NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Cate Tiernan - wicca serie
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
17-12-2004 18:28 Cate Tiernan - wicca serie Reageer met quote




ik ben op zoek naar boeken van de serie wicca van Cate Tiernan. Het is de engelse versie, maar ze hebben de zelfde kaft als de Nederlandse (van Penguin Books Ltd). Ik kan nergens deze serie verder vinden en ben op zoek naar nr 11(origins) en 12(eclipse). Bij bol.com zijn ze nu niet leverbaar.. Hebben jullie nog tips waar ik snel kan kijken?
 




LittleLady
26-12-2004 11:38 Re: Cate Tiernan - wicca serie Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
ik ben op zoek naar boeken van de serie wicca van Cate Tiernan. Het is de engelse versie, maar ze hebben de zelfde kaft als de Nederlandse (van Penguin Books Ltd). Ik kan nergens deze serie verder vinden en ben op zoek naar nr 11(origins) en 12(eclipse). Bij bol.com zijn ze nu niet leverbaar.. Hebben jullie nog tips waar ik snel kan kijken?


Bij de Elf in Utrecht, den haag, Rotterdam en Delft zijn ze gewoon leverbaar. Kijk voor info op www.elffantasy.nl
Gast
21-01-2005 16:25  Reageer met quote




bij de slegte in nijmegen Very Happy
Gast
27-01-2005 20:38 everworld Reageer met quote




ik ben opzoek naar de boeken van everworld ik heb nu tot deel 5 engels of nederlands maakt niet uit... kan iemand mij helpen???
Gast
28-03-2005 21:32 zoek zoek Reageer met quote




ik zen opzoek na den eersten boek van wicca
Gast
11-04-2005 17:45  Reageer met quote




wicca in het engels is ook te vinden bij de elffantasywinkels en ik zou ook willen weten of de everworld serie verder gat dan 5 in het nederlands want tot zo ver heb ik ze ook.
Gast
17-04-2005 13:01 Adres Cate Tiernan Reageer met quote




hey iedereen
weet hier iemand het adres van Cate tiernan?

KUS
Wicca-girl
Paine
26-04-2005 17:26  Reageer met quote



Woonplaats: Oldenzaal

aaah Very Happy
ik zit nu alweer te wachten op deel 11 en 12 :S duurt ook zo lang :S

had deel 9 en 10 in 2 dagen uit !

juli toch pas?
Shocked Rolling Eyes
xxx
Gast
06-05-2005 11:03  Reageer met quote




hallo hallo ik heb een vraagje ik zou graag willen weten of er nog meer delen komen zo ja hoe heten ze en waneer want ik heb net deel 10 uit en ik vind dat er gewoon een vervolg op moet komen het kan niet anders Razz want er zijn zo veel vragen die er over blijven Confused
weet een van jullie misschien een site waar ik het kan vinden dat er nog meeer delen komen? Wink

liefs,
kimmy
Gast
13-05-2005 10:56  Reageer met quote




in elk geval zijn ze er t/m deel 15, want die zag ik bij ons op school staan (beter!)
Sterre
14-05-2005 14:01  Reageer met quote
Gast



Hier op deze site vind je al informatie over alle delen die er zijn,
wat er in de volgende boeken zal gebeuren en stambomen van de personages.

Het is wel in het Engels...
http://firefairy.eve7k.com/

Veel plezier! Very Happy
Gast
25-05-2005 18:37 Wicca Reageer met quote




Hey!!

Ik las net dat deel 11 en verder misschien in juli uitkomen van cate tiernan?
Ik hoop het echt want ze zijn allemaal al lang uitgelezen en ze zijn toch wel echt supermooi!!
Gast
10-06-2005 12:56 Cate Tiernan Biografie Reageer met quote




Hoi!
Ik heb volgende week vrijdag een mondeling examen Nederlands en het gaat over Cate Tiernan. Ik heb overal gezocht maar kan iemand me alsjeblief een biografietje geven? Zou erg aardig zijn!

Doei! Anneke
Gast
16-06-2005 19:14 everworld Reageer met quote




ik ben in de everworld boeken nog maar bij het 4e boek..... wat is dan het 5e deel????
Gast
05-07-2005 13:58 wicca boeken Reageer met quote




hoi iedereen. ik ben ook groot wicca fan, en ik heb alle boeken (tm 15) in het engels gelezen. als je dit ook wilt, kun je de boeken bij de American Book Store, of Waterstone's bestellen. Echt een aanrader!

Wicca chica
Gast
06-07-2005 6:46 Re: everworld Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben in de everworld boeken nog maar bij het 4e boek..... wat is dan het 5e deel????


Dit is "de Schatten van de draak"

De verdere delen ken ik niet. Ik heb eens de uitgeverij gemaild en die hadden terug geschreven dat de serie niet meer verder gaat.

Echt balen!!
Gast
09-12-2005 17:40 Re: Cate Tiernan - wicca serie Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben op zoek naar boeken van de serie wicca van Cate Tiernan. Het is de engelse versie, maar ze hebben de zelfde kaft als de Nederlandse (van Penguin Books Ltd). Ik kan nergens deze serie verder vinden en ben op zoek naar nr 11(origins) en 12(eclipse). Bij bol.com zijn ze nu niet leverbaar.. Hebben jullie nog tips waar ik snel kan kijken?



lowhj,ik zelf heb heel de serie gehaald bij standaard boekhandel...
daar kan je ze normaal bestellen...
doehj...
Gast
18-12-2005 11:59 wicca boeken Reageer met quote




hail ik heb gans de reesks van wicca (1 tot 15) maar ben hopeloos opzoek of er toevallig nog een 16e boek bestaad van deze reeks... ALS iemand mij kan helpen stuur AUB een mailtje naar *********
alvast bedankt
†blessed be†
†lasairiona†
Gast
12-01-2006 17:49 boek 16 Reageer met quote




Nee, boek 15 is het laatste van de reeks. Voor meer Cate Tiernan moet je nog een paar maanden wachten. Dan verschijnt haar nieuwe reeks Balefire in't Nederlands. Meer info vind je ook op firefairy.com
Gast
13-01-2006 16:02 boeken wicca Reageer met quote




hey hey ik zoek de wicca serie van cate tiernan als je weet waar laat het dan ff weten ik zou ze graag in het engels willen hebbben
xxx
Gast
15-01-2006 15:50 . Reageer met quote




DIE BOEKENREEKS MAG NIE STOPPE!!!!!!! da zijn zo'n geweldinge boeke en ik vind het echt erg da er ma 15 dele zijn Sad
Gast
20-01-2006 18:47 HHHHEEEEELLLLLLLLLPPPPPPPP!!! Reageer met quote




ik wou vrage of er nog meer boeken van wicca uitkomen na deze 15?
das echt zo sjiek ik kan nie stoppe me leze

groetjes wicca-fan
Gast
21-02-2006 16:01  Reageer met quote




ik ben nu deel 14 aan het lezen en kan echt niet stoppen met lezen ik vind het dan ook erg jammer dat er maar 15 delen zijn.
Gast
26-02-2006 21:29 Wicca serie Cate Tiernan Reageer met quote




iick ben nu mn ''eiigen deel 16'' aan ut schrijfe.... das wel grappig, maar ik zit te zoeken of ik ''de echte'' deel 16 in het engels kan vinden....
Gast
27-03-2006 19:09 wicca Reageer met quote




neeNEEneeNEEnee !!! o ik had zo uitgekeken naar deel 16 van wicca ik ben werkelijk verslaafd aan die boeken Smile
ik zou het zóóó jammer vinden dat ze stoppe !
maar ik heb enkele dagen geleden deel 15 gekocht , en in die winkel zeiden ze dat deel 16 "nog niet leverbaar is"
betekent dat niet dat er nog hoop is om verder te gaan?
ik hoop het in iedergeval
xx van Mii
Gast
12-04-2006 14:24 Re: Cate Tiernan - wicca serie Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben op zoek naar boeken van de serie wicca van Cate Tiernan. Het is de engelse versie, maar ze hebben de zelfde kaft als de Nederlandse (van Penguin Books Ltd). Ik kan nergens deze serie verder vinden en ben op zoek naar nr 11(origins) en 12(eclipse). Bij bol.com zijn ze nu niet leverbaar.. Hebben jullie nog tips waar ik snel kan kijken?


ik weet niet of je ze in het nederlands wil lezen of niet maar in het nederlands kan je ze echt ongeveer overal vinden
en in het engels kan je beter naar een english bookstore of zoiets gaan in amsterdam is er een
Gast
24-04-2006 15:45 Re: boek 16 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Nee, boek 15 is het laatste van de reeks. Voor meer Cate Tiernan moet je nog een paar maanden wachten. Dan verschijnt haar nieuwe reeks Balefire in't Nederlands. Meer info vind je ook op firefairy.com


op die site staat niets hoor
ben al tijdje op zoek naar die nieuwe serie balefire
Gast
30-04-2006 15:54  Reageer met quote




Ik heb de wicca serie (bijna) gelezen. Ik ben nu bezig in t laatste deel, maar t is bijna te moeilijk om t boek weg te leggen.

Maar weet iemand hier al meer over Balefire serie??
Of 'ie in Nederland te verkrijgen is?? Ook al is t de engelse versie dat maakt mij niet uit.
just-mel
28-05-2006 15:18 Everworld Reageer met quote




hoi hoi
Weet iemand misschien waar je deel 5 en 6 kunt kopen van Everworld
ik heb egt overal gezocht maar ze zijn steeds niet meer leverbaar..
alvast bedankt


Melanie
Esmee
29-05-2006 16:45 Re: Cate Tiernan - wicca serie Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
ik ben op zoek naar boeken van de serie wicca van Cate Tiernan. Het is de engelse versie, maar ze hebben de zelfde kaft als de Nederlandse (van Penguin Books Ltd). Ik kan nergens deze serie verder vinden en ben op zoek naar nr 11(origins) en 12(eclipse). Bij bol.com zijn ze nu niet leverbaar.. Hebben jullie nog tips waar ik snel kan kijken?

Je Kan ze bij de biblitheek halen Razz
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden