluiting....


Geen internet. Laat mij niet lachen. Hij heeft alle kanalen voor zich. Youtube newsletters enz. Ik ga eens goed lachen eind 2012 omdat hij spreekt van vele veranderingen en dat we allemaal de waarheid zullen zien. Een familielid gaat al enkele jaren naar zijn lezingen en we kunnen er met moeite nog eens deftig op restaurant gaan zonder dat die persoon zich bekeken voelt omdat zij weet wat er "achter de schermen" aan de hand is. Deze week was er al paniek voor een magneetstrip nog aan een kledingstuk hing. "ze kunnen mij volgen........." Wij ongelovigen zijn de naïve mensen.... Ik ben al blij als ik na 5 uur thuiskom en kan leven na mijn werk zonder mij zorgen te maken over wat er rond mij gebeurt. Voor mijn part mogen ze mijn rekening zien en brievenbus leeghalen. Heb toch niks te verbergen. Tussen facturen en reclame zullen ze geen brief vinden van een of ander terroristische groep. 6.8 miljard mensen voor te controleren. GOOD LUCK regering of een of ander ondergronds netwerk van samenzweringen. 21-12-2012 De dag dat hij met uw financiële bijdrage mss zal weg zijn........
Gast
30-03-2012 21:12 Re: Marcel Messing, nep guru van het eerste uur! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Geen internet. Laat mij niet lachen. Hij heeft alle kanalen voor zich. Youtube newsletters enz. Ik ga eens goed lachen eind 2012 omdat hij spreekt van vele veranderingen en dat we allemaal de waarheid zullen zien. Een familielid gaat al enkele jaren naar zijn lezingen en we kunnen er met moeite nog eens deftig op restaurant gaan zonder dat die persoon zich bekeken voelt omdat zij weet wat er "achter de schermen" aan de hand is. Deze week was er al paniek voor een magneetstrip nog aan een kledingstuk hing. "ze kunnen mij volgen........." Wij ongelovigen zijn de naïve mensen.... Ik ben al blij als ik na 5 uur thuiskom en kan leven na mijn werk zonder mij zorgen te maken over wat er rond mij gebeurt. Voor mijn part mogen ze mijn rekening zien en brievenbus leeghalen. Heb toch niks te verbergen. Tussen facturen en reclame zullen ze geen brief vinden van een of ander terroristische groep. 6.8 miljard mensen voor te controleren. GOOD LUCK regering of een of ander ondergronds netwerk van samenzweringen. 21-12-2012 De dag dat hij met uw financiële bijdrage mss zal weg zijn........


Wat ik hier lees is gewoon bedroevend. Weet je dat ik haast medelijden met je krijg?
Marcel heeft inderdaad GEEN internet net als geen TV, die dingen weigert hij bewust. Ik ken hem al jaren persoonlijk héél goed en ook ik ben één van de duizenden op deze wereld die dezelfde mening delen én die ook verkondigen.
Het voorbeeld dat je geeft aangaande jouw familielid, haar zou ik de raad geven niet meer naar Marcel zijn lezingen te gaan want het is duidelijk dat ze met de informatie die hij geeft totaal niet overweg kan. Paranoia veroorzaken is het laatste wat Marcel wil en toch gebeurd dat blijkbaar en zij zal niet de enige zijn die er niet mee kan omgaan.
Ik ken ook de verborgen agenda's die vandaag de dag in versneld tempo door de machtselite uitgevoerd worden en of ik nu op restaurant ga of gelijk waar, ik voel me nergens bekeken of achtervolgd.
Dat je eind 2012 zult lachen, daar twijfel ik zéér sterk aan. Ik kan alleen maar zeggen: "Geniet ervan dat je 's avonds om vijf uur kunt thuiskomen en je geen zorgen maken voor zolang dit nog kan...." Wees gerust op 21-12-2012 zal HIJ zeker niet met jouw financiële bijdrage weg zijn. Zonder dat je het blijkbaar merkt zijn ZE daar nu al mee weg en met ZE bedoel ik onze regering die akkoorden afsloot (waar totaal niet over gesproken wordt), nog verder zal bezuinigen, de pensioenleeftijd zal optrekken tot 67 (in 2014), de werkloosheidsuitkering zal terugbrengen op 360 € na vier jaar, enz.... In wiens opdracht denk je? In Opdracht van Europa, het kunstmatig gecreëerde instituut van de grootbanken en de machtselite. De Belgische wetgeving is zelfs niets meer, alles zal bepaald en afgehandeld zoals Europa (de banken) voorschrijft. De economie gaat eraan dat is gegarandeerd en onze politiekers waarvan de meerderheid tot de loge, Bilderberg en andere duister groeperingen behoren zijn niets meer dan machtsgeile marionetten in de handen van de elite. Kijk gewoon rondom je, kijk naar het nieuws, lees de kranten (die hebben niets met Marcel te maken) en DURF je ogen te openen voor wat er gebeurd dan zal je misschien zien dat er nu dingen aan de gang zijn waar Marcel in 2007 reeds voor waarschuwde. Slaapwel!
Gast
11-06-2012 8:47  Reageer met quote




Eind december 2012 zal er niets gebeuren om wakker van te liggen. De wereld draait gewoon door als altijd. Machtsspelletjes, moord brand en pestilentie zullen zoals gewoonlijk de krantenkoppen vullen. Marcel Messing zal tegenover zijn aanhangers voor schut staan en met hem de vele andere adepten en wijsheid neuzen die een spirituele evolutie prediken. Er zal niets veranderen. Het verhaal van de wereld en mensheid gaat gewoon verder, op weg naar nergens, en zonder enige betekenis. Er zijn geen machten en (kwade) krachten die achter de schermen aan de touwtjes trekken. Er is geen hogere bestemming.
Messing is een van de vele dwaallichten die van menig zijn dat er
sprake is van een spirituele ontwikkeling van de mensheid. Er is geen
ontwikkeling, laat staan een ' spirituele' . Het zijn allemaal fantasieen van de geest die graag wil voortbestaan. Het is de ontkenning van de dood en het geloof in het bestaan van een ziel, die al deze verhaaltjes tot gevolg hebben. We gaan nergens naar toe en we komen nergens vandaan. Het leven heeft geen doel of betekenis.
Gast
24-06-2012 13:31 Marcel Messing, guru Reageer met quote




Alle waarheid veroorzaakt een schandaal...Lang leven nog voor Marcel Messing! Groet Barbara
Gast
05-07-2012 16:37  Reageer met quote




Er is geen waarheid. De (menselijke) geest is een verhaaltjes verteller. Marcel Messing is er ook zo een. Hij lult maar voort.
Over gnostiek en aliens en werelden boven en beneden. Over
Atlantis en duivelse krachten die achter de schermen van het
wereldtoneel aan de touwtjes trekken...etcetera....etcetera....
Allemaal lulkoek! En er hobbelen allemaal dromers achter hem aan. Die steken hem veren in zijn reet, prijzen hem de hemel in voor zijn vermeende zienerschap. Wat een komedie! Hij weet niets,maar speelt koning eenoog in het land der blinden.
Gast
14-09-2012 13:51 Guru Reageer met quote




Zwakheid toont zich in deze vorm hoe jij een bedreven man wilt wegzetten als Guru. Lees dat woord eerste eens goed en zie dat je meteen op jezelf teruggeworpen wordt.
G u 'r u, spreek uit, Gee, You are You.

Wat zegt je dat beste vriend en nuchtere jongen?

Dat wanneer je iemand te kakke wilt zetten je eerst eens heel goed naar jezelf zou kunnen kijken.
Ik ken Marcel al jaren persoonlijk en bestudeer dezelfde invalshoek van onsze geschiedenis.
Wanneer jij meent dat deze invalshoek onzin is ben jij de angewezen persoon om aan te geven waarom jij dat denkt. Enkel iemand wegzetten als Guru is dan niet voldoende.

Marcel bestudeert al zijn hele leven dit soort zaken, spreekt met mensen over de hele wereld, professoren, wetenschappers, theologen, priesters, staatslieden, etc.etc. en jij schuift dit met het woordje Guru aan de kant alsof de man een nutcase eerste klas is.

Jammer beste vriend, je had van dit artikel een heel goed artikel kunnen maken als je de zaken die Marcel noemt stuk voor stuk zou analyseren en weerleggen. Dan doe je niet en sterker nog, dat kan je niet want de gegevens die Marcel en ook ik gebruiken zijn historisch gezien niet te ontkennen. Het enige dat er tegenover staat zijn 4 grote religien die feitelijk elkaar allemaal aanvullen waar de mensen op deze aardkloot uit mogen kiezen. Geen enkel verhaal, geen enkele religie, kan hard gemaakt worden en roepen meer vragen op dan antwoorden die ze geven.

Dat is bij de Anunnakitheorie anders, daar worden alle vragen beantwoord met hard historisch bewijsmateriaal in de vorm van de duizenden kleitabletten en natuurlijk de Enuma Elish, soort bijbel van de oorsprong van de Aarde maar dan geschreven door de Sumeriers. Die Sumeriers zijn makkelijk te bewijzen, daar twijfelt geen enkele wetenschapper over net zo min als de kleitabletten.

Zoek nu eens dat bewijs voor welke andere religie of verhaal en je hebt in ek geval een anleiding om een discussie an te gaan.

Nu heb je helemaal niets en maak je jezelf schuldig aan het domste wat iemand kan doen. Ontkennen maar niet uitleggen waarom en waarop je ontkenning gebaseerd is.

Einstein zei hier het volgende over;

Condemnation without investigation is the heigts of ingnorance.

Groet,

Nexus
Gast
19-09-2012 12:49  Reageer met quote




Ach Nexus, het heeft geen zin om "Ongelovige Thomassen" duidelijk te maken dat Marcel Messing geen onzin verkoopt. Ik ken MM niet persoonlijk maar in de jaren 80 schreef hij in Prana al over dit soort zaken en meer. Het gaat hier om een zeer wijze man en dit soort wijze mensen worden altijd verguisd. Triest maar waar.
Gast
19-09-2012 12:53  Reageer met quote




Men zegt altijd "Eerst zien dan geloven", terwijl het net andersom is "Eerst geloven dan zie je het vanzelf wel".
Plaats Reactie Pagina 5 van 6
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden